Vores efterspurgte onlinekursus til servicemedarbejdere

– som gerne vil give endnu bedre service

Kurset klæder dig på til at blive langt bedre til samtalestyring, få kunderne med hver gang,
undgå misforståelser og give kunderne en fantastisk oplevelse og service, som bliver husket – og anbefalet.

Du vil opleve store resultater, som vil gøre en forskel for hele virksomheden.

👇🏻 👇🏻 👇🏻

Kurset indeholder tre lærerige moduler

Kom i gang med at styre samtalen fra start. Det gør du ved at åbne samtalen på den smarteste måde (som du får opskriften på) – og ved at finde frem til kundens behov.

Undgå dumme fejl og misforståelser, når du taler med dine kunder. Lær at blive skarp og præcis gennem samtalen og sørg altid for at indhente kundens accept.

Tag kunden med på rejsen, så du aldrig taber dem undervejs. Rund samtalen bedst muligt af, så de ikke sidder tilbage med spørgsmål, men i stedet husker din service og anbefaler dig.

Kan du genkende det her?

 Du taler med kunder hver dag på dit arbejde?

Du vil gerne blive endnu sejere til at tage styringen i samtalen, når du taler med kunderne, så samtalen ikke stikker af og I går fejl af hinanden?

Du vil gerne blive skarpere og hurtigere til at finde frem til kundens reelle behov?

Du kunne godt tænke dig at få kunderne med HVER gang, så du minimerer misforståelser?

Du vil gerne lære, hvordan du runder samtalen af, så kunden ikke sidder tilbage med nogen spørgsmål overhovedet?

Du vil gerne skabe serviceoplevelser, som overgår kundens forventninger og får dem til at anbefale dig?

Så er 'Basis Kommunikation med BALA-modellen' vejen frem for dig (eller dine kundeservicemedarbejdere)!

👇 👇 👇

Hør Jacob forklare, hvad onlinekurset kan gøre for dig

 

Vil du gerne høre mere? Eller skal vi kigge på en skræddersyet løsning?

Skriv endelig til mig, så vender jeg tilbage hurtigst muligt 💪🏼

Tag kurset, bestå testen og bliv certificeret BALA-champ

I løbet af lektionerne lærer du alt om BALA-modellen og får tips og effektive øvelser, så du efterfølgende kan implementere din viden i dit arbejde.

Når du har været igennem alle moduler, skal du til sidst bestå BALA-quizzen. Det er nemlig vigtigt, at du har forstået de essentielle ting ved BALA, hvis du gerne vil ud og høste alle fordelene. Det er bl.a. også derfor, at du skal gennemføre hver lektion, før du kan komme videre til den næste.

Efter du har bestået den endelige test, får du et diplom som bevis på, at du har gennemført kurset, og at du er klar til at give verdensklasse service.


Og er så du ellers 'ready to kick some customer service ass' 🍑

Hvad siger andre om kurset? 💬

"Nu er jeg certificeret og føler mig endnu bedre klædt på til at give kunder en god oplevelse. Det er udvikling, og det kommer ikke over natten, men der er en masse at arbejde med.

Jeg har fået meget ud af det."

- Nikoline, Aarstiderne

"Mega god intro video. Du er vildt engageret, og det føles som om, man står overfor dig. Det er fedt, og man får virkelig lyst til at sætte sig til rette og gå i gang. Generelt er det mega godt, du er engageret, præcis i dine forklaringer og bruger mange gode eksempler. Hele indholdet er let at forstå, og det fungerer rigtig godt."

- Line, Aarstiderne

Lær alt om, hvordan du styrer samtalen fra start til slut

Som kursist på 'Basis Kommunikation - med BALA-modellen' kommer du til at lære alt om, hvordan du:

✅ Åbner alle dine samtaler på den bedste måde

✅ Finder frem til kundens behov og virker interesseret ved at stille åbne spørgsmål

✅ Sikrer dig en aktiv kvittering fra kunden, så der ikke opstår misforståelser

✅ Sørger for ikke at tale ned til kunden ved hjælp af den geniale 'din mor'-øvelse

... Og desuden får du et hav af andre smarte tips, øvelser og huskeregler fra kurset, så du kan give vanvittig god kundeservice.

Hvad er (inkluderet i) prisen?

Når du køber kurset, får du:

✅ Adgang til 23 lærerige undervisningsvideoer samt bonus-materiale, du kan tilgå hvor og når som helst

✅ Et flot diplom som bevis på, at du har færdiggjort kurset – og at du nu er certificeret BALA-champ ⭐

✅ En plads på vores e-mail liste, hvor vi holder dig til ilden og sender dig ekstra gode tips og bonushacks

Og hvad er så prisen for alt det?

Lige nu kører vi faktisk et vildt sommertilbud, hvor du får adgang til hele kurset for kun 2.795 kroner ekskl. moms.

Du sparer altså 1.000 kroner lige nu og her 😳

(Men du skal være hurtig – for tilbuddet gælder kun indtil d. 31. august, hvor prisen igen vil være 3.795 kroner ...)

👇🏻👇🏻👇🏻

Køb adgang nu og bliv ekspert, når du vil

 

Tilmeld dig kurset med det samme, og vær ekspert i kundeservice allerede i morgen. Det er en no-brainer.
Du kan selvfølgelig også tage kurset i lige dit tempo og efter, hvordan du lærer allerbedst.

Kurset er jo trods alt dit til evig tid.

Vi glæder os sådan til at se dig derinde – og til at sende opfølgende mails, hvor vi holder dig til ilden og giver dig eksklusive bonushacks.

 

⭐  ⭐  ⭐  ⭐  ⭐  ⭐