Vær med i Danmarks (måske) bedste netværk
Er du på udkig efter et givende netværk inden for kundeoplevelser, hvor du kan sparre med ligesindede? Bliv en del af netværket ‘Klubhuset’, hvor du mødes med ledere, trænere og passionerede kommunikationseksperter. Du får:
Sparring, inspiration og nye relationer
Spændende indlæg fra talere og eksperter
Adgang til live-events med oplæg & middag

(I netværket møder du ledere og trænere fra bl.a. …)










Netværket er til dig, der ønsker …
Sparring med ligesindede
Du får et netværk med dygtige folk i samme situation og rolle som dig, så du kan få nye idéer, inspiration og værktøjer.
Masser af inspiration og værdi
Få indlæg og insights fra Kundeservicechefer, Team Leads og kommunikationseksperter.
At lære af andre (og deres fejl)
Du får nogen at spejle dig i, som glædeligt deler ud af do’s & don’ts.
Et trygt, fortroligt, uformelt og støttende forum
Her er der ingen dumme spørgsmål, men masser af forståelse, support og hjælp.
Hvem kan være med i netværket?
Klubhuset er for en særlig gruppe. Her deler alle i netværket samme passion – at dygtiggøre andre kommunikativt og skabe gode kundeoplevelser. Det er for:
Chefer, Ledere og Team Leads i kundeservice
Træningsansvarlige i kundeservice
Dig, som har udvidet ansvar for jeres kundeoplevelser
Det får du som medlem
Online netværksmøder
Hver 6. uge afholder vi netværksmøder online. Vi mødes i 75 minutter, hvor vi vender vigtige emner og inspirerer og sparrer med hinanden – fx om medarbejdertrivsel og konflikter.
8 X ÅRLIGT
Events med talere og middag
Vi afholder LIVE-events med middag og oplægsholdere. Vi har fx haft besøg af store navne som Peter Luthman (Chief Customer Officer hos e-conomic) og Cecilie Lind (Head of Support i Wolt).
2 x årligt
Q&As med kommunikations-eksperter
Hver måned er der Q&A’s med Jacob Kjellerup og Theis Guldberg, hvor du kan logge på til en fællestime og få svar på konkrete spørgsmål og hjælp til dine udfordringer. Der vil også komme flere spændende tiltag, der styrker dine leder-evner og udvikler dig og dine medarbejdere.
12 x ÅRLIGT
Sparring med kommunikationseksperter
Netværket faciliteres af de prisvindende kommunikations-eksperter Jacob Kjellerup og Theis Guldberg, som også holder oplæg og deler værktøjer. De har trænet og coachet ledere i virksomheder som Visma e-conomic, RELEX, Matas og Sund & Bælt.
TIL ALLE MØDER
Lyder det for godt til at være sandt?
Læs, hvor glade netværksmedlemmerne er
“Netværket ‘Klubhuset’ for ledere og trænere er en evig kilde til inspiration. Uanset om vi mødes online eller i den virkelige verden, får vi vendt relevante emner, og jeg vender altid tilbage til mit arbejde med helt konkrete tiltag, jeg kan prøve af på mit team.
For mig er det meget værdifuldt at være en del af dette netværk med ligesindede, der går op i at skabe de bedste kundeoplevelser.”
“En af de ting, jeg virkelig sætter pris på ved Klubhuset, er muligheden for at møde ligesindede, som arbejder inden for samme felt, og som man kan sparre med på et dybere plan.
Det er ikke bare tom snak eller overfladisk smalltalk om, hvor udfordrende det kan være at håndtere besværlige kunder. I stedet bygger samtalerne på et solidt fagligt fundament, hvor man kan dele viden og erfaringer, der inspirerer til nye tiltag og perspektiver. På den måde undgår jeg personligt at falde tilbage i gamle rutiner og gøre tingene, som de altid er blevet gjort, blot fordi det “virker” eller “ikke gør umiddelbar skade”.
Derudover er alle pisse søde! 💕”
“Klubhuset har været en stor kilde til inspiration og læring for mig. Jeg har fået indblik i, hvordan andre arbejder med deres kundeservice, hvilket har givet mig nye idéer og værktøjer, som jeg har kunnet tage med mig i mit eget arbejde.
Det har især været værdifuldt at høre om de konkrete udfordringer, som andre står overfor, og som jeg selv har oplevet, hvilket har gjort det nemmere for mig at håndtere lignende situationer.
Jeg har også fået mulighed for at udvide mit netværk med dygtige og engagerede mennesker, som jeg kan sparre med. Klubhuset giver et åbent forum for ærlig feedback og erfaringsudveksling, hvilket har styrket min udvikling og gjort det lettere at følge med i branchens nyeste trends og bedste praksisser.”
“Netværket ‘Klubhuset’ er et skønt netværk skabt af Jacob og Theis, hvor man trygt kan dele sin egen rejse og hvor alle øvrige deltagere spørger nysgerrigt ind og deltager aktivt.”
Se, hvor meget vi hygger os til vores LIVE-events 👀
Hvorfor Klubhuset?
Vi oplevede, at mange ledere efterspurgte et netværk inden for kundeservice for at kunne sparre med andre. Derfor skabte vi et eksklusivt og trygt forum, hvor ledere og trænere sammen kan udvikle sig og blive dygtigere.
Vi ønskede ikke kun at danne et klassisk netværk, men et klubhus – et sted, du føler dig tryg, hjemme, inkluderet, godt tilpas og et sted, hvor du har lyst til at blive og hænge ud.
Netværket er intimt og hyggeligt
Vores medlemmer sætter pris på, at vores netværksgruppe har en god og intim størrelse, så alle kan komme til orde, og så alle er på fornavn. Det gør, at stemningen er rar, og du føler dig tryg ✨
Det er ikke tidskrævende
Du skal ikke rejse land og rige rundt for at netværke og lære. Vi har respekt for din tid – så vi holder det kort og primært online!
Alle i netværket har noget tilfælles
Alle i gruppen er ansvarlige for at dygtiggøre andre – og har derfor samme fælles udgangspunkt, udfordringer og fælles mål ♥️
Du skal ikke stå for noget
Vi arrangerer det hele – du skal bare dukke op, byde ind og være awesome (som du plejer).
Netværket faciliteres af kommunikations-eksperter
Jacob Kjellerup
… har mere end 20 års erfaring med at træne kundeservice-medarbejdere og ledere i alle typer virksomheder. Han har bl.a. hjulpet både Aarstiderne, Frederiksberg Kommune og Matas med at vinde fornemme Kundeservice-priser 🏆
Theis Guldberg
… har erfaring som Kundeservice-leder, er uddannet Coach og bruger nu sin tid på at dygtiggøre og sparre med medarbejdere og ledere inden for kundeservice – særligt i Konflikthåndtering og Positiv Kommunikation 🙌
Til netværksmøderne taler vi bl.a. om …
Til netværksmøderne taler vi bl.a. om …
De gode kundeoplevelser
Der har fx været oplæg fra Kundeservicechefen hos Aarstiderne, som delte, hvad de gjorde for at vinde ‘Danmarks Bedste Kundeservice’ to år i træk!
Målsætning og resultater
Gennem øvelser dykker vi ned i medlemmernes konkrete mål, og hvad der skal til for at nå dem.
Højere medarbejdertilfredshed
Deltagerne har bl.a. fået værktøjer til at øge motivationen og medarbejderfastholdelsen – og til ‘den svære samtale’.
Sådan bliver du medlem
Vil du være en del af et eksklusivt netværk for ledere, chefer og trænere inden for service og kundeoplevelser?
Vil du have insights, idéer, inspiration og værktøjer fra folk i samme rolle og mangeårige kommunikations-eksperter?
Udfyld kontaktformularen nedenfor og hør mere om, hvordan du kan blive medlem 🤩
Vil du med i netværket, når vi igen optager nye kandidater?
Vil du lære af de bedste i branchen? Og høre spændende oplæg om målsætning, motivation og ‘den svære medarbejder’? Udfyld formularen for at komme med, når vi igen åbner op for kandidater 🙌🏻