Kundeservice kursus: Træning i god kunde-service på chat
Skriftlig kundeservice er mindst lige så vigtig som den mundtlige! Og særligt på jeres chat kan I give kunderne en oplevelse, de husker og anbefaler til andre – det handler om træning. Efter træning i service på chat, vil I bl.a. opleve:
Færre frustrerede kunder og færre misforståelser
Et løft i kundetilfredsheden!
De her virksomheder (og mange andre) har allerede fået kundeservice træning …
Har I service på chat og drømmer I om …
At undgå misforståelser?
Højere effektivitet, hvor I balancerer med flere kunder?
Højere effektivitet, hvor I lukker mails i første hug?
At give så gode serviceoplevelser, at kunderne husker jer
… og endda anbefaler jer til andre?
Bliv klædt på til effektiv service på chat
Dét får I på kurset
Der er selvfølgelig ligheder mellem god kundeservice på telefon og god kundeservice på chat. Der er dog også enorme forskelle. Kunden kan eksempelvis ikke høre lyde eller tonation, og derfor er det ekstremt vigtigt at træne i service på chat – så kunden stadig kan fornemme smilet, tænkepausen og tonen.
Ellers kan der opstår misforståelser, så chatsamtalen både bliver længere og besværlig, og måske endda (yikes) en dårlig oplevelse for kunden. Kom i gang med træningen, så I er sikre på, at I er effektive og skaber stjernegod service på chat.
1. ANERKENDTE samtalestyrings-værktøjer
I bliver klædt på med BALA-modellen, så I undgår forvirrende samtaler og misforståelser.
2. Træning i førstegangshåndtering
I lærer, hvordan I finder frem til den rette løsning første gang og sikrer jer, at kunden har fået svar på alt.
3. tips & tricks til service på skrift
I får viden om, hvordan I giver god, personlig service – som løfter kundetilfredsheden.
Få træning af topdygtige kundeservice-eksperter
Jacob Kjellerup
… har mere end 20 års erfaring med at træne kundeservice-medarbejdere og ledere i alle typer virksomheder. Han har bl.a. hjulpet både Aarstiderne, Frederiksberg Kommune og Matas med at vinde fornemme Kundeservice-priser 🏆
Theis Guldberg
… har erfaring som Kundeservice-leder, er uddannet Coach og bruger nu sin tid på at dygtiggøre og sparre med medarbejdere og ledere inden for kundeservice – særligt i Konflikthåndtering og Positiv Kommunikation 🙌
Derfor bør I investere i chat-træning
Kunne I allerede nu tænke jer at få løftet jeres service på chat?
Bare vent, det bliver endnu bedre!
Glade kunder, som får fantastiske oplevelser
Færre misforståelser og frustrerede kunder
Et motiveret team, som kan give stjerne-service på chat
Sådan kan I få kundeservice træning
Sådan kan I få kundeservice træning
Den langsigtede løsning
Vi anbefaler altid længerevarende aftaler, hvor vi gennem kontinuerlig træning sikrer forankring.
Den inspirerende her-og-nu-løsning
Ønsker du fagligt input til fx en team-dag, eller vil du sende medarbejdere på vores populære kurser, har vi enkeltstående workshops og kurser hos os eller jer.
Den budgetvenlige løsning
Vil du sikre udvikling trods stramt budget? Tag vores online træningsforløb på Extra Mile.
Snart kan I give fantastisk kundeservice på chat
Chat er efterhånden blevet et ENORMT attraktivt værktøj, når det kommer til kundeservice. Faktisk er det så populært, at mange fra starten af vælger at have chat som den primære supportkanal – endda før support på telefonen!
Når virksomheder, der før kun har givet support via telefonen, åbner op for en chatsupport, er den rødglødende med henvendelser. Det er klart – for chat er uforpligtende, nemt og hurtigt!
Men hvordan sikrer I jer, at jeres chat også er ensbetydende med god, personlig og effektiv service? Det kræver virksomhedens fokus, og at medarbejderne bliver trænet i chat-kundeservice. Og det er vi mere end klar til at hjælpe jer med!
Lad os komme i gang med træning i kundeservice på chat – og sikre bedre kundesamtaler
Udfyld kontaktformularen på få sekunder, så vender vi retur hurtigst muligt til en ganske uforpligtende snak om, hvad vi kan gøre for jer.