Træning, uddannelse og kurser der forandrer

Vi er eksperter i at træne og dygtiggøre medarbejdere og ledere i kommunikation – vi har gjort det i 20 år. Her er et overblik over vores populære kurser, workshops og uddannelser, så I kan:

N

Få mere effektive samtaler og kortere kø

N

UNDGÅ SURE KUNDER OG KLAGER

N

FÅ GLADERE KUNDER, DER KØBER MERE

Jacob og Theis er eksperter i kundeservice

(Vi har trænet og udviklet +300 virksomheder)

Disse virksomheder har fået træning i kundeservice
Nordisk Film får kundeservice træning af Kjellerup Kommunikation
Matas har i mange år fået kundeservice træning
Aarstiderne får træning hos Kjellerup Kommunikation
Visma får kundeservicetræning af Kjellerup Kommunikation
Umbraco har længe haft samarbejde med Kjellerup Kommunikation
Elcon får kundeservice træning af Kjellerup Kommunikation
Sund & Bælt og Brobizz er glade kunder hos Kjellerup Kommunikation
Frederiksberg Kommune har trænet deres kundeservice
Bergs Potter har fået træning i kundeservice
Sydtrafik fik træning i kundeservice af Kjellerup Kommunikation

Vores kurser og workshops

Kristoffer har oplevet færre mails og andre fordele efter kundeservicetræning

God kundeservice på telefonen

Bliv eksperter i samtalestyring, proaktivitet og førstegangshåndtering – og giv jeres kunder en fantastisk oplevelse på telefonen hver gang!

Få sparring hos vores kundeservice netværk

Konflikt- og klagehåndtering

Klæd jeres medarbejdere på, så de er i stand til at håndtere klager, konflikter og sure kunder. I får konkrete værktøjer, så I altid kan komme over i en positiv dialog.

Jacob og Theis er eksperter i kundeservice

God kundeservice på chat

Lær at give gode oplevelser på chat, som får kunderne til at huske jer og anbefale jer. God og effektiv kundeservice på chat kræver træning, og det kan I få.

Alberthes kundesamtaler er nemmere og sjovere efter kundeservicetræning

God kundeservice på mail

Få træning i at give gode, personlige og effektive serviceoplevelser på mail, så I får gladere kunder, der føler sig taget hånd om første gang og anbefaler jer.

Medarbejdere skal trænes i konflikthåndtering

Positiv Kommunikation

Med træning i Positiv Kommunikation bliver I eksperter i at give gode, personlige serviceoplevelser, som kunderne husker og anbefaler.

Få en trænercertificering så du kan udvikle andre kundeservicemedarbejdere

Praksisnær træning med medlyt

Ved medlyt kommer vi ud og lytter eller læser med på jeres samtaler med kunderne, giver konkret sparring og følger op, så I får udvikling hos alle.

Særlige kurser, træning & muligheder

Kommunikativ Onboarding

Vil I sikre stjernegod onboarding af nye medarbejdere? Med online-forløbet ‘Kommunikativ Onboarding’ bliver de klædt på i god kommunikation fra dag 1.

Få en Træner-certificering

Lad jeres interne ledere og trænere få de bedste ledelses-værktøjer på 8 uger med workshops, coachings og en eksamen, så de kan dygtiggøre hele teamet.

Salgstræning

Vil I øge jeres salgsaktiviteter? Vi har trænet salgsafdelinger i indland og udland i 20 år – og bl.a. hjulpet Visma med et løft i salgsaktiviteter på 600 %.

Book os til foredrag

Vi har mange års erfaring med foredrag inden for kundeoplevelser, service og salg. Målet er at inspirere, motivere og igangsætte nye samtaler. Vi holder bl.a. oplæg om den sælgende kundeservice, og hvordan I får mere motiverede medarbejdere. Skal vi inspirere jer?

Få ledelses-coaching

Savner du sparring som leder? Vi har coachet og været fast sparringspartner for ledere i mere end 20 år i store og små virksomheder. Vi er uddannede coaches og sparrer om alt fra demotiverede og frustrerede medarbejdere til tidsoptimering, prioritering og mindset.

Forløb i Præsentationsteknik

Kurset er til dig, som vil føle dig mere selvsikker og fange publikum fra start til slut hver gang du præsenterer. På vores kursus i Præsentationsteknik lærer du blandt andet, hvordan du engagerer dit publikum, bruger dit kropssprog bedst muligt og hvad du altid skal starte med.

Jacob underviser i god kundeservice på en workshop

3 grunde til at vores kundeservice kurser bare er bedre end vores konkurrenters… 😎

1. Vi kommer aldrig ud med 100 kedelige slides og svære teorier. Vores undervisning er i øjenhøjde på et whiteboard med eksempler fra jeres hverdag, og vi bruger simple værktøjer, I kan bruge med det samme.

2. Vi engagerer deltagerne med udfordringer og sjove øvelser, så vi kan skabe resultater og aha-oplevelser.

3. Vi er 100 % investerede i at skabe forandring. Efter jeres workshop får alle et opfølgende onlineforløb, som passer ind i en travl hverdag, så I får implementeret læringen og så udviklingen fortsætter. Alle får også en certificering 🏆

Hør Steffen forklare om vores prisvindende træning 👇

Yes, den er god nok. Vi har hjulpet flere virksomheder med at vinde fornemme priser ved Kundeservice Award – både Frederiksberg Kommune, Matas og Aarstiderne (2 gange!).

Blærerøvs-anmeldelser

Læs, hvad vores kunder siger om os

Stjerner for anbefaling

“Mere end fem års samarbejde …”

Mere end fem års samarbejde er et bevis på min tilfredshed med den leverede service og ydelse. Jacob har formået at forstå måden, vi ønsker at yde service og salg på.

Kim Sneum, Umbraco

Stjerner for anbefaling

“Markant stigning i tilfredsheden”

“3 måneder efter et projekt med Kjellerup Kommunikation blev igangsat, oplevede Krifa et fald i opkaldsvolumen på 18 % og en markant stigning i tilfredsheden med serviceoplevelsen.”

Thorbjørn Kloster, tidl. Krifa

Stjerner for anbefaling

“Nu kan alle selv håndtere klager”

“Vi modtog jævnligt klager via telefonen, som blev noteret ned og havnede på mit bord. Efter kun én workshop med Theis er medarbejderne nu i stand til selv at håndtere klagen i telefonen!”

Irene Thomsen, Flextrafik

Stjerner for anbefaling

“Resultatet er ikke til at tage fejl af”

Jacob har været med til at forme fundamentet for, hvordan vi yder service, og resultaterne er ikke til at tage fejl af. Han er nede på jorden, lige ud af posen og vigtigt; bang for the buck.

Peter Luthman, Visma

4 skarpe grunde til at få træning i kundeservice

 

Øget mersalg

Bedre kundeoplevelser

Større effektivitet

Færre utilfredse kunder

1. Du udfylder formularen

Skriv din info i formularen nedenfor eller ring til Jacob på 27201102.

2. Jacob kontakter dig

Vores founder, Jacob, stiller dig nysgerrige spørgsmål og I får en god snak.

3. Vi former forløbet

Såfremt vi har kemi og kan hjælpe, former vi det bedste forløb og aftaler en dato.

4. I får en fed workshop

En af vores eksperter kommer ud til jer og afholder den workshop, I ønsker.

5. I får opfølgning og certificering

Alle får opfølgende online-forløb og en certificering til slut.

Kontakt os for at høre, hvordan vi kan løse din udfordring

Udfyld formularen med dine ønsker eller udfordringer. Det er selvfølgelig helt uforpligtende. Jacob kontakter dig hurtigst muligt til en snak om, hvordan vi kan hjælpe og for at se, om vi er et match 🙌🏻