Træning og undervisning i kundeservice

Vi er eksperter i at træne og dygtiggøre medarbejdere og ledere i kommunikation. Hvordan træningen skal foregå er op til jer. Her er et overblik over vores populære ydelser, hvor vi online eller fysisk kan hjælpe med at forbedre jeres service, få mere motiverede medarbejdere og gladere kunder, der køber mere og oftere. Hør Steffen fortælle, hvad vi kan 👇

4 skarpe grunde til at få træning i kundeservice

 

Øget mersalg

Bedre kundeoplevelser

Større effektivitet

Færre utilfredse kunder

Hvad ønsker I træning i?

Her er et udvalg af vores ekspert-forløb, hvor I får målrettet træning.

Gør som Kristoffer og få træning i god kundeservice

God kundeservice på telefonen

Lad jeres medarbejdere blive eksperter i samtalestyring, proaktivitet og førstegangshåndtering – og give jeres kunder en fantastisk oplevelse på telefonen hver gang!

Få træning i at håndtere konflikter og sure kunder

Konflikt- og klagehåndtering

Klæd jeres medarbejdere på, så de kan blive knivskarpe til at håndtere klager, konflikter og sure kunder. I får konkrete værktøjer, så I altid kan komme over i en positiv dialog.

Få træning i god kundeservice på chat med KK

God kundeservice på chat

Chat er et attraktivt værktøj, som brugt rigtigt kan få kunderne til at huske jer og anbefale jer. God kundeservice på chat kræver træning – og det kan I få hos Kjellerup Kommunikation.

Få træning i god service på mail ligesom Alberthe

God kundeservice på mail

Få træning i at give gode, personlige og effektive serviceoplevelser på mail, så I får gladere kunder, der føler sig taget hånd om første gang og anbefaler jer.

Få kundeservice træning og lær om positiv kommunikation

Positiv Kommunikation

Med træning i Positiv Kommunikation bliver I eksperter i at give gode, personlige serviceoplevelser, som kunderne husker og anbefaler.

Vi kommer ud og lytter og læser med på dine kundesamtaler

Praksisnær træning med medlyt

Ved medlyt kommer vi ud og lytter eller læser med på jeres samtaler med kunderne, giver konkret sparring og følger op, så I får udvikling hos alle.

Okay, okay –
vi indrømmer det …

Vi træner i mange ting (med succes). Her kan du i overskrifter se flere af de kundeservice kurser, vi afholder:

✔️ Indvendingsbehandling

✔️ Kropssprog

✔️ Den gode velkomst

✔️ Den gode afslutning

✔️ Wordengineering

✔️ Kundetyper

✔️ Smart problemløsning

✔️ Den smarte præsentation

✔️ Proaktiv service

✔️ Customer experience

✔️ NPS / Net Promoter Score

✔️ Den sælgende kundeservice

Knivskarp træning af få medarbejdere?

Vi står selvfølgelig klar, hvis I ønsker træning af hele teamet, så I får et fælles sprog.

Vi er også eksperter, hvis der skal dygtiggøres én eller få medarbejdere. Hver måned starter vi nye hold på vores åbne ekspert-forløb, hvor vi samler medarbejdere fra forskellige virksomheder og dykker ned i et specifikt emne. Holdene bliver dog hurtigt fyldt op, så skynd dig at tilmelde din(e) medarbejder(e), så de kan blive klædt på til bl.a. Konflikthåndtering, Samtalestyring og Positiv Kommunikation 🤩

Vi følger altid kundeservice træning op med onlineforløb

Vi sørger for forankring og implementering gennem træning online

Som en del af alle vores ekspert-forløb får I altid opfølgende onlinetræning med microlearnings, som passer ind i en travl hverdag. Sådan sikrer vi forankringen, og at læringen holder ved og implementeres i jeres hverdag.

Book os til oplæg og arrangementer

Lærerige foredrag om kundeservice og salg?

Vi har mange års erfaring med at holde spændende, levende og underholdende foredrag inden for kundeservice og salg.

Vi har bl.a. holdt foredrag på konferencen ‘Kundeservice & Kundeoplevelser’, oplæg til kick-off-dag hos RELEX og kickstartet et stort internationalt arrangement for DanCenter.

Skal vi også inspirere jer til næste team-dag eller virksomheds-arrangement? Kontakt os – vores priser starter fra kun 16.000 kr.

Få mere motiverede medarbejdere

Lær, hvordan I ændrer jeres mindset,  afvæbner konflikter og skaber flere fantastiske kundeoplevelser. Oplægget vil 100 % motivere jeres medarbejdere.

Den sælgende kundeservice

Vi udfordrer medarbejderne til at tænke, at hvis ikke der sælges, så er det dårlig service. Vi krydrer det med praksisnære eksempler, så vi får alle med.

Dine drømme og ønsker?

Vi har før lavet skræddersyede oplæg efter specifikke ønsker, så skriv til os og lad os designe et foredrag, der matcher jeres drømme.

Blærerøvs-anmeldelser

Læs, hvad vores kunder siger om os

Stjerner for anbefaling

“Mere end fem års samarbejde …”

Mere end fem års samarbejde er et bevis på min tilfredshed med den leverede service og ydelse. Jacob har formået at forstå måden, vi ønsker at yde service og salg på.

Kim Sneum, Umbraco

Stjerner for anbefaling

“Markant stigning i tilfredsheden”

“3 måneder efter et projekt med Kjellerup Kommunikation blev igangsat, oplevede Krifa et fald i opkaldsvolumen på 18 % og en markant stigning i tilfredsheden med serviceoplevelsen.”

Thorbjørn Kloster, tidl. Krifa

 

Stjerner for anbefaling

“Efter kun én workshop med Theis”

“Vi modtog jævnligt klager via telefonen, som blev noteret ned og havnede på mit bord. Efter kun én workshop med Theis er medarbejderne nu i stand til selv at håndtere klagen i telefonen!”

Irene Thomsen, Flextrafik

Stjerner for anbefaling

“Lige ud af posen – bang for the buck!”

Jacob har været med til at forme fundamentet for, hvordan vi yder service, og resultaterne er ikke til at tage fejl af. Han er nede på jorden, lige ud af posen og vigtigt; bang for the buck.

Peter Luthman, Visma

Ønsker du også forandring?

Udfyld formularen og lad os sammen lave en plan. Det er helt uforpligtende, så tøv ikke med at klikke “Send”. Vi kontakter dig hurtigst muligt til en snak, så vi kan matche drømme, mål og virkelighed 🙌🏻