PERSONLIG OG PROFESSIONEL TRÆNING I BEDRE KUNDESERVICE

Kundeservicekurser, som klæder medarbejdere på til at gå en ekstra mil

 

Som medlem af Extra Mile bliver I en del af et online træningsunivers for kundeservicemedarbejdere og -ledere.
Her får I adgang til et hav af eksklusive undervisningsvideoer og kundeservice kurser, som kan tilgås når og hvor som helst.

Extra Mile gør det nemt at få trænet jeres medarbejdere løbende, fordi de altid har vores læringsvideoer ved hånden eller
kan hoppe ind i lige det lynkursus, de står og mangler. Og så holder vi dem til ilden med motiverende beskeder.

Er I klar til at gå den ekstra mil for god kundeservice, som kan mærkes hos kunderne og i hele virksomheden?

👇🏻👇🏻👇🏻

SOM MEDLEMMER FÅR I

Adgang til +30 træningsvideoer

I får adgang til ALLE læringsvideoer, som er opdelt i praksisnære lynkurser og ultrakorte quicklearns inden for vigtige og relevante kundeservice-emner, der gør en forskel.

Bonusmateriale og nyheder

I får tilsendt bonusmateriale og smarte hacks direkte på mail, når I er medlem hos Extra Mile. Vi giver selvfølgelig også besked, så snart Extra Mile opdateres med nyt, lærerigt indhold.

Motiverede medarbejdere

Hvis I investerer i jeres medarbejdere gennem et Extra Mile-medlemskab, vil I oplevere gladere og mere motiverede medarbejdere, der går en ekstra mil for kunderne med helt nye service-skills.

MØD KUNDESERVICE GURU'EN

Jeres Extra Mile underviser er Jacob Kjellerup, der er ekspert i service, salg og ledelse. Han har beskæftiget sig med faget i over 20 år gennem sin virksomhed Kjellerup Kommunikation.

Han har blandt andet hjulpet kunder som Viasat, Just-Eat, Matas & Politiken med at forbedre deres kundeservice, nedbragt mængden af indgående kundehenvendelser i Krifa med 18 % efter træning af kundecenteret – og hjulpet Frederiksberg Kommune med at vinde Serviceprisen i 2018 og Aarstiderne i 2019.

Nu forklarer han levende og ivrigt om, hvordan du kan give endnu bedre service – letforståeligt og med et glimt i øjet. Du får bl.a. de bedste værktøjer inden for kundeservice, som kan implementeres med det samme, så du kan opleve resultater.

KAN I NIKKE GENKENDENDE TIL DET HER?

 

👉🏻 I har rygende travlt og svært ved at sætte tid af til at udvikle medarbejdere og afholde workshops?

👉🏻 Træning og uddannelse ender ofte med at vige for aktuelle nu-og-her ting?

👉🏻 Den årlige træningsdag flytter ikke det store og ikke i særlig lang tid?

 

... Hvis I kan se jer selv i bare ét af de tre eksempler, så er Extra Mile en oplagt mulighed for jer. 

Vi har allerede lavet kurserne for jer, og det hele serveres gennem korte, konkrete tips og værktøjer, som ikke kræver meget tid, men som kan rykke enormt meget.

Der er altså mange grunde til at kaste jer over Extra Mile ... 👇🏻👇🏻👇🏻

DERFOR BØR I INVESTERE I AT GIVE BEDRE KUNDESERVICE

 

God kundeservice giver gladere kunder, der køber mere og oftere. Simple as that. Hvis du er leder eller medarbejder inden for kundeservice, ved du allerede, at service er en af nøglerne til jeres succes. God service giver mulighed for at skabe loyalitet, agere proaktivt og fastholde og forhindre, at jeres kunder forlader jer.

Og der er mange grunde til, at Extra Mile er den oplagte investering i jeres serviceteam 👇🏻

✅  Extra Mile er en nem og effektiv måde at træne og udvikle jeres medarbejdere på. Det gør, at ledere skal bruge minimal forberedelse, og I skal ikke hverken bekymre jer om tid eller nedsat drift.

✅  Læringsvideoerne er korte og straight to-the-point, og så er de dejligt praktiske, så alle medarbejdere med det samme kan implementere teknikkerne og give stjernegod service.

✅  Vi er eksperter i at træne servicemedarbejdere. Underviseren er Jacob Kjellerup, som har været ekspert i salg og service i mere end 20 år, hvor han bl.a. har undervist Aarstiderne, Just-Eat, Hobbii, Frederiksberg Kommune og Viasat. Derfor slipper jeres ledere for at skulle indhente viden om teknikker og værktøjer eller blive begrænsede af, at de ikke er uddannede i at træne andre.

✅   Extra Mile sørger for, at alle jeres medarbejdere får et fælles grundlag og bliver klædt ens på, så kunderne bliver mødt på samme måde og af samme gode service, så de føler sig trygge, uanset hvem de kommer i kontakt med.

DAGLIG UDVIKLING HOS DINE KUNDESERVICEMEDARBEJDERE

The power of tiny gains

Vores mission har været at gøre læring spiselig i en travl hverdag. Extra Mile er nemlig fyldt med læringsvideoer, som er ultrakorte. Formålet er, at medarbejdere ser nogle få videoer månedligt – gerne gentagne gange – så hver enkelt læringsvideo ryger helt ind under huden og bliver implementeret løbende dag for dag.

 Som James Clear gør klart i sin bog Atomic Habbits, betyder små løbende forbedringer en stor forskel over tid. Hvis medarbejdere lærer en lille smule hver dag, når det passer ind i deres hverdag, vil forskellen tydeligt kunne mærkes noget tid fra nu.

Husk på: “To go the extra mile, first take the extra step”.

HVAD LÆRER I HOS EXTRA MILE?

I kan kaste jer ud i mere end 20 vigtige emner og discipliner. I bliver bl.a. eksperter i:

Konflikthåndtering

Bliv knivskarp til indvendingsbehandling og hvordan du håndterer og kommer godt videre fra konflikter.

Kundetyper

Efter dette lynkursus vil I være klædt på til at give god og personlig kundeservice - uanset kundetypen!

God kommunikation på skrift

Få en genial metode og simpel model til at skabe en god og personlig kommunikation på mail - fra start til slut.

DERFOR KAN DET BETALE SIG MED ET EXTRA MILE-ABONNEMENT

Udover en masse quicklearns finder du syv online lynkurser inde på Extra Mile. Syv fysiske lynkurser ville normalt tage syv halve dage + opfølgning , som ville koste cirka 56.000 kr. Med Extra Mile er hvert kursus kogt helt ned, så de kun indeholder de vigtigste pointer, som hurtigt kan implementeres og ses igennem præcis, når det passer ind til kun 279 kr. om måneden per medarbejder.

Vi har fået hjælp fra supervisorer, teamleads og folk, som i dag underviser medarbejderne, til at lave et estimat for, hvor lang tid det tager at planlægge og afholde en workshop. Et (beskedent) bud på en workshop er omkring 6+ timers forberedelse & 4+ timers afholdelse.

... Altså 10 timers arbejde til en omkostningspris af ca. 250 kr. i timen – som oftest af en leder, der ikke har tid og ikke nødvendigvis har den store erfaring i at undervise i service/salg.

Extra Mile betaler altså sig selv. Særligt når du for 279 kroner om måneden pr. medarbejder kan sikre:

  • mere effektive medarbejdere, som giver færre opkald og kan hjælpe kunderne mere effektivt
  • mere tilfredse kunder, som bliver længere, anbefaler jer og køber mere
  • gladere og mere inspirerede medarbejdere, som udvikler sig og bliver dygtige

FÅ ADGANG NU OG BLIV EKSPERTER, NÅR I VIL

 

Bliv en del af Extra Mile-familien og træn lige netop dét, I drømmer om, præcis når I har tid og lyst.
I kan være eksperter i ting som åbne spørgsmål, konflikthåndtering eller kritisk læsning allerede i morgen.

Vi glæder os sådan til at se jer derinde – og til at sende opfølgende mails,
hvor vi holder jer til ilden og gør jer til endnu større servicechamps.

"If you truly want to succeed, be prepared to go the extra mile"

🏆 🏆 🏆 🏆 🏆 🏆