Kundeservice kursus:
Træning i god kundeservice på mail
Sørg for at give gode og personlige serviceoplevelser på mail hver eneste gang, så I får gladere kunder, der føler sig taget hånd om – og som anbefaler jer til andre.

Effektiv og positiv kundekommunikation på skrift
Få træning i at give fed kundeservice på mail, som kan mærkes 👇🏻
Det kan virke svært at give den samme gode service på skrift, som når vi gør det mundtligt. Heldigvis findes der en genial model, som kan lære jer præcis, hvordan I sørger for at hjælpe kunden i mål uden misforståelser første gang. Og som sikrer, at I giver en god og personlig oplevelse gennem hver eneste mail.
En workshop kan sikre jer vilde resultater – som for eksempel:
- At I får styr på samtalen hver gang
- At I fremover oplever langt færre misforståelser
- En højere effektivitet, hvor I lukker mails i første hug og oplever færre kunder, som skriver igen
- En højere kundetilfreds – hvor kunderne føler, at de får verdensklasse service hver gang
Derfor bør I investere i mail-træning
Målet med alle vores workshops er at give jer noget implementerbart, som vil hjælpe jer med at skabe mærkbare resultater. Og dét kan det, hvis I lærer at få det absolut mest optimale ud af samtlige samtaler, I har med jeres kunder på mail! Det vil sikre:
Gladere og meget mere tilfredse kunder
Færre frustrerende misforståelser og samtaler
Et motiveret team, som kan give stjerne-service på mail

Hvad indgår i workshoppen?
I workshoppen lærer I at bruge et effektivt værktøj – nemlig KAOS-modellen, som kan løfte kundens oplevelse fra god til fantastisk. Desuden får I:
- Konkrete værktøjer til at arbejde med skriftlig kommunikation, så I blandt andet kan finde frem til kundens behov og indhente accepter på e-mail
- Undervisning i, hvordan I finder frem til den rigtige løsning for kunden hver eneste gang
- Gode råd til, hvordan I undgår, at samtalerne bliver forvirrende, lange og frustrerende for både jer og kunden
- Smarte tips til, hvordan personlighed kan skinne igennem på mail, så I stadig kan kommunikere med “et glimt i øjet” uden at blive misforstået
Derfor skal I investere i træning hos os
Er I nysgerrige på, hvad vi ellers kan give jer? Bare vent, det bliver endnu bedre!
3 ting, I lærer:
✓ KAOS – det anerkendte værktøj til skriftlig kommunikation brugt landet over
✓ Smarte teknikker, som lærer jer at være personlige på skrift
✓ Succes ved førstegangshåndtering – så I ikke behøver skrive en mio. mails med kunden, men hurtigt finder en løsning
Kurset er til jer, der:
✓ Arbejder med kundeservice
✓ Ofte kommunikerer med kunder
✓ Træner andre i kommunikation og service
✓ Vil lære alt om, hvordan I forbedrer kundesamtalen på skrift og sikrer den gode oplevelse for kunden hver gang
I vil efterfølgende opleve:
✓ At I ved, hvordan I skaber effektive og gode samtaler på mail
✓ At kunden får præsenteret den rigtige løsning første gang
✓ At I bruger LANGT færre mails og mindre tid på at give en rigtig god og personlig service
Klar til at blive eksperter?
Lad os komme i gang med en workshop!