Vær med i Danmarks (måske) bedste kundeservice netværk
Er du på udkig efter et givende netværk inden for kundeservice, hvor du kan sparre med ligesindede? Bliv en del af netværksgruppen ‘Klubhuset’, hvor du mødes med andre ledere, trænere og passionerede servicenørder. Her får du:
Sparring, inspiration og nye relationer
Spændende indlæg fra service-eksperter
Adgang til live-events med oplæg & mad
(I netværket møder du ledere og trænere fra bl.a. …)
Kundeservice netværket er til dig, der ønsker …
Sparring med ligesindede
Hvor fedt er det ikke at mødes med andre, som er lige så passionerede som dig?
Masser af inspiration og værdi
Få indlæg og insights fra Kundeservicechefer, Team Leads og kommunikationseksperter!
At lære af andre (og deres fejl)
Du får nogen at spejle dig i, som glædeligt deler ud af do’s & don’ts, du kan bruge.
Et hyggeligt, fortroligt, uformelt og støttende forum
Her er der ingen dumme spørgsmål, men masser af forståelse, support og hjælp.
Hvem kan være med?
Klubhuset er for en helt særlig gruppe. Her deler alle i netværket samme passion – kundeservice og at dygtiggøre andre kommunikativt. Det er særligt for:
Chefer, Ledere og Team Leads i kundeservice
Træningsansvarlige i kundeservice
Dig, som har udvidet ansvar for jeres kundeoplevelser
En kundeservice netværk tilpasset din travle kalender
Hvor ofte mødes vi?
Klubhuset mødes hver 6. uge ONLINE i max. 1,5 time (vi ved, du har travlt, så du behøver ikke engang bruge transport-tid). Til hvert netværksmøde er der et relevant tema i fokus, hvor medlemmerne aktivt byder ind med erfaringer og spørgsmål.
Derudover mødes vi hver 4. måned til et LIVE event – med indslag, interviews, tid til sparring og mad. På vores regning.
Netværket faciliteres af kundeservice-eksperter
Jacob Kjellerup
… har mere end 20 års erfaring med at træne kundeservice-medarbejdere og ledere i alle typer virksomheder. Han har bl.a. hjulpet både Aarstiderne, Frederiksberg Kommune og Matas med at vinde fornemme Kundeservice-priser 🏆
Theis Guldberg
… har erfaring som Kundeservice-leder, er uddannet Coach og bruger nu sin tid på at dygtiggøre og sparre med medarbejdere og ledere inden for kundeservice – særligt i Konflikthåndtering og Positiv Kommunikation 🙌
se, hvordan det gik til vores LIVE netværksmøde i december 👀
Til netværksmøderne taler vi bl.a. om …
Til netværksmøderne taler vi bl.a. om …
De gode kundeoplevelser
Der har fx været oplæg fra Kundeservicechefen hos Aarstiderne, som delte, hvad de gjorde for at vinde ‘Danmarks Bedste Kundeservice’ FLERE gange.
Målsætning og resultater
Gennem øvelser dykker vi ned i medlemmernes konkrete mål, og hvad der skal til for at nå dem.
Højere medarbejdertilfredshed
Deltagerne har bl.a. fået værktøjer til at øge motivationen og medarbejderfastholdelsen – og til at holde ‘den svære samtale’.
Klubhusets historie
Hvorfor lige Klubhuset?
Vi oplevede, at mange ledere efterspurgte et netværk inden for kundeservice for at kunne sparre med andre.
Derfor skabte vi et eksklusivt forum, hvor nysgerrige kundeservice-folk sammen kan udvikle sig og blive dygtigere til at træne og udvikle andre.
Vi ville ikke bare danne et klassisk netværk, men et KLUBHUS – et sted, du føler dig tryg, hjemme, inkluderet, godt tilpas og har lyst til at hænge ud.
Klubhuset skiller sig ud på særligt 3 områder …
1. Det er IKKE tidskrævende
Du skal ikke rejse land og rige rundt for at netværke og lære. Vi har respekt for din tid – så vi holder det kort og primært online!
2. Du skal ikke stå for planlægning
Vi arrangerer det hele – du skal bare dukke op, byde ind og være awesome (som du plejer).
3. Du har noget til fælles med alle
Alle i gruppen er ansvarlige for at dygtiggøre andre – og har derfor samme fælles udgangspunkt, udfordringer og fælles mål ♥️
Lyder det for godt til at være sandt?
Læs, hvor tilfredse netværkets medlemmer er
“Det var en fed måde at afslutte dagen på – med jeres LIVE-event! Spændende og inspirerende indlæg og som altid søde, kloge mennesker at spejle sig i 🤩”
“Tak for en god eftermiddag / aften… jeg er fyldt op med tanker, relationer, viden og ikke mindst god mad 😉 Virkelig fedt at være med i jeres klubhus! Det var fedt ! 🤩”
“I har bare en evne til at skabe et rum, hvor man har lyst til at være til stede, stille spørgsmål og have fede dialoger. GLÆDER mig allerede helt enormt til næste gang!“
Sådan bliver du medlem
Når du samarbejder med Kjellerup Kommunikation, bliver du som leder/træner gratis og automatisk tilbudt plads i kundeservice netværket. Vil du gerne høre mere om netværket, skal du blot udfylde formularen i bunden her 👇🏻
Vil du være med i kundeservice netværket?
Vil du sparre med søde service-nørder? Og høre spændende oplæg om fx målsætning, motivation og ‘den svære medarbejder’? Udfyld formularen for at høre mere om vores fantastiske netværksgruppe 🙌🏻