Træning og undervisning i kundeservice

Vi er eksperter i at træne og dygtiggøre medarbejdere og ledere i kommunikation. Hvordan træningen skal foregå, er op til jer. Her er et overblik over vores mest populære ydelser, hvor vi online eller fysisk kan hjælpe med at forbedre jeres service, få mere motiverede medarbejdere og gladere kunder, der køber mere og oftere. Du kan jo lige høre Steffen fortælle om, hvad vi kan gøre for jer 👇🏻

4 skarpe grunde til at komme på kursus i kundeservice

Øget mersalg

Bedre kundeoplevelser

Større effektivitet

Færre utilfredse kunder

Vores mest populære kundeservice kurser

Vi træner medarbejdere i kundeservice gennem lærerige oplæg og kurser – skarpt fulgt op af personlige 1-til-1-samtaler.

God kundeservice på telefonen - kom i gang nu

God kundeservice på telefonen

Lad jeres medarbejdere blive eksperter i samtalestyring, proaktivitet og førstegangshåndtering – og give jeres kunder en fantastisk oplevelse på telefonen hver gang!

Medarbejdere skal trænes i konflikthåndtering

Konflikt- og klagehåndtering

Klæd jeres medarbejdere på, så de kan blive knivskarpe til at håndtere klager, konflikter og sure kunder. I får konkrete værktøjer, så I altid kan komme over i en positiv dialog.

Skab god kundeservice på chat med vores kursus i kundeservice på chat

God kundeservice på chat

Chat er et attraktivt værktøj, som ved rette brug kan få kunderne til at huske jer og anbefale jer. God kundeservice på chat kræver træning – og det kan I få hos Kjellerup Kommunikation.

Psst … Vi kan også sørge for træningen ONLINE!

Extra Mile er navnet på vores onlineunivers, hvor vi sørger for træning i kundeservice og salg, hvor og hvornår det passer JER. I får adgang til et hav af lærerige videoer og længerevarende træningsforløb – ligesom Matas, Aarstiderne og e-conomic også allerede har 🙌🏻

Helt specielt til dig: Coaching, sparring og rådgivning

I vores individuelle coachingforløb vil ledere såvel som medarbejdere udvikles menneskeligt og professionelt.

En mand, der giver god kundeservice

Ledersparring

Lad jeres ledere blive eksperter i kundeservice-ledelse.

medarbejder_i_kundeservice_laver_medlyt

Coaching

Brug for et lille skub i din hverdag? Coaching er svaret.

Sjovere og federe kundesamtaler

Kundeservice-rådgivning

Det er ingen hemmelighed, at vi har oplevet det meste i kundeservice. Skal vi bruge den viden til at løse dine udfordringer?

Kundeudtalelse

Vi lader kundernes resultater om at prale

“Tre måneder efter et projekt med Jacob blev igangsat, oplevede Krifa et fald i opkaldsvolumen på 18 %, et øget engagement i måden servicemedarbejderne talte med vores medlemmer på og ikke mindst en markant stigning i medlemmernes tilfredshed med serviceoplevelsen.”

– Thorbjørn Kloster, tidl. kundeservicechef i Krifa

Blærerøvs-anmeldelser

Læs, hvad vores kunder siger om os

Stjerner for anbefaling

“Mere end fem års samarbejde …”

Mere end fem års samarbejde er et bevis på min tilfredshed med den leverede service og ydelse. Jacob har formået at forstå måden, vi ønsker at yde service og salg på.

Kim Sneum, Umbraco

Stjerner for anbefaling

“Kompetent og humorfyldt”

Hvis jeg ikke allerede fra tid til anden brugte Jacob og hans kommunikations-ekspertise, ville jeg overveje at gøre det. Hans undervisning er direkte, humorfyldt og kompetent.

Claus Raasted, McKinsey

 

Stjerner for anbefaling

Great results and professionalism

“Jacob is one of the most respected person in telemarketing and sales. Great results, professionalism and alot of new ideas are guaranteed when you work with him.”

Usman Javaid, Mønthuset

Stjerner for anbefaling

“Lige ud af posen – bang for the buck!”

Jacob har været med til at forme fundamentet for, hvordan vi yder service, og resultaterne er ikke til at tage fejl af. Han er nede på jorden, lige ud af posen og vigtigt; bang for the buck.

Peter Luthman, Visma

Priser

Gennemsigtighed er et nøgleord hos os. Det er vigtigt, at vi sikrer et samarbejde, hvor begge parter ved præcis, hvad de får – og til præcis hvilken pris!

Alt træning afholdes som udgangspunkt hos kunden. Priserne er inkl. forberedelse og rejsetid. Ved ture uden for Sjælland kan der opstå omkostninger ifbm. transport og overnatning.

  • 1 dags træning (workshop/coaching/medlyt): 16.000 kr.
  • 1 dags træning ved rådighedsaftale*: 8.500 kr.
  • 1/2 dags træning (workshop/coaching/medlyt): 9.000 kr.

*En rådighedsaftale er, når vi laver en fast aftale og tænker langsigtet. Du binder dig derfor for minimum et halvt år, hvorefter aftalen kan opsiges løbende måned + en måned.

Andre ønsker …?

Vi ved godt, at alle virksomheder, teams og medarbejdere er forskellige. Derfor kan vi sagtens skabe en skræddersyet løsning, hvis I er på udkig efter en anden type træning, som passer bedre til jer.

Tøv ikke med at kontakte os.

Det er helt uforpligtende at spørge ind til, hvad vi kan tilbyde, og om vi kan finde en løsning, som matcher jeres ønsker, mål og drømme.

Send os en mail med det samme med jeres tanker – så vender vi retur hurtigst muligt.

Okay, okay –
vi indrømmer det …

Vi træner i mange ting (heldigvis med stor succes!). Her kan du i overskrifter se flere af de kundeservice kurser, vi afholder:

✔️ Indvendingsbehandling

✔️ Samtalens faser

✔️ Kropssprog

✔️ Den gode velkomst

✔️ Den gode afslutning

✔️ Positiv kommunikation

✔️ Wordengineering

✔️ Train the trainer

✔️ Kundetyper

✔️ Smart problemløsning

✔️ Den smarte præsentation

✔️ Den sælgende kundeservice

✔️ Proaktiv service

✔️ Service mindset

✔️ Customer experience

✔️ NPS / Net Promoter Score

✔️ Lyt – og undgå at afbryde

… og mere endnu 💪🏻

Book os til oplæg og arrangementer

Lærerige foredrag om kundeservice

Vi har stor erfaring med at holde spændende, levende og underholdende foredrag inden for kundeservice og salg.
Skal vi også inspirere jer? Kontakt os endelig – vores priser starter fra kun 16.000 kroner.

Foredrag om den gode service

Få motiverede medarbejdere

Et inspirerende foredrag om, hvordan I ændrer jeres mindset, bliver mere klar til at afvæbne konflikter og skaber flere fantastiske kundeoplevelser. Gladere medarbejdere giver gladere kunder – så investér i et oplæg, der motiverer og inspirerer alle jeres medarbejdere.

Lær at sælge i kundeservice

Den sælgende kundeservice

Salg og kundeservice burde gå hånd i hånd – men vi ser ofte, at det ikke er tilfældet. Vi udfordrer medarbejderne til at tænke, at hvis ikke der sælges, så er det faktisk dårlig service. Vi krydrer det altid med praksisnære eksempler, så vi får alle med fra start til slut.

Den sælgende kundeservice er god kundeservice

Dine drømme og ønsker?

Du sidder måske allerede med en konkret udfordring og et specifikt ønske til et foredrag inden for service og salg. Vi har før skræddersyet oplæg efter specifikke ønsker, så skriv til os og lad os sammen designe et foredrag, der rammer dét, I drømmer om.

Vil I gerne høre mere?

Kontakt os allerede nu for et tilbud eller skræddersyet forløb, der passer lige præcis til jer og jeres virksomhed 🚀

Ring til os eller udfyld kontaktformularen – så vender vi tilbage til dig så hurtigt som muligt.

Uanset hvad du vælger, glæder vi os til at få en rigtig god snak om, hvordan vi udvikler din forretning.