Cases & udtalelser fra andre, som har fået kundeservice træning af Kjellerup Kommunikation
Her kan du se et overblik over cases, og hvad andre har fået ud af vores træning i kundeservice, kommunikation og kundeoplevelser. Det vigtigste for os er at skabe resultater, gøre en forskel, bryde vaner og hjælpe seje folk med at opnå det, de ønsker 🚀
Tjek vores (ret vanvittige) cases ud 👇
Software-virksomheden opnåede resultater efter kundeservice-træning på tlf, chat og mail
Rackbeat har fået færre genkald, sager der lukkes hurtigere og stærke kommunikations-skills.
Se, hvor meget der skete for den store virksomhed på kun ét år
Sund & Bælts service-medarbejdere er blevet mere selvsikre og modige – og oplever trygge kunder.
Læs, hvor begejstrede vores seje kunder er
“Tre måneder efter et projekt med Kjellerup Kommunikation blev igangsat, oplevede Krifa et fald i opkaldsvolumen på 18 %, et øget engagement i måden servicemedarbejderne talte med vores medlemmer på og en markant stigning i medlemmernes tilfredshed med serviceoplevelsen.
En sådan kvalitetscoaching har vi sjældent set.”
“Vi har løbende de sidste 4 år jævnligt haft Kjellerup Kommunikation på besøg for at hjælpe os med at forbedre og ensrette vores kommunikation. Samarbejdet har været meget givende, og vi oplever, at alle vores ansatte har stor glæde af at få udbygget deres kommunikationsværktøj.
Med en hurtigt voksende kundeservice har vi haft stor glæde af at benytte de online videoforløb på Extra Mile, som Kjellerup Kommunikation har lavet.”
“Jacob har været god som coach, sparringspartner og soundingboard for både ledere og medarbejdere her hos Hobbii.
Vi er meget glade for vores samarbejde, og Kjellerup Kommunikation har mine varmeste anbefalinger.“
“Theis formår at møde og udfordre alt fra nybegynderen til den garvede. Det sker altid med smil, dedikation til den enkelte og eksempler fra virkeligheden, der gør Extra Mile-redskaberne (endnu) lettere at gå til. Som leder har det haft stor betydning, at Theis har haft øje for min rolle og rådgivet i, hvordan jeg kunne gribe træningen an, så teamet blev topmotiveret til at indarbejde redskaberne i hverdagen.
Vi har tydeligt kunne spore en positiv forskel på relationen til vores kunder og på mængden af ‘frem og tilbage’-mails!”
Monique har endda været så optur at dele sin oplevelse på sin LinkedIn 👇🏻🤩
“Det aftryk, som Theis efterlader, er stort. Der er i den grad kommet fokus på kunderne og deres behov for kommunikation.
Jeg er specielt glad for vores ‘Formål med Kundeservice’, som kommer til at danne grundlag for den videre forandring, vi ønsker at skabe i teamet. Theis skal have kæmpe tak for sin tid, sit engagement og det aftryk, han efterlader. Jeg ved, at alle har været glade for ham og hans input.”
“Jacob formåede at skabe de perfekte rammer til at lege med dialog. Han talte levende og var ikke bange for at kaste sine egne oplevelser i puljen, hvilket gjorde dagen sjov, spændende og virkelighedsnær.
Ønsker man konkrete værktøjer til at skabe gode samtaler og dermed glade kunder, så er hans kurser med at skabe god dialog rigtig gode.”
“Jacob is one of the most respected persons in the telemarketing and sales industry.
Great results, professionalism and a lot of new ideas are guaranteed when you work with him.”
“Jacobs direkte, humorfyldte og kompetente kommunikations-undervisning er noget af det mest effektive, jeg har oplevet – og jeg underviser selv i kommunikation.”
“Jacob har en evne til at se lige igennem dig og prikke til lige præcis det, du måske ikke vidste, du ville snakke om. Jacob bringer sig selv på banen og er ikke bange for at udfordre synspunkter og holdninger, altid med humor, ærlighed og empati. Han har personligt hjulpet mig med at forme mit lederskab, sætte klare mål for mig selv og har fulgt op på det. Hos Jacob er man ikke en i mængden. Jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger med på vejen.”
“Sydtrafik har haft gavn af en workshop og et onlineforløb i Konflikthåndtering. Theis tilpassede indholdet til vores aktuelle kommunikation og arbejdsopgaver, så den nye viden på dagen blev konkret og brugbar med det samme.
Vi modtog jævnligt klager via telefonen, som blev noteret ned og havnede på mit bord. Efter workshoppen er medarbejderne nu i stand til selv at håndtere klagen i telefonen! Det er bestemt bedre kundeservice, og det giver medarbejderen større tilfredshed i sit arbejde. Og så var det godt at blive præsenteret for konkrete værktøjer og modeller, vi altid kan hive frem og bruge.
“Jacob har formået at forstå måden, vi ønsker at yde service og salg på. Han har til fulde levet sig ind og lever vores værdier lige så godt som os selv – hvis ikke mere end os. Det skal være sjovt, skørt, skævt og på samme tid dødseriøst for så vidt angår top-/bundlinje, NPS, konvertering og ROI. Til andre: Brug ham!“
Om få måneder kan din udtalelse stå her. Hvad drømmer du om, der står, at I har opnået?
Et vanvittigt fald i opkaldsvolumen? Gladere og motiverede medarbejdere? Tilfredse kunder, der køber mere?
Skal vi komme i gang?
Lad os tage en snak om, hvordan vi kan løse jeres udfordringer, løfte jeres team og skabe resultater, I kan være stolte af.
Udfyld formularen, så kontakter vi dig så hurtigt, vi kan 🚀