Træning i god kundeservice på telefonen
Giv jeres kunder en fantastisk oplevelse på telefonen hver eneste gang! Vi laver virksomhedstilpassede forløb for jeres medarbejdere, så de lærer præcis hvordan – og så de sikrer, at de har styr samtalen og samtidig er super effektive.

Bliv eksperter i at styre samtalen
Giv fantastisk service på telefonen
Drømmer I om, at jeres medarbejdere får styr på samtalen, gladere kunder, en højere produktivitet og færre indgående kald? Det er kun et spørgsmål om træning. Vi er eksperter i at træne andre i den gode kundesamtale, som virkelig vil rykke kundens oplevelse. Vi bruger nemlig et genialt samtaleværktøj, som vi nemt kan lære og integrere hos jer. Vi garanterer for, at I vil opleve mærkbare resultater efter en træning eller et forløb.
Vi lærer jer ikke kun hemmelighederne bag den gode kundesamtale. I får værdifuld træning inden for emner som:
- Samtalestyring – så I altid er dem, der styrer samtalen og samtidig undgår misforståelser
- Førstegangshåndtering – så kunderne ikke behøver at ringe ind anden gang
- Proaktivitet – så I altid er et skridt foran og lærer, hvordan I kan skabe merværdi – og få kunderne til at anbefale jer!
Derfor skal I investere i træningen
Det ville være langt sværere at sige noget om, hvorfor I skulle lade vær …
4 ting, I vil elske:
✓ At styre samtalen hver eneste gang med BALA – det anerkendte samtaleværktøj brugt verden over af kendte virksomheder
✓ At give kunderne en god oplevelse, som får dem til at huske jer og anbefale jer
✓ En højere produktivitet, færre viderestillinger og færre indgående kald
✓ At medarbejderne ved, at de har tid til kunderne og ikke føler sig skyldige over længere effektive samtaler
Kurset er til jer, der:
✓ Arbejder med kundeservice
✓ Taler med kunder på telefonen
✓ Gerne vil optimere jeres kundesamtaler og blive endnu skarpere i jeres sprog
✓ Drømmer om at give en god service hver eneste gang, hvor kunden føler sig taget hånd om og forstået
✓ Vil have tricks til, hvordan netop I kan levere magiske oplevelse over telefonen
I vil efterfølgende kunne:
✓ Opleve et fald i mængden af indgående kald og få bedre tid til kunderne
✓ Effektivt styre samtalen
✓ Give en masse energi på telefonen
✓ Sikre jer, at I har fået det hele med, så kunden ikke ringer ind igen
✓ Sørge for, at kunden forstår, hvad der skal ske – og undgå misforståelser
Mød en af vores undervisere – og lær om BALA
Hils på Jacob, ejeren af Kjellerup Kommunikation, og hør ham fortælle om det super effektive værktøj BALA – og hvilken massiv forskel, det kan gøre (bl.a. for jeres effektivitet, mængde af kald og kundetilfredshed!)
Få flere tricks til god kundeservice
Åbne spørgsmål: 3 hurtige råd som sikrer, at kunden aldrig vælger din konkurrent igen
Tilfredse kunder er loyale kunder, og loyale kunder bliver hængende. Derfor er det en god idé, at du sørger for at kunderne forbliver tilfredse. Det kan du bl.a. gøre ved at benytte metoden om åbne spørgsmål fra denne artikel.
VIDEO: Drop den falske kundeservice
Du har sikkert oplevet falsk og påtaget kundeservice på et tidspunkt i dit liv. Se den ultrakorte video, hvor jeg forklarer, hvorfor alle bør droppe det!
Sådan giver du personlig kundeservice på mail
Det kan virke svært at give god og personlig kundeservice på skrift. Det behøver det ikke være – for du skal bare gøre noget, du gør hver dag.
Skal vi komme i gang, så vi kan skabe resultater?
Kontakt os, og lad træningen begynde!