Kursus i Konflikthåndtering: Forstå din og andres konfliktstil

Kurset i konflikthåndtering og konflikstil er til dig, der ønsker at blive bedre til at håndtere konflikter og styrke dine relationer. På kurset får du en bedre forståelse af dine reaktionsmønstre i pressede situationer, og du lærer at finde konstruktive løsninger.

N

Du bliver klogere på din og andres konfliktstil

N

Du får værktøjer til at løse konflikter effektivt

N

Du får bedre relationer og et bedre arbejdsmiljø

Jacob og Theis er eksperter i kundeservice

De her virksomheder (og mange andre) har allerede fået vores kurser …

Disse virksomheder har fået træning i kundeservice
Nordisk Film får kundeservice træning af Kjellerup Kommunikation
Matas har i mange år fået kundeservice træning
Aarstiderne får træning hos Kjellerup Kommunikation
Visma får kundeservicetræning af Kjellerup Kommunikation
Umbraco har længe haft samarbejde med Kjellerup Kommunikation
Elcon får kundeservice træning af Kjellerup Kommunikation
Sund & Bælt og Brobizz er glade kunder hos Kjellerup Kommunikation
Frederiksberg Kommune har trænet deres kundeservice
Bergs Potter har fået træning i kundeservice
Sydtrafik fik træning i kundeservice af Kjellerup Kommunikation

Derfor bør du investere i Konflikthåndtering: Forstå din og andres konfliktstil

Alt, du lærer på kurset, kan du bruge resten af dit liv 😳 Du vil kunne:

Håndtere konflikter

Ved at forstå din og andres konfliktstil vil du kunne håndtere konflikter effektivt, både på dit job og i personlige relationer.

Undgå splid

Med forståelse for konfliktstile kan du mindske misforståelser og undgå eskalering – og skabe et positivt arbejdsmiljø.

Kommunikere skarpt

Du får en stor indsigt i dig selv, og hvordan du kan kommunikere klart og effektivt og skabe bedre resultater i samarbejder.

Dét får du på kurset

På kurset får du en indsigt i din egen konfliktstil og de forskellige måder, som andre reagerer på i konflikter.

Kurset kombinerer teori, tests og praktiske øvelser, så du kan eksperimentere med forskellige konfliktstile og evaluere, hvilken tilgang der er mest hensigtsmæssig i hvilke situationer. Vi bruger cases, gruppearbejde og rollespil for at sikre, at du ikke kun får ny viden, men også træner de nye færdigheder i praksis.

På kursets 4 timer lærer du bl.a. om:

✅ de forskellige konfliktstile og hvilke styrker og svagheder der er forbundet med hver stil.

✅ hvilken konfliktstil du naturligt benytter, og hvordan den påvirker dine relationer.

✅ at håndtere konflikter på en effektiv & balanceret måde.

1. øget selvindsigt og kommunikationstips

Du får indsigt i din konfliktstil, så du kan kommunikere klart og effektivt, styrke relationer og skabe bedre resultater i teams.

2. Redskaber til konflikthåndtering

Du får brugbare værktøjer til at håndtere og afvæbne konflikter, så du kan reducere stress og finde løsninger, der gavner begge parter.

3. grobund til øget kundetilfredshed

Arbejder du med kunder, kan du med indsigt i konfliktstile håndtere svære samtaler bedre, skabe ro og finde løsninger, der styrker kundeoplevelsen 🚀

Udfyld formularen,
hvis du vil håndtere og løse konflikter …

Vil du høre mere om vores kursus i Konflikthåndtering og konfliktstile?

👇 UDFYLD HER 👇

Kurset afholdes af prisvindende eksperter

Jacob Kjellerup står for indslag og øvelser til netværksmøder

Jacob Kjellerup

… har mere end 20 års erfaring med at træne og udvikle medarbejdere og ledere i alle typer virksomheder. Han har bl.a. hjulpet både Aarstiderne, Frederiksberg Kommune og Matas med at vinde fornemme priser 🏆

Glæd dig til at opleve Theis som facilitator på Klubhusets netværksmøder

Theis Guldberg

… er coach, kommunikationsekspert og ledelseskonsulent. Han træner og dygtiggør teams i bl.a Konflikthåndtering og Positiv Kommunikation, og så sparrer han med ledere og trænere i store danske virksomheder som GLS og RELEX 🙌

På kurset lærer du om de 5 konfliktstile …

$

Hajen (den kæmpende stil): Går direkte efter sine mål og søger kontrol.

$

Uglen (den problemløsende stil): Analyserer og søger win-win-løsninger.

$

Ræven (den kompromissøgende stil): Finder kompromiser og skaber balance.

$

Skildpadden (den undvigende stil): Trækker sig tilbage for at undgå konflikt.

$

Teddybjørnen (den formildende stil): Prioriterer andres behov over sine egne.

Er du klar til at håndtere konflikter som en pro – og lære din konfliktstil at kende?

Udfyld kontaktformularen på få sekunder, hvis du har spørgsmål eller vil høre mere. Vi vender retur hurtigst muligt 🤩