Træning i god kundeservice på chat
Skriftlig kundeservice er mindst lige så vigtig som den mundtlige! Og særligt på jeres chat kan I give kunderne en oplevelse, de husker og anbefaler til andre – det handler bare om træning!

Effektiv kundeservice på chat
Kundeservice på chat kræver træning – og resultaterne er det hele værd 👇🏻
Der er selvfølgelig ligheder mellem god kundeservice på telefon og god kundeservice på chat. Der er dog også enorme forskelle. Kunden kan eksempelvis ikke høre lyde eller tonation, og derfor er det ekstremt vigtigt at træne i service på chat – så kunden stadig kan fornemme smilet, tænkepausen og tonen.
Hvis jeres medarbejdere bliver trænede i at give en fed oplevelse på chat, vil I opleve:
- Færre frustrerede kunder og færre misforståelser
- At det er nemmere at balancere med flere kunder ad gangen
- Et løft i kundetilfredsheden!
Derfor skal I investere i træning på chat
Er I interesserede i, at vi løfter jeres chat? Bare vent, det bliver endnu bedre!
3 ting, I lærer:
✓ At give personlig kundeservice på skrift – så kunden får en fantastisk oplevelse
✓ Samtalestyring – så I undgår forvirrende samtaler og misforståelser
✓ Succes ved førstegangshåndtering – så I sikrer jer, at kunden har fået svar på alt
Det er til jer, der:
✓ Arbejder i kundeservice
✓ Kommunikerer med kunder
✓ Ønsker at løfte kundens oplevelse på chat med god energi og samtalestyring
✓ Drømmer om mere effektive samtaler med kunder, som afsluttes første gang
I vil efterfølgende opleve:
✓ Mere effektive, personlige chatsamtaler
✓ At kunden slutter af med: ”Tak for god service” FØRSTE GANG 😉
✓ En større fleksibilitet i planlægningen hos lederen
✓ En sjovere hverdag med glade kunder!

Snart kan I give fantastisk kundeservice på chat
Chat er efterhånden blevet et ENORMT attraktivt værktøj, når det kommer til kundeservice. Faktisk er det så populært, at mange fra starten af vælger at have chat som den primære supportkanal – endda før support på telefonen!
Når virksomheder, der før kun har givet support via telefonen, åbner op for en chatsupport, er den rødglødende med henvendelser. Og det er klart – for chat er uforpligtende, nemt og hurtigt!
Men hvordan sikrer I jer, at jeres chat også er ensbetydende med god, personlig og effektiv service? Det kræver virksomhedens fokus, og at medarbejderne bliver trænet i chat-kundeservice. Og det er vi mere end klar til at hjælpe jer med!
Læs mere om god kundeservice
Disse kompetencer er hamrende vigtige i kundeservice
Her er alt, du skal vide om servicemedarbejderens kompetencer Hvilke kompetencer skal du have, når du arbejder med kundeservice? Eller hvilke kompetencer skal jeg give mine medarbejdere i kundeservice? Det er nogle interessante spørgsmål. For hvad skal man kunne?...
3 tips til at få flere gode anmeldelser på Trustpilot
Hvordan får du gode anmeldelser på Trustpilot? Hvordan øger du antallet af anmeldelser på Trustpilot? Og ja, gerne flest af de gode 😜 Det er er et spørgsmål, vi oftere og oftere støder på. For sider, der giver anmeldelser til virksomheder, restauranter, hoteller etc.,...
Behovsafdækning med gode spørgsmål og behovsdækkende produkter
God behovsafdækning gør en kæmpe forskel Behovsafdækning er en af de vigtigste discipliner for både den gode sælger og den gode medarbejder i kundeservice. Behov og afdækning virker på overfladen simpelt. Men der er en kæmpe forskel på, om man gør det godt eller...
Lær om service på chat nu
Selvfølgelig skal vi i gang med en workshop!