Kundeservice kursus: Træning i god kunde-service på chat

Skriftlig kundeservice er mindst lige så vigtig som den mundtlige! Og særligt på jeres chat kan I give kunderne en oplevelse, de husker og anbefaler til andre – det handler om træning. Efter træning i service på chat, vil I bl.a. opleve:

N

Færre frustrerede kunder og færre misforståelser

N

Et løft i kundetilfredsheden!

Alberthes kundesamtaler er nemmere og sjovere efter kundeservicetræning

De her virksomheder (og mange andre) har allerede fået kundeservice træning …

Disse virksomheder har fået træning i kundeservice
Nordisk Film får kundeservice træning af Kjellerup Kommunikation
Matas har i mange år fået kundeservice træning
Aarstiderne får træning hos Kjellerup Kommunikation
Visma får kundeservicetræning af Kjellerup Kommunikation
Umbraco har længe haft samarbejde med Kjellerup Kommunikation
Elcon får kundeservice træning af Kjellerup Kommunikation
Sund & Bælt og Brobizz er glade kunder hos Kjellerup Kommunikation
Frederiksberg Kommune har trænet deres kundeservice
Bergs Potter har fået træning i kundeservice
Sydtrafik fik træning i kundeservice af Kjellerup Kommunikation

Har I service på chat og drømmer I om …

w

At undgå misforståelser?

w

Højere effektivitet, hvor I balancerer med flere kunder?

w

Højere effektivitet, hvor I lukker mails i første hug?

w

At give så gode serviceoplevelser, at kunderne husker jer

… og endda anbefaler jer til andre?

Bliv klædt på til effektiv service på chat

Dét får I på kurset

Der er selvfølgelig ligheder mellem god kundeservice på telefon og god kundeservice på chat. Der er dog også enorme forskelle. Kunden kan eksempelvis ikke høre lyde eller tonation, og derfor er det ekstremt vigtigt at træne i service på chat – så kunden stadig kan fornemme smilet, tænkepausen og tonen.

Ellers kan der opstår misforståelser, så chatsamtalen både bliver længere og besværlig, og måske endda (yikes) en dårlig oplevelse for kunden. Kom i gang med træningen, så I er sikre på, at I er effektive og skaber stjernegod service på chat.

1. ANERKENDTE samtalestyrings-værktøjer

I bliver klædt på med BALA-modellen, så I undgår forvirrende samtaler og misforståelser.

2. Træning i førstegangshåndtering

I lærer, hvordan I finder frem til den rette løsning første gang og sikrer jer, at kunden har fået svar på alt.

3. tips & tricks til service på skrift

I får viden om, hvordan I giver god, personlig service – som løfter kundetilfredsheden.

Få træning af topdygtige kundeservice-eksperter

Jacob Kjellerup står for indslag og øvelser til netværksmøder

Jacob Kjellerup

… har mere end 20 års erfaring med at træne kundeservice-medarbejdere og ledere i alle typer virksomheder. Han har bl.a. hjulpet både Aarstiderne, Frederiksberg Kommune og Matas med at vinde fornemme Kundeservice-priser 🏆

Glæd dig til at opleve Theis som facilitator på Klubhusets netværksmøder

Theis Guldberg

… har erfaring som Kundeservice-leder, er uddannet Coach og bruger nu sin tid på at dygtiggøre og sparre med medarbejdere og ledere inden for kundeservice – særligt i Konflikthåndtering og Positiv Kommunikation 🙌

Derfor bør I investere i chat-træning

Kunne I allerede nu tænke jer at få løftet jeres service på chat?
Bare vent, det bliver endnu bedre!

Glade kunder, som får fantastiske oplevelser

Færre misforståelser og frustrerede kunder

Et motiveret team, som kan give stjerne-service på chat

Sådan kan I få kundeservice træning

Sådan kan I få kundeservice træning

Få indsigter og indlæg om kundeservice i netværket

Den langsigtede løsning

Vi anbefaler altid længerevarende aftaler, hvor vi gennem kontinuerlig træning sikrer forankring.

Den inspirerende her-og-nu-løsning

Ønsker du fagligt input til fx en team-dag, eller vil du sende medarbejdere på vores populære kurser, har vi enkeltstående workshops og kurser hos os eller jer.

Den budgetvenlige løsning

Vil du sikre udvikling trods stramt budget? Tag vores online træningsforløb på Extra Mile.

En mand, der giver god kundeservice

Snart kan I give fantastisk kundeservice på chat

Chat er efterhånden blevet et ENORMT attraktivt værktøj, når det kommer til kundeservice. Faktisk er det så populært, at mange fra starten af vælger at have chat som den primære supportkanal – endda før support på telefonen!

Når virksomheder, der før kun har givet support via telefonen, åbner op for en chatsupport, er den rødglødende med henvendelser. Det er klart – for chat er uforpligtende, nemt og hurtigt!

Men hvordan sikrer I jer, at jeres chat også er ensbetydende med god, personlig og effektiv service? Det kræver virksomhedens fokus, og at medarbejderne bliver trænet i chat-kundeservice. Og det er vi mere end klar til at hjælpe jer med!

Lad os komme i gang med træning i kundeservice på chat – og sikre bedre kundesamtaler

Udfyld kontaktformularen på få sekunder, så vender vi retur hurtigst muligt til en ganske uforpligtende snak om, hvad vi kan gøre for jer.