Træning i god kundeservice på telefonen

Giv jeres kunder en fantastisk oplevelse på telefonen hver eneste gang! Vi laver virksomhedstilpassede forløb for jeres medarbejdere, så de lærer præcis hvordan – og så de sikrer, at de har styr samtalen og samtidig er super effektive.

Kundeservice på telefon

Bliv eksperter i at styre samtalen

Giv fantastisk service på telefonen

Drømmer I om, at jeres medarbejdere får styr på samtalen, gladere kunder, en højere produktivitet og færre indgående kald? Det er kun et spørgsmål om træning. Vi er eksperter i at træne andre i den gode kundesamtale, som virkelig vil rykke kundens oplevelse. Vi bruger nemlig det geniale samtaleværktøj BALA, som vi nemt kan lære og integrere hos jer. Vi garanterer for, at I vil opleve mærkbare resultater efter en træning eller et forløb.

Vi lærer jer ikke kun hemmelighederne bag den gode kundesamtale. I får værdifuld træning inden for emner som:

  • Samtalestyring – så I altid er dem, der styrer samtalen og samtidig undgår misforståelser
  • Førstegangshåndtering – så kunderne ikke behøver at ringe ind anden gang
  • Proaktivitet – så I altid er et skridt foran og lærer, hvordan I kan skabe merværdi – og få kunderne til at anbefale jer!

Hør, hvad der skete for Christoffer fra Aarstiderne efter hans workshop …

De dygtige service-medarbejdere fra Aarstiderne er allerede blevet trænet i at give god service på telefonen med BALA-modellen – og her kan du høre Christoffer fortælle på 15 sekunder, hvad det resulterede i ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Derfor skal I investere i træningen

Det ville være langt sværere at sige noget om, hvorfor I skulle lade vær …

4 ting, I vil elske:

✓ At styre samtalen hver eneste gang med BALA – det anerkendte samtaleværktøj brugt verden over af kendte virksomheder

✓ At give kunderne en god oplevelse, som får dem til at huske jer og anbefale jer 

✓ En højere produktivitet, færre viderestillinger og færre indgående kald

✓ At medarbejderne ved, at de har tid til kunderne og ikke føler sig skyldige over længere effektive samtaler

Kurset er til jer, der:

✓ Arbejder med kundeservice

✓ Taler med kunder på telefonen

✓ Gerne vil optimere jeres kundesamtaler og blive endnu skarpere i jeres sprog

✓ Drømmer om at give en god service hver eneste gang, hvor kunden føler sig taget hånd om og forstået

✓ Vil have tricks til, hvordan netop I kan levere magiske oplevelse over telefonen 

I vil efterfølgende kunne:

✓ Opleve et fald i mængden af indgående kald og få bedre tid til kunderne

✓ Effektivt styre samtalen 

✓ Give en masse energi på telefonen

✓ Sikre jer, at I har fået det hele med, så kunden ikke ringer ind igen

✓ Sørge for, at kunden forstår, hvad der skal ske – og undgå misforståelser

 

Mød en af vores undervisere – og hør om BALA

Hils på Jacob, ejeren af Kjellerup Kommunikation, og hør ham fortælle om det effektive værktøj BALA – og hvilken massiv forskel, det kan gøre (bl.a. for jeres effektivitet, mængde af kald og kundetilfredshed!). Det er faktisk intro-videoen til vores smarte onlineforløb med BALA-modellen 🙌🏻

Få flere tricks til god kundeservice

Eksempler på god service

Eksempler på god service

Brug vores eksempler på god service Vi bliver tit spurgt: Hvad er egentligt et godt eksempel på god service? Desværre nok et tegn på der ikke er så mange gode oplevelser af service. Vi er derfor begyndt at samle dem sammen, således vi har et katalog over alle de gode...

Skal vi komme i gang, så vi kan skabe resultater?

Kontakt os, og lad træningen begynde!