Kundeservice kursus: Træning i god kunde-service på mail
Få træning i at give gode, personlige serviceoplevelser på mail, så I får gladere kunder, der føler sig taget hånd om og anbefaler jer. Efter et kursus i god service på mail, kan I bl.a.:
Skabe stærkere relationer via mail
Opleve færre misforståelser og mails frem og tilbage
De her virksomheder (og mange flere) har allerede fået kundeservice træning …
Har I kundekontakt på skrift og drømmer I om …
At få styr på samtalen hver gang?
At opleve langt færre misforståelser?
Højere effektivitet, hvor I lukker mails i første hug?
Højere kundetilfredshed
… hvor kunderne føler, at de får verdensklasse service hver gang?
Bliv klædt på til god service på skrift
Dét får I på kurset
Det kan virke svært at give den samme gode service på skrift, som når vi gør det mundtligt. Heldigvis lærer I præcis hvordan – med træning hos os.
Med vores træning lærer du og dine kollegaer at bruge et effektivt værktøj – nemlig KAOS-modellen, som kan løfte kundens oplevelse på mail fra god til fantastisk. Vi sikrer, at alle i teamet føler sig klædt på til at give god kundeservice på skrift med undervisning i øjenhøjde og med eksempler fra jeres egen hverdag.
Med træning hos os kan du se frem til:
1. Konkrete og effektive værktøjer
I får de bedste værktøjer til skriftlig kommunikation, der kan implementeres i dag.
2. Træning i at finde den rette løsning
Vi klæder jer på til at finde frem til den rigtige løsning for kunden hver eneste gang.
3. tips & tricks til den gode samtale
Lær, hvordan I går fra lange, forvirrende samtaler til personlige og gode oplevelser.
Bliv undervist af kundeservice-eksperter
Jacob Kjellerup
… har mere end 20 års erfaring med at træne kundeservice-medarbejdere og ledere i alle typer virksomheder. Han har bl.a. hjulpet både Aarstiderne, Frederiksberg Kommune og Matas med at vinde fornemme Kundeservice-priser 🏆
Theis Guldberg
… har erfaring som Kundeservice-leder, er uddannet Coach og bruger nu sin tid på at dygtiggøre og sparre med medarbejdere og ledere inden for kundeservice – særligt i Konflikthåndtering og Positiv Kommunikation 🙌
Derfor bør I investere i mail-træning
Målet med alle vores workshops er at give jer noget implementerbart, så I kan skabe mærkbare resultater.
I denne workshop lærer I at få mest muligt ud af samtlige samtaler, I har med jeres kunder på mail! Træningen vil sikre:
Gladere og meget mere tilfredse kunder
Færre frustrerende misforståelser og samtaler
Et motiveret team, som kan give stjerne-service på mail
Vi har løsninger til ethvert budget
Vi har løsninger til ethvert budget
Den langsigtede løsning
Vi anbefaler altid partnerskabsaftaler, så vi sikrer forankring. Det betyder, at vi har et fast samarbejde over en længere periode – for en billigere pris pr. dag. Sådan opnår vi størst resultater 🏆
Den inspirerende her-og-nu-løsning
Ønsker I et enkeltstående kursus i Positiv Kommunikation, kommer vi ud til jeres team og afholder en workshop. Vi arbejder med konkrete værktøjer, praktiske øvelser og eksempler fra jeres hverdag, så I kan bruge teknikkerne med det samme.
Den budgetvenlige løsning
Vil I sikre udvikling trods stramt budget eller minimal tid? Vores e-learning Extra Mile klæder jer på online – og er allerede set af 10.000.
Tag ikke bare vores ord for det
Så meget har træningen rykket hos Rackbeat-teamet
“Vi har tydeligt kunne spore en positiv forskel på relationen til vores kunder og på mængden af ‘frem og tilbage’-mails efter træning i KAOS-modellen med Theis og Jacob.”
Er I klar til træning i den gode kundeservice på mail – og at sikre gladere kunder og medarbejdere?
Udfyld kontaktformularen på få sekunder, så vender vi retur hurtigst muligt til en ganske uforpligtende snak om, hvad vi kan gøre for jer.