Gabriel har en NPS på 85 – her er hemmeligheden bag

af

– Kan du gætte, hvordan den blev så høj?

Jeg er nødt til at fortælle dig historien om Gabriel.

Hvorfor?

Fordi han lige har fået en Net Promoter Score på 85. Ja, du læste rigtigt. 85 😳😳😳

Hvordan er det overhovedet muligt?

Som du måske har bemærket, taler jeg tit om ‘personlighed’ i kundeservice. Det skyldes, at jeg så ofte har oplevet, hvor stor en effekt det har at være personlig i kundeservice. 

Gabriel arbejder netop med kundeservice på skrift.

Han fortalte mig, at hans tårnhøje NPS blandt andet skyldes, at han er enormt personlig over for alle sine kunder. FEDT 🤩

Men det er faktisk ikke kun for at vise, at jeg har ret, at jeg lige fortæller dig historien om Gabriel. Jeg manglede nemlig lige at sige en sidste ting.

Hans succes skyldes nemlig også noget andet. At dét, han gør, rent faktisk betyder noget for ham. Han skriver til kunden, at deres spørgsmål og problemer er vigtige for ham, fordi han bundærligt mener det. Det er vigtigt for ham. Derfor elsker kunderne ham – og derfor giver de ham en af de højeste scores, man kan få.

Se videoen – og gør som Gabriel! 

Hvad tror du, der ville ske, hvis du gjorde som Gabriel?

Historien om Gabriel er god, fordi resultatet er vildt – og fordi det præcis er dét, jeg gerne vil hjælpe alle andre med at opnå. Du kan enten se mig forklare det i videoen nedenfor. Og hvis du efterhånden er træt af emnet personlighed, så bare rolig – det tager 2 minutter og 26 sekunder. 

Husk forresten, at du altid er velkommen til at skrive til mig, hvis der er nogle emner, du gerne vil have, jeg skriver om. Intet er hverken for stort eller småt. Og så må du bare have det dejligt!

Flere artikler til dig