Priser der er til at forstå

Det skal IKKE være svært at gennemskue, hvad det koster at få træning, som giver dygtigere medarbejdere. Vi tror på fuld gennemsigtighed, og så er alt, vi laver, modulært, så det altid kan tilpasses jer og jeres virkelighed. 

Find priserne lige hernede 👇

Et udpluk af kunder, som får træning i kundeservice
Få store resultater med din kundeservice

Vi tror på relationer – ikkE quickfixes

De største resultater skabes med en partnerskabsaftale

Vi tror på, at du er havnet her, fordi du ønsker en reel forandring i din kundeservice. Vil du have gladere kunder, der bliver længere og køber mere og oftere, kræver det kontinuerlig træning – og ikke bare en enkelt workshop …

Du bliver heller ikke stor og stærk af at dødløfte en gang 😅

En partnerskabsaftale er, når vi laver en fast aftale og tænker langsigtet. Du binder dig derfor for min. et halvt år, hvorefter aftalen kan opsiges løbende måned + en måned.

Et partnerskab indebærer månedlige konsulentdage efter behov kombineret med onlinetræning på Extra Mile.

Øvrige priser 

Selvom vores klare anbefaling er en partnerskabsaftale, kan der være omstændigheder, der gør, at I er på udkig efter andre løsninger og projekter. Her er vores standardpriser:

En dags træning (workshop/coaching/medlyt): 16.000 kr.

Trænerlicens til Extra Mile (til dig, som selv står for træningen – og som vil have fuld adgang til salgs-, service- og onboarding-videoer uden dine medarbejdere behøver adgang): 2486 kr./md.

Psst … Vi ved, at alle virksomheder, teams og medarbejdere er forskellige. Kontakt os via formularen i bunden, hvis vi skal skabe en skræddersyet løsning, som passer bedre til jer 👇🏻

STADIG I TVIVL?

Derfor er det pengene værd

En investering i kundeservice giver gladere kunder, der bliver længere, færre genkald og motiverede medarbejdere. Dét er vores løfte til dig, der vælger en partnerskabsaftale. De resultater har vores kunder oplevet – og nogen har endda mærket det sådan her:

Krifa skar hele 18 procent af modtagne kunde-henvendelser

Aarstiderne vandt Danmarks Bedste Kundeservice

Sydtrafik gik fra mange til INGEN klager, der havnede hos chefen

Ønsker du også forandring?

Udfyld formularen og lad os sammen lave en plan. Det er helt uforpligtende, så tøv ikke med at klikke “Send”. Vi kontakter dig hurtigst muligt til en snak, så vi kan matche drømme, mål og virkelighed 🙌🏻