Træning i god kundeservice på mail

Sørg for at give gode og personlige serviceoplevelser på mail hver eneste gang, så I får gladere kunder, der føler sig taget hånd om – og som anbefaler jer til andre.

kundeservice på mail

Effektiv og positiv kundekommunikation på skrift

Få træning i at give fed kundeservice på mail, som kan mærkes 👇🏻

Det kan virke svært at give den samme gode service på skrift, som når vi gør det mundtligt. Heldigvis findes der en genial model, som kan lære jer præcis, hvordan I sørger for at hjælpe kunden i mål uden misforståelser første gang. Og som sikrer, at I giver en god og personlig oplevelse gennem hver eneste mail. 

En workshop kan sikre jer vilde resultater – som for eksempel:

  • At I får styr på samtalen hver gang
  • At I fremover oplever langt færre misforståelser
  • En højere effektivitet, hvor I lukker mails i første hug og oplever færre kunder, som skriver igen
  • En højere kundetilfreds – hvor kunderne føler, at de får verdensklasse service hver gang

Derfor bør I investere i mail-træning

Målet med alle vores workshops er at give jer noget implementerbart, som vil hjælpe jer med at skabe mærkbare resultater. Og dét kan det, hvis I lærer at få det absolut mest optimale ud af samtlige samtaler, I har med jeres kunder på mail! Det vil sikre:

Gladere og meget mere tilfredse kunder

Færre frustrerende misforståelser og samtaler

Et motiveret team, som kan give stjerne-service på mail

Mand, der begår en fejl på arbejdet

Hvad indgår i workshoppen?

I workshoppen lærer I at bruge et effektivt værktøj – nemlig KAOS-modellen, som kan løfte kundens oplevelse fra god til fantastisk. Desuden får I:

  • Konkrete værktøjer til at arbejde med skriftlig kommunikation, så I blandt andet kan finde frem til kundens behov og indhente accepter på e-mail
  • Undervisning i, hvordan I finder frem til den rigtige løsning for kunden hver eneste gang
  • Gode råd til, hvordan I undgår, at samtalerne bliver forvirrende, lange og frustrerende for både jer og kunden
  • Smarte tips til, hvordan personlighed kan skinne igennem på mail, så I stadig kan kommunikere med “et glimt i øjet” uden at blive misforstået

Derfor skal I investere i træning hos os

Er I nysgerrige på, hvad vi ellers kan give jer? Bare vent, det bliver endnu bedre!

3 ting, I lærer:

✓ KAOS – det anerkendte værktøj til skriftlig kommunikation brugt landet over

✓ Smarte teknikker, som lærer jer at være personlige på skrift

✓ Succes ved førstegangshåndtering – så  I ikke behøver skrive en mio. mails med kunden, men hurtigt finder en løsning

Kurset er til jer, der:

✓ Arbejder med kundeservice

✓ Ofte kommunikerer med kunder

✓ Træner andre i kommunikation og service

✓ Vil lære alt om, hvordan I forbedrer kundesamtalen på skrift og sikrer den gode oplevelse for kunden hver gang

I vil efterfølgende opleve:

✓ At I ved, hvordan I skaber effektive og gode samtaler på mail 

✓ At kunden får præsenteret den rigtige løsning første gang

✓ At I bruger LANGT færre mails og mindre tid på at give en rigtig god og personlig service

Klar til at blive eksperter?

Lad os komme i gang med en workshop!