Kontinuerlig kundeservice-træning online, der kan mærkes på bundlinjen

Med Extra Mile får du ubegrænset undervisning i service, salg og kommunikation fra 279,- pr. måned.

På Extra Mile får du kundeservicetræning online

(Skynd dig at komme med i klubben)

Disse virksomheder har fået træning i kundeservice
Nordisk Film får kundeservice træning af Kjellerup Kommunikation
Matas har i mange år fået kundeservice træning
Aarstiderne får træning hos Kjellerup Kommunikation
Visma får kundeservicetræning af Kjellerup Kommunikation
Umbraco har længe haft samarbejde med Kjellerup Kommunikation
Elcon får kundeservice træning af Kjellerup Kommunikation
Sund & Bælt og Brobizz er glade kunder hos Kjellerup Kommunikation
Frederiksberg Kommune har trænet deres kundeservice
Bergs Potter har fået træning i kundeservice
Sydtrafik fik træning i kundeservice af Kjellerup Kommunikation

Et online træningscenter, som vil løfte jeres service

 

 

 

 

Med Extra Mile sikrer I, at jeres servicemedarbejdere bliver ved med at udvikle sig. Glæd jer til:

 At medarbejderen har kontrol under kundesamtalerne og undgår misforståelser = højere effektivitet

 At kunderne får bedre oplevelser hos jer, som får dem til at blive længere og anbefale jer = højere kundetilfredshed

✓ At medarbejderne bliver gladere og mere motiverede = højere medarbejdertilfredshed

Extra Mile er til jer, der vil sikre løbende udvikling.

Extra Mile er IKKE til jer, der vil have et hurtigt onlinekursus.

VI TROR IKKE PÅ QUICKFIXES

Længevarende forløb, der skaber forandring

Vi tror ikke på, du lærer noget ved at køre et onlinekursus på to timer. Vi tror på, at læring tager tid, og at det kræver implementering og træning, før der sker en forskel. Derfor dykker vi i alle Extra Mile-onlineforløb ned i hvert emne over min. 7 uger – gennem videoer, mails, quizzer og opgaver, så træningen skaber nye vaner og ikke bare går i glemmebogen!

BALA – Bliv ekspert i samtalestyring

Forløbet er til servicemedarbejderen, som gerne vil blive bedre til at styre samtalerne på telefonen og undgå misforståelser.

Samtalejudo: Håndter konflikter og indvendinger som en pro

Forløbet er til servicemedarbejderen, som gerne vil håndtere indvendinger, konflikter og sure kunder som en pro.

KAOS - Styr samtalen på mail og chat

Forløbet er til servicemedarbejderen, som gerne vil blive knivskarp til at levere god service på mail eller chat.

Onboarding: Klæd nye medarbejdere på til success

Forløbet er til dig, som har nye medarbejdere i dit team og gerne vil sikre en fed onboarding og intro til de vigtigste kundeservice-værktøjer.

De tre kundetyper – og hvordan du matcher dem

Forløbet er til servicemedarbejderen, som ønsker at matche deres kunder ud fra, hvilken type de er, og skabe endnu bedre relationer og kundeoplevelser.

Få bedre samtaler med Positiv kommunikation (på vej)

Forløbet er til dig, der gerne vil sikre en fed kundeoplevelse ved at bruge positive ord og vendinger og undgå ord og sætninger, som kan frustrere kunden.

Så begejstrede er vores medlemmer

Hør Mette, kundeservicechef i Sund & Bælt, fortælle, hvordan hendes team bruger Extra Mile, så de kan levere endnu bedre resultater og få bedre kundedialoger.

Medlemskabet, der betaler sig

Extra Mile medlemskab
– ingen binding

✔️ Adgang til alle træningsvideoer

✔️ Adgang til alle træningsforløb

✔️ Adgang til Klubhuset Online – netværk for ledere

✔️ Support alle hverdage

✔️ Rapportering efter ønske

379 kr. pr. måned

Extra Mile medlemskab
– 6 måneders commitment

✔️ Adgang til alle træningsvideoer

✔️ Adgang til alle træningsforløb

✔️ Adgang til Klubhuset Online – netværk for ledere

✔️ Support alle hverdage

✔️ Rapportering efter ønske

279 kr. pr. måned

OM UNDERVISEREN

Lad eksperter stå for træningen

✔️ Jacob Kjellerup, som du får fornøjelsen af som underviser, har trænet i kundeservice i næsten 20 år.

✔️ Han træner bl.a. Aarstiderne, Matas, Nordisk Film, Visma, Sund & Bælt, Rackbeat, Frederiksberg Kommune og Dinero.

✔️ Han har nedbragt mængden af indgående kundehenvendelser i Krifa med 18 % efter træning af kundecenteret.

✔️ Han har hjulpet Frederiksberg Kommune med at vinde Serviceprisen i 2018 og Aarstiderne i 2019.

✔️ Han har afholdt lederkurser med deltagere, der i dag har CMO, CTO og CEO-stillinger i danske virksomheder.

Dét indeholder Extra Mile

Der er mange feautures, fordele og funktioner, du ikke vil misse.

+40 træningsvideoer

Du får fri adgang til alle vores korte, to-the-point, no bullshit-træningsvideoer, hvor du får værktøjer og viden, du lynhurtigt kan implementere.

+ 6 træningsforløb

Du kan altid tilmelde dig og dine medarbejdere vores træningsforløb, så de kan sikre den nødvendige træning for at blive eksperter.

Træningsplaner til ledere

Som leder får du altid adgang til vores træningsplaner, så du kan skræddersy træningen og forløbene for dine medarbejdere – så du ikke skal bruge tid på andet end opfølgning.

Quizzer

På vores træningsforløb bliver du testet med sjove quizzer efter hver lektion, så vi sikrer os, at du får det ind under huden.

Diplomer

Efter hvert endt træningsforløb får du tilsendt et diplom, du kan blære dig med 🏆

Sparring og hjælp hver dag

Der sidder et Extra Mile-team klar til at hjælpe dig hver eneste dag, så du altid få hjælp og sparring.

Dét gør Extra Mile

Hvorfor er det en gevinst at blive medlem?

Løbende træning og forankring

Når kundeserviceafdelingen skal trænes, får de ofte en konsulent ud én dag om året … og efter to uger er det hele glemt. Med kontinuerlig træning online sikrer I, at jeres medarbejdere hele tiden udvikler sig og bliver dygtigere.

Et fælles fundament

Extra Mile sørger for, at alle jeres medarbejdere får et fælles grundlag og bliver klædt ens på, så kunderne bliver mødt på samme måde og af samme gode service, så de føler sig trygge. 

Små forbedringer hver dag (der mærkes!)

Som James Clear gør klart i sin bog Atomic Habbits, betyder små løbende forbedringer en stor forskel over tid. Hvis du bliver bare 1 % bedre hver dag, bliver du nemlig 37 gange bedre på ét år! Hvis medarbejdere lærer en lille smule hver dag, når det passer ind i deres hverdag, vil forskellen tydeligt kunne mærkes noget tid fra nu.

Mere motiverede medarbejdere

Hvis du investerer i dine medarbejdere gennem et Extra Mile-medlemskab, vil du opleve gladere og mere motiverede medarbejdere med nye service-skills, der går en ekstra mil.

Undervisningen klares af andre

Ikke alle ledere elsker at undervise – og det er helt okay. Det er også sjældent, at ledere har en masse tid i deres travle skema til at stå for træningen. Overlad det til os – vi har ikke lavet andet end at træne servicefolk de seneste 15 år, så vi har fuldkommen styr på værktøjer, modeller og læringsmetoder.

Gladere kunder, der køber mere

Hvis du arbejder med kundeservice, ved du allerede, at god service giver mulighed for at skabe loyalitet, agere proaktivt og fastholde og forhindre, at jeres kunder forlader jer.

Alligevel er der alt for mange virksomheder, som ikke investerer i deres kundeservice og får trænet den vigtigste afdeling i firmaet. Det kan vi heldigvis sørge for, mens I høster alle fordelene.

Har du råd til at lade vær’? 💰
Ring til os på 31 58 78 86 eller skriv til os,
så kontakter vi dig hurtigst muligt.

(Vi glæder os til, at du joiner de andre her 👇🏻)

Kunder og samarbejdspartnere hos Kjellerup Kommunikation