Artikler om kundeservice, salg og ledelse – helt gratis
Vi er stolte af vores erfaringer, og det vi laver, og derfor vil vi gerne vil dele det. Alle vores bedste hacks og tips i artikler om kundeservice, salg og ledelse – helt gratis. Vi elsker nemlig at inspirere dig til at skabe gode resultater.
Konflikthåndtering: 4 trin til at forvandle selv besværlige og sure kunder
I et lynkursus på fire trin lærer du at løse konflikter og behandle indvendinger, så du kan gøre sure og besværlige kunder glade igen.
Feedback-modellen: 4 trin til motiverede medarbejdere og kollegaer
Her får du et kort og konkret minikursus i feedback, så du kan få gladere og mere motiverede kollegaer og medarbejdere.
First impressions last! 3 kriterier for et perfekt førstehåndsindtryk
Det er vigtigt at give et godt førstehåndsindtryk – særligt hvis du arbejder med kundeservice. Her får du tre simple, men effektive tips!
Åbne spørgsmål: 3 hurtige råd som sikrer, at kunden aldrig vælger din konkurrent igen
Tilfredse kunder er loyale kunder, og loyale kunder bliver hængende. Derfor er det en god idé, at du sørger for at kunderne forbliver tilfredse. Det kan du bl.a. gøre ved at benytte metoden om åbne spørgsmål fra denne artikel.
VIDEO: Drop den falske kundeservice
Du har sikkert oplevet falsk og påtaget kundeservice på et tidspunkt i dit liv. Se den ultrakorte video, hvor jeg forklarer, hvorfor alle bør droppe det!
Sådan giver du personlig kundeservice på mail
Det kan virke svært at give god og personlig kundeservice på skrift. Det behøver det ikke være – for du skal bare gøre noget, du gør hver dag.
Få kunder til at anbefale dig ved at være proaktiv
Den bedste markedsføring er den, du ikke betaler for. Eller mere specifikt, dén du har gjort dig fortjent til gennem glade kunder. Anbefalinger er noget, der sætter skub i forretningen, og du kan sagtens medvirke til, at dine kunder begynder at anbefale dig mere. Læs hvordan her.
5 måder din restaurant kan skabe god service på
God kundeservice er ekstremt essentielt for, at en restaurant får succes – men hvordan skaber man god kundeservice på en restaurant? Få fem smarte tricks her i artiklen.
Gabriel har en NPS på 85 – her er hemmeligheden bag
Drømmer du om en tårnhøj Net Promoter Score? Så kan du høre om Gabriel, som har formået lige præcis dét – og få hemmeligheden bag.
2 gode råd til sjovere og federe kundesamtaler
Få to konkrete og geniale tips til at gøre arbejdsdagen bedre og sjovere for både dig selv, dine kollegaer og ikke mindst dine kunder.
Sådan giver du en god kundeservice-oplevelse på telefonen
Vil du gerne give så god kundeservice over telefonen, at kunden husker dig? Så kan du her lære, hvad der skal til for at give en god oplevelse.
Tænk ud af boksen og bliv husket af kunden
Vil I gerne have kunderne til at huske jer og elske jer endnu mere? Så er der 3 vigtige spørgsmål, I bør stille jer selv. I kan også lade jer inspirere af en vild historie…
Sørg for, at du bliver husket af kunden 🎉
Det er så vigtigt at efterlade højdepunkter, som kunderne husker. Men hvordan gør du lige det? Svar på et vigtigt spørgsmål for at komme i gang!
Er du modig nok til at trodse en dansk kundeservice-tradition?
Lad dig inspirere af udlandet, hvor en servicemedarbejder viste, hvordan du kan optimere din kundeservice.
2 øvelser, der gør dig og dine kollegaer topmotiverede
Her får du to øvelser, som kan gøre både dig og dine kollegaer/medarbejdere topmotiverede.
5 essentielle tricks til bedre kundeservice og hvordan man udvikler dem
I artiklen får du fem smarte og vigtige tricks til at give endnu bedre kundeservice, som kan gavne enhver type virksomhed.
Du er pissedygtig – er du ikke?
Det er så vigtigt at fejre sine sejrer og slæbe de gode erfaringer med hjem frem for de dårlige. Her får du to smarte trin og et bonustip, som kan hjælpe dig med netop dét.
Gør noget ved problemet NU
Kender du det, når du lader en lille irritation være – og den vokser sig stor? Lad det ikke ske i dit team, men løs problemerne NU.
Husk det her, når nogen begår en fejl
Få en løsning, som er helt genial, når det handler om fejl (og feedback). Inspiration kommer fra en vild historie hos et stammefolk i Afrika.
Førstegangshåndtering: Hvor god er jeres kundeservice?
Lær, hvordan I skal måle jeres førstegangshåndtering i kundeservice – og ikke mindst hvordan I løfter den.
Én sætning kan ændre kundens oplevelse
En historie om hvordan én simpel sætning, der er personlig, kan ændre kundens serviceoplevelse.
Lær vigtigheden af kundeservice gennem ‘High Tech/High Touch’
Har du før hørt om udtrykket ‘High tech/high touch’? Hvis du er leder inden for kundeservice, er det et must.
Denne undersøgelse burde alle i kundeservice kende til
Få en vigtig lektion fra en kendt kundeservice-guru, der på verdensplan har hjulpet store virksomheder med at få succes gennem kundeservice. Det handler om en undersøgelse, du bør kende.
Sætningen, som alle kunder hader at høre fra service-medarbejdere
Her er sætningen, som alle kunder hader, men som medarbejdere inden for kundeservice bruger igen og igen.
En historie om at skabe tid hos dine kunder
Tid er noget af det mest dyrebare, dine kunder har. Læs en fortælling om, hvor stor en forskel det gør, når vi hjælper kunder med at få mere tid.
Vil du modtage effektive service-tricks, lærerige historier og implementerbare øvelser direkte i din indbakke? 💪
Dér var du heldig! Du kan nemlig få lov til at modtage Jacobs gyldne tips og tricks, hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev lige herunder 👇