SOS fra Serviceland:
Brevkassen for alle kundeservice-nørder
Har du et spørgsmål inden for kundeservice? Vi har altid et svar, for vi har nørdet det i næsten 20 år. Find hjælp herunder 👇
Hvordan indhenter jeg flere accepter?
Få svar på, hvordan du nemt kan stille flere lukkede spørgsmål og hente flere accepter. Hacket her kan gøre en enorm forskel.
Hvad siger jeg til kunden, når jeg ikke kan svaret?
Jacob Kjellerup giver svar på, hvad du kan sige til kunden, hvis du ikke ved, hvad svaret er. Det er fx, hvis du er helt ny på dit job.
Hvordan er jeg mere positiv – uden at være lalleglad?
Hører du tit, du skal være mere positiv – men forbinder du det med at være lalleglad og alt for uformel? Hør, hvad du kan gøre her.
Hvordan får jeg kontrollen tilbage i kundesamtalerne?
Oplever du, at du mister kontrollen i dine kundesamtaler? Måske særligt når du stiller åbne spørgsmål? Her er tricket, du altid kan bruge.
Hvordan stiller jeg flere åbne spørgsmål?
Åbne spørgsmål kan gøre en kundesamtale cirka 100 gange bedre. Så hvordan stiller vi flere åbne spørgsmål, når vi taler med kunderne?
Hvordan giver jeg (mere) feedback?
Feedback er sindssygt vigtigt. Men hvordan er det nu, vi kommer i gang og får givet det? Få svaret på få minutter.
Hvad gør vi, når kunderne er sure og ubehøvlede?
Vi støder desværre tit på spørgsmålet: “Hvad gør jeg, når kunderne er sure og ubehøvlede?” :/ Få hjælp og gode tips.
Må vi godt tale grimt om kunderne?
Vi får tit spørgsmålet: “Er det ok, vi taler grimt om kunderne?”. Svaret, som Jacob giver dig her, er enormt kortfattet og simpelt!
Hvilke målinger bør vi bruge i kundeservice?
Der findes et hav af målinger i kundeservice – så hvilke skal du bruge? I hver fald ikke dem, som er demotiverende. Få svaret her.
Hvordan anerkender jeg – uden det bliver for meget?
Det er vigtigt, at du anerkender. Du skal dog ikke smigre eller blive for pussenusset – og det behøver du heller ikke. Se med her!
Vil du modtage effektive service-tricks, lærerige historier og implementerbare øvelser i din indbakke? 💪
Fedt! Du kan modtage gyldne tips og tricks, hvis du tilmelder dig Danmarks bedste kundeservice-nyhedsbrev lige herunder👇
(Vi er selvfølgelig biased, men du kommer til at være enig).