Om os – og hvorfor vi brænder for god service
Kjellerup Kommunikation blev stiftet i 2006 af Jacob Kjellerup, fordi han var træt af at opleve uengagerede konsulenter med kedelige slides og svære teorier. Jacob ville gøre læringen sjov og letforståelig – og skabe wow-oplevelser. Siden da er teamet vokset og består af passionerede idealister og ildsjæle, som kæmper for:
Mærkbare resultater
Tillidsfyldte relationer
Vanvittigt gode kundeoplevelser
Vi skaber stærkere relationer gennem bedre kommunikation
Dét er vores mission. Og så har vi fire helt særlige værdier …
Vi er vanebrydere
Vi får mennesker til at bryde med dårlige vaner og gøre plads til bedre vaner. Vi “inspirerer” ikke bare – vi vil ændre, og vi vil skabe en anderledes, bedre adfærd.
Vi sår, før vi høster
Vi tænker langsigtet i alt, vi gør. Vi drømmer derfor om partnerskaber, hvor begge parter investerer den tid og energi, der skal til, så vi kan høste (og nyde frugten).
Vi er legende
Vi vil huskes for at have det sjovt, være kække og for at tegne uden for stregerne. Alle skal tænke “FEDT, nu kommer team Kjellerup, det bliver underholdende”.
Vi går en ekstra mil
Vi er altid generøse – både over for hinanden og vores kunder. Vi vil hver gang yde en ekstra indsats eller give mere af os selv, hvis det gør dig ekstra glad.
Mød hele teamet 👇🏻
Jacob Kjellerup
Stifter af Kjellerup Kommunikation
Jacob er kommunikationsekspert med over 20 års erfaring inden for service og salg. Han har en HD fra CBS og er certificeret enneagram coach og ACEM meditations practicioner. Han har bl.a.:
- Nedbragt mængden af indgående kundehenvendelser i Krifa med 18 % efter træning af kundecenteret
- Hjulpet Frederiksberg Kommune med at vinde Serviceprisen i 2018 og Aarstiderne i 2019 og 2020
- Afholdt lederkurser med deltagere, der i dag har CMO, CTO og CEO-stillinger i danske virksomheder
- Arbejdet med SaaS-virksomheder, kommuner, fagforbund, start ups og etablerede virksomheder
- Vigtige værdier: relationer – optimist – anerkendelse – udvikling.
Jacob Kjellerup
Stifter af Kjellerup Kommunikation
Jacob er kommunikationsekspert med over 20 års erfaring inden for service og salg. Han har en HD fra CBS og er certificeret enneagram coach og ACEM meditations practicioner. Han har bl.a.:
- Nedbragt mængden af indgående kundehenvendelser i Krifa med 18 % efter træning af kundecenteret
- Hjulpet Frederiksberg Kommune med at vinde Serviceprisen i 2018 og Aarstiderne i 2019 og 2020
- Afholdt lederkurser med deltagere, der i dag har CMO, CTO og CEO-stillinger i danske virksomheder
- Arbejdet med SaaS-virksomheder, kommuner, fagforbund, start ups og etablerede virksomheder
- Vigtige værdier: relationer – optimist – anerkendelse – udvikling.
Theis Guldberg
Konsulent
Theis er en af vores skarpe og altid energiske konsulenter, som motiveres af den magi, der sker, når medarbejdere og teams mærker et formål. Han har en masse resultater og erfaringer med i bagagen – blandt andet har han:
- 12 års ledererfaring fra store til mellemstore virksomheder
- 17 års erfaring med træning i service og kommunikation
- Været Feedbacker i Sofia Mannings Innerteam og er Certificeret Life & business coach og Konfliktcoach ved Sofia Manning
- Løftet stjerneoplevelser på chat fra 20 % til 72 % i en af Danmarks største Telco virksomheder
- Vigtige værdier: kærlighed – familie – glæde – at gøre en forskel.
Sofie Svendsgaard
Content-ansvarlig
Sofie tager sig af vores branding, marketing og generelt alt, der kræver en grammatisk hånd. Det gælder bl.a. opsætning af og tekst til hjemmeside, nyhedsbreve, artikler, SoMe-content, PowerPoints og korrektur. Det kan hun, fordi hun:
- Har en Bachelorgrad i Film- og medievidenskab fra KU
- Tidligere har arbejdet som Tekstforfatter hos et digitalt forlag og ‘Kommerciel redaktør’ i et mediehus med ansvar for kunder som Netflix, Always, Tommy Hilfiger, Samsung og HBO
- Vigtige værdier: selvudvikling – arbejdsglæde – anerkendelse – struktur.
Sofie Svendsgaard
Content-ansvarlig
Sofie tager sig af vores branding, marketing og generelt alt, der kræver en grammatisk hånd. Det gælder bl.a. opsætning af og tekst til hjemmeside, nyhedsbreve, artikler, SoMe-content, PowerPoints og korrektur. Det kan hun, fordi hun:
- Har en Bachelorgrad i Film- og medievidenskab fra KU
- Tidligere har arbejdet som Tekstforfatter hos et digitalt forlag og ‘Kommerciel redaktør’ i et mediehus med ansvar for kunder som Netflix, Always, Tommy Hilfiger, Samsung og HBO
- Vigtige værdier: selvudvikling – arbejdsglæde – anerkendelse – struktur.
Steffen Ekelund
Partner, konsulent og e-learning ansvarlig
Steffen er både konsulent, bogholder, ansvarlig for e-learning, SEO-ekspert og – you name it! Og med en baggrund inden for både kundeservice, salg, marketing og Customer Success er han det perfekte match. Han har bl.a.:
- Været leder for en kundeserviceafdeling på 65 mand med rekordhøj kundetilfredshed
- Været med til at bygge flere serviceafdelinger helt fra bunden
- Uddannet sig med en HD 2. del i Marketing Management og en Diplom i Ledelse
- Han er flittig bruger af de smileyer, man lavede på sin Nokia – og så er han en kæmpe vinnørd : – )
- Vigtige værdier: udvikle – eventyr – “just do it” – nørderi.
Jacob Skoubo
Freelance-fotograf
Vi er så heldige, at Jacob kommer forbi flere dage om ugen for at skyde lækre videoer og flotte billeder til Extra Mile og alle Kjellerup Kommunikations platforme. Derudover har han skabt den lækre lyd til vores podcast Servicebrief, som han fast redigerer. Jacob har:
- Læst Film- og Medievidenskab på Københans Universitet
- Tidligere arbejdet som fuldtidsfotograf for en virksomhed, der arbejdede med digital læring, inden han valgte at gå selvstændig
- Altid et smil på læben og en god idé til fedt content.
Fremstår vi … lidt … kedelige? 🤯
Det er sgu ikke meningen. Selvom vi har et par fancy uddannelser og titler, er vi langt fra et støvet konsulenthus. Vi er ikke bange for at tage os selv med i vores arbejde (uden filter) – og det er en af grundene til, at vores kunder vælger os år efter år. Tror du ikke på os? Tag et kig på vores bloopers 😜 Eller oplev det selv 👇🏻