Hvad tilbyder vi?

Fælles for alt vi laver er, at man som modtager aldrig kun skal sidde passivt og lytte. I alle forløb er det vigtigt, at man er indstillet på at deltage aktivt, perspektivere og reflektere. Sådan opnår vi sammen flest mulige resultater.

Psst... NYHED!

COACHING

Målet med vores coachingforløb er altid at hjælpe medarbejdere med at udvikle sig både menneskeligt og professionelt.

Umbraco kontaktede os for eksempel i forbindelse med stor virksomhedsvækst for at sikre, at ledere og nøglemedarbejdere fortsat kunne følge med samt bibeholde kulturen. De værner meget om deres virksomhedskultur, og derfor bidrog vi med værktøjer, idéer og øvelser, således at den enkelte medarbejder formåede at optage og videregive virksomhedens værdier. I dag har vi fortsat en rådighedsaftale og tre coaching-dage om måneden.

Forløbene varierer meget fra virksomhed til virksomhed, så ring til os for at høre nærmere, hvordan vi kan hjælpe lige præcis din virksomhed.

KURSUSFORLØB

Vi tilbyder kursusforløb i form af workshops og træning, der passer til din virksomheds behov.

For eksempel hjalp vi e-conomic med at lægge fundamentet for deres servicestrategi i 2011 gennem et nøje tilrettelagt forløb. Vi trænede 12 folk i samtalestyring, proaktivitet, førstegangshåndtering og meget mere – alt sammen fulgt op af 1-til-1-medlyt ved telefonerne. Det er indtil nu blevet til et 7 år langt samarbejde, og det er de samme principper, der bruges i dag, som vi brugte dengang. I øjeblikket har de en NPS på omkring 70 og er 67 mennesker i kundeservice.

Vi kan gøre det samme for dig.

ONLINEKURSER

Vi er i gang med at udvikle onlinekurser, som giver alle muligheden for at udvikle sig i eget tempo.

Efter vores kunde Sigma Estimates udvidede til to andre kontinenter, havde de svært ved at finde dygtige lokale coaches og trænere. De var nemlig glade for den høje standard, vi leverede, og efterspurgte derfor online coachingmateriale, som deres salgsteam i Canada kunne benytte.

Onlinekurserne vil være den perfekte løsning til dig, som uafhængigt af geografisk placering og budget ønsker at opnå resultater.

NYHED: DIGITAL FEEDBACK

Det er ikke alle virksomheder, der har mulighed for og/eller ressourcer til at få en konsulent ud og lytte og træne medarbejdere individuelt. Derfor tilbyder vi nu, at du kan få feedback på samtaler, mail eller chat digitalt. Det eneste, du skal gøre, er at sende os en af følgende:

  • Tre lydfiler op til 30 minutters varighed
  • Tre mails inklusiv kundens oprindelige mail
  • Tre chats du har haft med kunder
Ud fra BALA og KAOS giver vi herefter feedback på den måde, dialogen blev håndteret. Vi foreslår konkrete ændringer og tiltag, der kan hjælpe til bedre kundetilfredshed fremover, OG vi kommer med en øvelse eller forslag til, hvordan det kan trænes op, så manglerne elimineres. Prisen er 480 kroner pr. feedback. Det finder du hverken billigere eller bedre andre steder.

Skriv til os for at aftale et nærmere forløb – vi er klar til at gøre en forskel med det samme 🙂

Vi ved, at alle virksomheder er forskellige, og derfor skal ovenstående ses som skabeloner. Uanset om der er behov for coaching eller kursusforløb, så ring til os, så vi kan tilpasse alt til netop dig og din virksomhed.