Extra Mile –

ekstra skarpe medarbejdere👇🏻

(Okay, det er klart nemmest, hvis du lige giver Jacob mindre end 1,5 minut til at forklare, hvorfor Extra Mile er et ‘must’ for jeres servicemedarbejdere) 👉🏻

EXTRA MILE

EXTRA SKARP

KUNDESERVICE

👇🏻👇🏻👇🏻

Do you speak english? No problem!
Switch to the english version right here

    Do you speak English? No problem! Switch to the English version right here

      Få adgang til læringsvideoer og træningsforløb, som vil løfte jeres kundeservice og mærkes på bundlinjen 💰

      Med Extra Mile sikrer I, at jeres servicemedarbejdere får kontinuerlig træning i og bliver ved med at udvikle sig. Det gør:

      At medarbejderen har kontrol under kundesamtalerne og undgår misforståelser = højere effektivitet

      At kunderne får langt bedre oplevelser hos jer, som får dem til at huske jer og anbefale jer = højere kundetilfredshed

      ✓ At medarbejderne bliver gladere og mere motiverede (og bliver længere!) = højere medarbejdertilfredshed

        Det giver et Extra Mile-medlemskab

        Som medlemmer får I

        Adgang til +40 læringsvideoer

        I får adgang til ALLE videoer på Extra Mile, hvor I hurtigt kan blive klogere på en masse vigtige og relevante kundeservice-emner, der gør en forskel.

         

        Et hav af træningsforløb

        I får også adgang til ALLE forløb, hvor vi over min. 7 uger dykker ned i et emne – gennem mails, videoer, øvelser og quizzer. Det kan være konflikthåndtering, BALA eller andet.

        Motiverede medarbejdere

        Hvis I investerer i jeres medarbejdere gennem et Extra Mile-medlemskab, vil I opleve gladere og mere motiverede medarbejdere med nye service-skills, der går en ekstra mil.

         

        Hvad lærer i hos Extra Mile?

        I kan kaste jer ud i mere end 20 vigtige emner og discipliner. I bliver bl.a. eksperter i:

        Konflikthåndtering

        Bliv knivskarp til indvendingsbehandling, og hvordan du håndterer og kommer godt videre fra konflikter.

        Kundetyper

        Efter et forløb om de tre kundetyper vil I være klædt på til at give god og personlig kundeservice – uanset kundetypen!

        Kommunikation på skrift

        Få en genial metode og simpel model til at skabe god og personlig kommunikation over mail.

        The power of tiny gains model af James Clear

        Hvordan kan det skabe udvikling?

        Oplev daglig udvikling hos dine kundeservicemedarbejdere

        Vores mission har været at gøre læring spiselig i en travl hverdag. Extra Mile er nemlig fyldt med læringsvideoer, som er ultrakorte. Derudover har vi sørget for, at lektionerne i vores træningsforløb kun varer omkring 10-15 minutter – og foregår kun 2 gange om ugen!

        Som James Clear gør klart i sin bog Atomic Habbits, betyder små løbende forbedringer nemlig en stor forskel over tid. Hvis medarbejdere lærer en lille smule hver dag, når det passer ind i deres hverdag, vil forskellen tydeligt kunne mærkes noget tid fra nu.

        Husk på: “To go the extra mile, first take the extra step”.

        Hvorfor INVESTERE I Extra Mile LIGE NU?

        Kan I nikke genkendende til det her?

        • I har rygende travlt og svært ved at sætte tid af til at udvikle medarbejdere og afholde workshops?
        • Træning og uddannelse ender ofte med at vige for aktuelle nu-og-her ting?
        • Den årlige træningsdag flytter ikke det store og ikke i særlig lang tid?

        … Hvis I kan se jer selv i bare ét af de tre eksempler, er Extra Mile en oplagt mulighed for jer. 

        Vi har allerede lavet indholdet for jer, og det hele serveres gennem korte onlinevideoer fyldt med konkrete tips og værktøjer samt fede mails, som ikke kræver meget tid, men som kan rykke enormt meget.

        Der er altså mange grunde til at kaste jer over Extra Mile 🙌🏻

        Jacob Kjellerup

        Hvorfor Investere i kundeservice?

        God kundeservice er nøglen til succes

        God kundeservice giver gladere kunder, der køber mere og oftere. Simple as that. Hvis du er leder eller medarbejder inden for kundeservice, ved du allerede, service er en af nøglerne til jeres succes. God service giver mulighed for at skabe loyalitet, agere proaktivt og fastholde og forhindre, at jeres kunder forlader jer.

        Problemet er bare, at der er alt for mange virksomheder, som ikke investerer i deres kundeservice. De bruger simpelthen ikke tid på at træne den vigtigste afdeling i firmaet. Det kan vi heldigvis sørge for, mens I høster alle fordelene. 

        Hvem står bag extra mile?

        Eksperter i kundeservice, salg og ledelse

        Vi er eksperter i at træne alle slags servicemedarbejdere (= vores kunder er for eksempel Aarstiderne, Matas, Visma, Sund & Bælt, Mystery Makers, Rackbeat, Frederiksberg Kommune og Dinero). Derfor slipper jeres ledere for at skulle indhente viden om teknikker og værktøjer eller blive begrænsede af, at de ikke er uddannede i at træne andre.

        Som eksperter lover vi at sørge for tre ting:

        Et fælles fundament

        Extra Mile sørger for, at alle jeres medarbejdere får et fælles grundlag og bliver klædt ens på, så kunderne bliver mødt på samme måde og af samme gode service, så de føler sig trygge. 

        Nem og effektiv træning

        Extra Mile er en nem og effektiv måde at træne og udvikle jeres medarbejdere på. Det gør, at ledere skal bruge mindre forberedelse, og I skal ikke bekymre jer om tid eller drift.

        Implementerbar læring

        Læringsvideoerne er korte og straight to-the-point, og så er de dejligt praktiske, så alle medarbejdere med det samme kan implementere teknikkerne og give stjernegod service.

        Jacob Kjellerup

        Mød underviser og manden bag

        Jacob Kjellerup

        En af jeres undervisere er Jacob Kjellerup, der er ekspert i service, salg og ledelse. Han har været i faget i over 20 år gennem sin virksomhed Kjellerup Kommunikation.

        Han har blandt andet hjulpet kunder som Viasat, Just-Eat, Matas & Politiken med at forbedre deres kundeservice, nedbragt mængden af indgående kunde-henvendelser i Krifa med 18 % efter træning af kundecentret og hjulpet Frederiksberg Kommune med at vinde Serviceprisen i 2018 og Aarstiderne i 2019.

        Nu forklarer han DIG levende og ivrigt om, hvordan du kan give bedre service – letforståeligt og med et glimt i øjet. Du får bl.a. de bedste værktøjer inden for kundeservice, som kan implementeres og sikre resultater med det samme.

        Klar til at gå den extra mil?

        Kom i gang, eller kontakt os med spørgsmål

        Hvordan bliver man egentlig medlem?

        ALLE kan blive medlem af Extra Mile 

        Det er skabt til at træne alle typer af kundeservicemedarbejdere uanset erfaring og niveau, hvor stor eller lille en virksomhed, de er hos, og hvor og hvordan de møder kunder.

        Prisen er 379 kroner ekskl. moms pr. medarbejder om måneden (efter en måned kan I afmelde når som helst).

        Medlemsskab med 6 måneders binding koster til gengæld kun 279 kroner ekskl. moms per måned!

        I er også altid velkomne til at sende os en mail, hvis I er interesserede i at finde en skræddersyet løsning til jer.

          Hvorfor er det smart?

          Derfor kan et Extra Mile abonnement betale sig

          Udover en masse videoer finder du syv online træningsforløb inde på Extra Mile. Syv fysiske lynkurser ville normalt tage syv halve dage + opfølgning, som ville koste cirka 56.000 kroner. Med Extra Mile er hvert forløb kogt helt ned, så de kun indeholder de vigtigste pointer, som hurtigt kan implementeres og ses igennem præcis, når det passer ind – til kun 279 kr. om måneden per medarbejder.

          Vi har fået hjælp fra supervisorer, teamleads og folk, som i dag underviser medarbejderne, til at lave et estimat for, hvor lang tid det tager at planlægge og afholde en workshop. Et (beskedent) bud på en workshop er omkring 6+ timers forberedelse & 4+ timers afholdelse.

          … Altså 10 timers arbejde til en omkostningspris af ca. 250 kr. i timen – som oftest af en leder, der ikke har tid og ikke nødvendigvis har den store erfaring i at undervise i service/salg.

          Extra Mile betaler altså sig selv. Særligt når du for 279 kroner om måneden pr. medarbejder kan sikre:

           

          • mere effektive medarbejdere, som giver færre opkald og kan hjælpe kunderne mere effektivt.
          • mere tilfredse kunder, som bliver længere, anbefaler jer og køber mere.
          • gladere og mere inspirerede medarbejdere, som udvikler sig og bliver dygtige.

          Kom i gang med det samme

          Tilmeld nu – og bliv eksperter, når I vil

          Bliv en del af Extra Mile-familien og træn lige netop dét, I drømmer om, præcis når I har tid og lyst.
          I kan være eksperter i ting som åbne spørgsmål, konflikthåndtering eller kritisk læsning allerede i morgen.

          Vi glæder os sådan til at se jer derinde – og til at sende jer en masse gode mails,
          hvor vi holder jer til ilden og gør jer til endnu større servicechamps.

          If you truly want to succeed, be prepared to go the extra mile

            Vil I gerne høre mere?

            Læs om vores services eller kontakt os for et tilbud eller skræddersyet forløb, der passer lige præcis til jer og jeres virksomhed 🙌🏻