Workshops og 1-til-1

Ønsker I, at jeres team får en fælles tilgang til jeres kunder? Et fælles sprog, hvor alle i afdelingen er enige om, hvordan tingene skal gøres, og hvor de kan sparre, reflektere og udvikle sig i fællesskab? Og nå ja, flere penge på bunden? Så er workshops og 1-til-1 løsningen.

Få et overblik over vores mest populære workshops og kick-ass kurser her ↓

Workshop med Jacob ved Kjellerup Kommunikation

God kundeservice på mail

Få træning i at give god og effektiv kundeservice på mail, så I undgår frustrerende misforståelser og i stedet får højere effektivitet og lukket flere mails første gang!

Jacob i BALA onlinekursus

Konflikt- og klagehåndtering

Lad jeres medarbejdere blive knivskarpe til at håndtere klager, konflikter og sure kunder. I får konkrete værktøjer, så I altid kan komme over i en positiv dialog.

træning i medlyt og samlyt

Medlyt og samlyt

Med praksisnær træning i medlyt kommer vi ud og lytter eller læser med på jeres samtaler med kunderne og giver konkret sparring, så hver enkelt medarbejder udvikles.

Jacob underviser i en workshop i god kundeservice på chat

God kundeservice på chat

Chat er et attraktivt værktøj, som ved rette brug kan få kunderne til at huske jer og anbefale jer. God kundeservice på chat kræver træning – og det kan I få.

Workshop i god kundeservice

God kundeservice på telefonen

Lad jeres medarbejdere blive eksperter i samtalestyring, proaktivitet og førstegangshåndtering – og i at give jeres kunder en fantastisk oplevelse på telefonen hver gang! 

Jacob Kjellerup underviser en workshop i kundeservice

OBS: Vores workshops er unikke…

Det er der selvfølgelig mange, der påstår. Ikke desto mindre er det rigtigt, for der er en grund til, at vores kunder bliver ved med at være hos os år efter år. Det særlige ved os er, at vi aldrig kommer ud og holder en copy/paste-workshop og bare går hjem igen og efterlader jer. Når vi afholder workshops, er vi 100 % investerede i jer. Vi vil jer det bedste og brænder for hvert forløb.

Når vi har indgået et samarbejde, sørger vi derfor også for at følge undervisningen fra vores workshops til dørs. Derfor hører alle workshops også sammen med opfølgende 1-til-1-samtaler, hvor vi individuelt følger op på læringen med hver enkelt medarbejder. På den måde sikrer vi os, at det bliver implementeret, og at I får de resultater, I ønsker.

Derfor er workshops en god investering

Workshops er til alle teams, der vil have en fælles tilgang til kunderne, og som vil sparre, reflektere og udvikle sig sammen. Og så er det til alle, som vil have gladere kunder, der køber mere og oftere og bliver længere. Når I får en fælles retning på måden, I behandler kunderne på, vil kundetilfredsheden nemlig stige. I vil opleve, at:

Medarbejderne får bedre relationer til jeres kunder

I skaber dygtigere og mere motiverede medarbejdere

I får en bedre bundlinje (og vil kort sagt tjene flere penge...!)

Jacob underviser i en workshop i god kundeservice på mail

Sådan fungerer vores workshops

Grundlæggende er en workshop et sted, hvor vi lærer teorier, dykker ned i dem og prøver dem af – alt sammen ud fra noget, som er relevant for jer. Vi starter typisk med at præsentere en implementérbar teori. Herefter sætter vi teorien sammen med deltagernes virkelighed og hverdag, indtil vi til slut laver øvelser, hvor vi træner medarbejderne i at bruge det, de har lært.

Målet er hele tiden at drage medarbejdernes virkelighed ind i det, vi laver, så det er så relevant og konkret som muligt. Det betyder, at deltagerne aldrig bare kan læne sig tilbage og lytte. Hos os er man aktivt deltagende, så vi sammen kan skabe de bedste resultater. Kort fortalt er vores workshops sjove, lidt provokerende, meget inspirerende og ikke mindst udfordrende.

Derfor er opfølgende 1-til-1 et MUST

Mens vores workshops rykker jer som team, har vores opfølgende 1-til-1 til formål at rykke hver medarbejder individuelt. De ligger altid i forlængelse af vores workshops, hvor vi har mulighed for at gå i dybden og gøre det 100 % relevant for hver enkelt medarbejder.

Det fungerer ved, at vi tager en samtale med hver enkelt medarbejder i deres hverdag om den teori og de øvelser, vi gennemgik på workshoppen – med udgangspunkt i DERES situation og DERES udfordringer. Det gør, at medarbejderen får forankret og implementeret læringen fra workshoppen og sparring omkring eventuelle udfordringer. Det vil resultere i gladere og motiverede medarbejdere med lysten til at blive bedre

Jacob og Theis Kjellerup Kommunikation

Derfor skal du investere i en workshop hos Kjellerup

Det er der godt nok mange grunde til 😉 Hos os får I altid en erfaren sparringspartner, som brænder for at skabe resultater for jer. Desuden har vi en høj faglighed, vi er agile, og så er vi idealister. Det gælder, uanset hvem af os, som afholder workshoppen.

Det kunne være Jacob Kjellerup, som har beskæftiget sig med service, salg og ledelse i over 20 år. Jacob har en unik evne til at forstå det enkelte menneske og sparre om alle slags udfordringer, og derfor er han også sparringspartner for mange dygtige topledere. Det kan også være Theis Guldberg, som har otte års ledererfaring og 10 års erfaring med træning i service og kommunikation. Theis brænder for mennesker og at se dem udvikle sig. Vi glæder os allerede!

Anmeldelser

Det siger andre om vores workshops 🎉

Vi har afholdt et hav af workshops for mange forskellige typer virksomheder – og det er heldigvis altid med tilbagemeldinger som disse: 

Stjerner for anbefaling

“Jacobs direkte, humorfyldte og kompetente kommunikations-undervisning er noget af det mest effektive, jeg har oplevet – og jeg underviser selv i kommunikation, så det er ikke bare varm luft.”

Claus RaastedCoach, McKinsey & Company

Stjerner for anbefaling

“Jeg synes, at Theis var en rigtig god lærer! Hans undervisning var meget fængende og lærerig. Hele kurset fungerede og var rigtig godt. Det eneste, jeg kunne tænke mig, var, at man havde endnu længere tid.”

Marcus,
Servicemedarbejder, Aarstiderne

 

Stjerner for anbefaling

“Edutainment på meget højt niveau. Jacob omsætter teori til praksis med højt humør og sjove og tankevækkende udfordringer. I opfølgende 1:1 bestemmer jeg selv balancen mellem professionel og personlig coaching. Jeg bliver hørt og set i begge kapaciteter og får gode råd til at udvikle mig inden for begge områder.”

Tina Lauridsen,
Aarstiderne

Stjerner for anbefaling

“Det gode ved kurser med Theis er hans engagement – og at man kan se så meget mening med det! Jeg vil bare gerne have endnu flere kurser, og det er, fordi man bliver så motiveret.”

Olive,
Aarstiderne

Er I klar på udvikling?

Kontakt os, så vi kan komme i gang

Virksomheder, som allerede har høstet fordelene ved vores workshops

Matas logo
Umbraco logo
Aarstiderne logo
En plads til dit logo