Kundeservice kursus: Træning i god kunde-service på telefonen
Giv jeres kunder en ekstraordinær oplevelse på telefonen hver eneste gang, hvor I er effektive og proaktive! Med træning i samtaleværktøjet BALA sikrer vi, at I bl.a. kan:
Give god service, som kunden husker og anbefaler
Styre samtalen OG sikre førstegangshåndtering
De her virksomheder (og mange flere) har allerede fået kundeservice træning …
Taler I med kunder over telefon og drømmer I om …
Effektivt at kunne styre samtalerne hver gang?
At løse kundens problem 1. gang, så de ikke ringer igen om samme emne?
At opleve langt færre misforståelser, hvor I mister kunden?
Højere kundetilfredshed
… hvor kunderne får så god service, at de husker jer og anbefaler jer?
Oplev en drøm af et kundeservice kursus
Dét får I på kurset
Drømmer I om, at jeres medarbejdere får styr på samtalen, gladere kunder, en højere produktivitet og færre genkald? Det er kun et spørgsmål om træning.
Vi er eksperter i at træne andre i den gode kundesamtale, som virkelig vil rykke kundens oplevelse. Vi bruger nemlig det anerkendte samtaleværktøj BALA, som vi nemt kan integrere hos jer.
Vi garanterer for, at I vil opleve mærkbare resultater efter en træning i kundeservice.
1. effektive værktøjer i samtalestyring
I får træning i den mest effektive model, BALA, som kan skabe enorme resultater.
2. Træning i at finde den rette løsning
Vi klæder jer på til at finde frem til den rigtige løsning for kunden hver eneste gang.
3. tips & tricks til den magiske samtale
Lær, hvordan I går fra lange, forvirrende samtaler til at give ekstraordinære oplevelser.
Vi er kundeservice-eksperter
Jacob Kjellerup
… har mere end 20 års erfaring med at træne kundeservice-medarbejdere og ledere i alle typer virksomheder. Han har bl.a. hjulpet både Aarstiderne, Frederiksberg Kommune og Matas med at vinde fornemme Kundeservice-priser 🏆
Theis Guldberg
… har erfaring som Kundeservice-leder, er uddannet Coach og bruger nu sin tid på at dygtiggøre og sparre med medarbejdere og ledere inden for kundeservice – særligt i Konflikthåndtering og Positiv Kommunikation 🙌
Derfor bør I investere i service på telefonen
Målet med vores kundeservice træning er at give jer noget implementerbart, så I kan skabe resultater. Med den træning får I mest muligt ud af samtlige samtaler, I har med jeres kunder! Træningen vil sikre:
Kundetilfredshed
Kunderne får så god service, de husker og anbefaler jer til andre.
Flere penge på bundlinjen
I sikrer høj produktivitet, færre viderestillinger og færre genkald.
Medarbejdertilfredshed
Dygtige, glade og motiverede medarbejdere, som ikke stresser.
Proaktivitet
I er altid et skridt foran og kan skabe merværdi for kunderne.
Trygge kunder
Kunden får den rette løsning 1. gang helt uden misforståelser.
Samtalestyring
I styrer samtalerne, så de ikke tager unødigt lang tid.
Vi har løsninger til ethvert budget
Vi har løsninger til ethvert budget
Den langsigtede løsning
Vi anbefaler altid partnerskabsaftaler, så vi sikrer forankring. Det betyder, at vi har et fast samarbejde over en længere periode – for en billigere pris pr. dag. Sådan opnår vi størst resultater 🏆
Den inspirerende her-og-nu-løsning
Ønsker I et enkeltstående kursus i Positiv Kommunikation, kommer vi ud til jeres team og afholder en workshop. Vi arbejder med konkrete værktøjer, praktiske øvelser og eksempler fra jeres hverdag, så I kan bruge teknikkerne med det samme.
Den budgetvenlige løsning
Vil I sikre udvikling trods stramt budget eller minimal tid? Vores e-learning Extra Mile klæder jer på online – og er allerede set af 10.000.
Tag ikke bare vores ord for det
Hør, hvad der skete for Christoffer efter BALA-træning
De dygtige service-medarbejdere fra Aarstiderne er allerede blevet trænet i at give god service på telefonen med BALA-modellen – her kan du høre Christoffer fortælle om resultatet ⭐️
Er I klar til træning i god kundeservice på telefonen – og få gladere kunder og medarbejdere?
Udfyld kontaktformularen på få sekunder, så vender vi retur hurtigst muligt til en ganske uforpligtende snak om, hvad vi kan gøre for jer.