Priser der er til at forstå

Det skal IKKE være svært at gennemskue, hvad det koster at få træning, som giver dygtigere medarbejdere.

Vi tror på fuld gennemsigtighed, og så ved vi, at læring kræver repetition og forankring. Derfor indeholder vores træning både workshop, e-learning og certificering.

Find priserne her eller kontakt os via formularen i bunden, hvis du vil høre om andre ydelser og løsninger 👇

Et udpluk af kunder, som får træning i kundeservice

* Hvis I har mulighed for at få målrettet træning til hele teamet, så er prisen skarp.
Så snart I er mere end 5, der skal trænes, kan det betale sig 👇

… Er I 10 i teamet, bliver det kun 1800 kr. pr. person.

… Er I 20 i teamet, bliver det kun 900 pr. person.

STADIG I TVIVL?

Derfor er det pengene værd

En investering i service giver gladere kunder, der bliver længere, færre genkald og motiverede medarbejdere. Dét er vores løfte. De resultater har vores kunder oplevet – og nogen har mærket det sådan her:

Krifa skar hele 18 procent af modtagne kunde-henvendelser

Aarstiderne vandt Danmarks Bedste Kundeservice

Sydtrafik gik fra mange til INGEN klager, der havnede hos chefen

Kontakt os for at høre, hvordan vi kan løse din udfordring

Udfyld formularen med dine ønsker eller udfordringer. Det er selvfølgelig helt uforpligtende. Vi kontakter dig hurtigst muligt til en snak om, hvordan vi kan hjælpe og for at se, om vi er et match 🙌🏻