Kundeservice kursus:

Træning i god kundeservice på telefonen

Giv jeres kunder en fantastisk oplevelse på telefonen hver eneste gang! Vi laver virksomhedstilpassede forløb for jeres medarbejdere, så de lærer præcis hvordan – og så de sikrer, at de har styr samtalen og samtidig er super effektive.

Kundeservice på telefon

Bliv eksperter i at styre samtalen

Giv fantastisk service på telefonen

Drømmer I om, at jeres medarbejdere får styr på samtalen, gladere kunder, en højere produktivitet og færre indgående kald? Det er kun et spørgsmål om træning. Vi er eksperter i at træne andre i den gode kundesamtale, som virkelig vil rykke kundens oplevelse. Vi bruger nemlig det geniale samtaleværktøj BALA, som vi nemt kan lære og integrere hos jer. Vi garanterer for, at I vil opleve mærkbare resultater efter en træning eller et forløb.

Vi lærer jer ikke kun hemmelighederne bag den gode kundesamtale. I får værdifuld træning inden for emner som:

  • Samtalestyring – så I altid er dem, der styrer samtalen og samtidig undgår misforståelser
  • Førstegangshåndtering – så kunderne ikke behøver at ringe ind anden gang
  • Proaktivitet – så I altid er et skridt foran og lærer, hvordan I kan skabe merværdi – og få kunderne til at anbefale jer!

Hør, hvad der skete for Christoffer fra Aarstiderne efter hans workshop …

De dygtige service-medarbejdere fra Aarstiderne er allerede blevet trænet i at give god service på telefonen med BALA-modellen – og her kan du høre Christoffer fortælle på små 15 sekunder, hvad det resulterede i ⭐️⭐️⭐️

Derfor skal I investere i træningen

Det ville være langt sværere at sige noget om, hvorfor I skulle lade vær …

4 ting, I vil elske:

✓ At styre samtalen hver eneste gang med BALA – det anerkendte samtaleværktøj brugt verden over af kendte virksomheder

✓ At give kunderne en god oplevelse, som får dem til at huske jer og anbefale jer 

✓ En højere produktivitet, færre viderestillinger og færre indgående kald

✓ At medarbejderne ved, at de har tid til kunderne og ikke føler sig skyldige over længere effektive samtaler

Kurset er til jer, der:

✓ Arbejder med kundeservice

✓ Taler med kunder på telefonen

✓ Gerne vil optimere jeres kundesamtaler og blive endnu skarpere i jeres sprog

✓ Drømmer om at give en god service hver eneste gang, hvor kunden føler sig taget hånd om og forstået

✓ Vil have tricks til, hvordan netop I kan levere magiske oplevelse over telefonen 

I vil efterfølgende kunne:

✓ Opleve et fald i mængden af indgående kald og få bedre tid til kunderne

✓ Effektivt styre samtalen 

✓ Give en masse energi på telefonen

✓ Sikre jer, at I har fået det hele med, så kunden ikke ringer ind igen

✓ Sørge for, at kunden forstår, hvad der skal ske – og undgå misforståelser

 

Mød en af vores undervisere – og hør om BALA

Hils på Jacob, ejeren af Kjellerup Kommunikation, og hør ham fortælle om det effektive værktøj BALA – og hvilken massiv forskel, det kan gøre (bl.a. for jeres effektivitet, mængde af kald og kundetilfredshed!). Det er faktisk intro-videoen til vores smarte onlineforløb med BALA-modellen 🙌🏻

Få flere tricks til god kundeservice

Skal vi komme i gang, så vi kan skabe resultater?

Kontakt os, og lad træningen begynde!