Kundeservice kursus: Træning i god kunde-service på mail

Få træning i at give gode, personlige serviceoplevelser på mail, så I får gladere kunder, der føler sig taget hånd om og anbefaler jer. Efter et kursus i god service på mail, kan I bl.a.:

N

Skabe stærkere relationer via mail

N

Opleve færre misforståelser og mails frem og tilbage

De her virksomheder (og mange flere) har allerede fået kundeservice træning …

Disse virksomheder har fået træning i kundeservice
Nordisk Film får kundeservice træning af Kjellerup Kommunikation
Matas har i mange år fået kundeservice træning
Aarstiderne får træning hos Kjellerup Kommunikation
Visma får kundeservicetræning af Kjellerup Kommunikation
Umbraco har længe haft samarbejde med Kjellerup Kommunikation
Elcon får kundeservice træning af Kjellerup Kommunikation
Sund & Bælt og Brobizz er glade kunder hos Kjellerup Kommunikation
Frederiksberg Kommune har trænet deres kundeservice
Bergs Potter har fået træning i kundeservice
Sydtrafik fik træning i kundeservice af Kjellerup Kommunikation

Har I kundekontakt på skrift og drømmer I om …

w

At få styr på samtalen hver gang?

w

At opleve langt færre misforståelser?

w

Højere effektivitet, hvor I lukker mails i første hug?

w

Højere kundetilfredshed

… hvor kunderne føler, at de får verdensklasse service hver gang?

Bliv klædt på til god service på skrift

Dét får I på kurset

Det kan virke svært at give den samme gode service på skrift, som når vi gør det mundtligt. Heldigvis lærer I præcis hvordan – med træning hos os. 

Med vores træning lærer du og dine kollegaer at bruge et effektivt værktøj – nemlig KAOS-modellen, som kan løfte kundens oplevelse på mail fra god til fantastisk. Vi sikrer, at alle i teamet føler sig klædt på til at give god kundeservice på skrift med undervisning i øjenhøjde og med eksempler fra jeres egen hverdag.

Med træning hos os kan du se frem til:

1. Konkrete og effektive værktøjer

I får de bedste værktøjer til skriftlig kommunikation, der kan implementeres i dag.

2. Træning i at finde den rette løsning

Vi klæder jer på til at finde frem til den rigtige løsning for kunden hver eneste gang.

3. tips & tricks til den gode samtale

Lær, hvordan I går fra lange, forvirrende samtaler til personlige og gode oplevelser.

Bliv undervist af kundeservice-eksperter

Jacob Kjellerup står for indslag og øvelser til netværksmøder

Jacob Kjellerup

… har mere end 20 års erfaring med at træne kundeservice-medarbejdere og ledere i alle typer virksomheder. Han har bl.a. hjulpet både Aarstiderne, Frederiksberg Kommune og Matas med at vinde fornemme Kundeservice-priser 🏆

Glæd dig til at opleve Theis som facilitator på Klubhusets netværksmøder

Theis Guldberg

… har erfaring som Kundeservice-leder, er uddannet Coach og bruger nu sin tid på at dygtiggøre og sparre med medarbejdere og ledere inden for kundeservice – særligt i Konflikthåndtering og Positiv Kommunikation 🙌

Derfor bør I investere i mail-træning

Målet med alle vores workshops er at give jer noget implementerbart, så I kan skabe mærkbare resultater. I denne workshop lærer I at få mest muligt ud af samtlige samtaler, I har med jeres kunder på mail! Træningen vil sikre:

Gladere og meget mere tilfredse kunder

Færre frustrerende misforståelser og samtaler

Et motiveret team, som kan give stjerne-service på mail

Sådan kan I få kundeservice træning

Sådan kan I få træning

Få indsigter og indlæg om kundeservice i netværket

Den langsigtede løsning

Vi anbefaler altid længerevarende aftaler, hvor vi gennem kontinuerlig træning sikrer forankring.

Den inspirerende her-og-nu-løsning

Ønsker du fagligt input til fx en team-dag, eller vil du sende medarbejdere på vores populære kurser, har vi enkeltstående workshops og kurser hos os eller jer.

Den budgetvenlige løsning

Vil du sikre udvikling trods stramt budget? Tag vores online træningsforløb på Extra Mile.

Tag ikke bare vores ord for det

Så meget har træningen rykket hos Rackbeat-teamet

Vi har tydeligt kunne spore en positiv forskel på relationen til vores kunder og på mængden af ‘frem og tilbage’-mails efter træning i KAOS-modellen med Theis og Jacob.”

Katrine Eiter

Head of Customer Success, Rackbeat

Er I klar til træning i den gode kundeservice på mail – og at sikre gladere kunder og medarbejdere?

Udfyld kontaktformularen på få sekunder, så vender vi retur hurtigst muligt til en ganske uforpligtende snak om, hvad vi kan gøre for jer.