Kundeservice kursus: Praksisnær træning med medlyt og medlæs

Vil I have praksisnær træning, som rykker hver medarbejder op til et højere niveau? Ved medlyt kommer vi ud og lytter eller læser med på jeres samtaler med kunderne, giver konkret sparring og følger op. I vil med garanti opleve:

N

Udvikling og forbedring hos hver medarbejder

N

langt bedre samtaler, som sikrer gladere kunder

Jacob og Theis er eksperter i kundeservice

De her virksomheder (og mange andre) har allerede fået kundeservice træning …

Disse virksomheder har fået træning i kundeservice
Nordisk Film får kundeservice træning af Kjellerup Kommunikation
Matas har i mange år fået kundeservice træning
Aarstiderne får træning hos Kjellerup Kommunikation
Visma får kundeservicetræning af Kjellerup Kommunikation
Umbraco har længe haft samarbejde med Kjellerup Kommunikation
Elcon får kundeservice træning af Kjellerup Kommunikation
Sund & Bælt og Brobizz er glade kunder hos Kjellerup Kommunikation
Frederiksberg Kommune har trænet deres kundeservice
Bergs Potter har fået træning i kundeservice
Sydtrafik fik træning i kundeservice af Kjellerup Kommunikation

Taler/skriver I med kunder og drømmer I om …

w

Overblik over serviceniveau og konkrete udviklingspunkter?

w

Individuel træning skræddersyet den enkelte medarbejder?

w

Glade og motiverede medarbejdere, der føler sig hørt og set?

w

Et højere kundeserviceniveau og gladere kunder

… Som tydeligt mærker, at jeres medarbejdere har udviklet sig?

Få alle resultaterne med medlyt

Dét får I på kurset

Vi anbefaler altid, at virksomheder investerer i medlyt, hvis de gerne vil opleve en udvikling i deres kundeservice. Det vil nemlig give jer et langt bedre indblik på det individuelle niveau samt vise hvilke udviklingsområder hver medarbejder sidder med til videre forbedring.

Vi er eksperter i medlyt – både før og efter vores forløb eller til at tjekke ind og hjælpe jer med at gøre jeres samtaler endnu bedre.

1. Konkrete værktøjer til den enkelte

Vi kigger på hver medarbejder og hjælper dem med netop deres udfordringer.

2. Motiverende ord, tips og tricks

Vi ved præcis, hvilke små tricks og værktøjer, der gør den største forskel – og hvordan de nemt implementeres.

3. Et indblik i jeres serviceniveau

I bliver klar over, hvor I skal sætte ind, og hvad I kan gøre for at løfte jeres service.

Oplev prisvindende kundeservice-eksperter

Jacob Kjellerup står for indslag og øvelser til netværksmøder

Jacob Kjellerup

… har mere end 20 års erfaring med at træne kundeservice-medarbejdere og ledere i alle typer virksomheder. Han har bl.a. hjulpet både Aarstiderne, Frederiksberg Kommune og Matas med at vinde fornemme Kundeservice-priser 🏆

Glæd dig til at opleve Theis som facilitator på Klubhusets netværksmøder

Theis Guldberg

… har erfaring som Kundeservice-leder, er uddannet Coach og bruger nu sin tid på at dygtiggøre og sparre med medarbejdere og ledere inden for kundeservice – særligt i Konflikthåndtering og Positiv Kommunikation 🙌

Derfor bør I investere i medlyt

Hele virksomheden og teamet vil kunne mærke det. Det vil nemlig give jer ting som:

Udvikling af potentiale

Den enkelte medarbejder vil opleve en udvikling dér, hvor potentialet er størst, og dér hvor de ønsker at udvikle sig.

Gladere medarbejdere

Den individuelle udvikling vil ikke kun kunne aflæses på kundeoplevelsen, men også på medarbejdertilfredsheden og på fastholdelsen af medarbejdere. 

Langt bedre samtaler

Efter den konkrete sparring vil hver medarbejder kunne hæve niveauet på hver enkelt samtale, være mere effektive og efterlade kunden endnu gladere.

træning i medlyt og samlyt

Vi udvikler hver person i deres tempo

Gennem samlyt og medlyt sætter vi fokus på hver medarbejders behov. I øvrige workshops og forløb gennemgår vi ofte tingene mere overordnet eller ud fra teamet som helhed, men medlyt giver os mulighed for at dykke mere ned individuelt. På den måde sørger vi for, at ALLE får noget ud af det og går hjem med skræddersyede råd og træning, som passer dem.

Ved medlyt (og samlyt) sætter vi os med hver enkelt medarbejder. Vi lytter på flere samtaler sammen, og derefter giver vi enormt specifik og konkret feedback til medarbejderen, som med det samme kan bruge det og implementere det.

Vi ser fx på ting som; hvor de er allerbedst i kundedialogen, hvor de oplever nogle udfordringer, og hvordan vi bedst kommer frem til en god løsning, som de får mest ud af. Derudover gør vi dem mere motiverede – og det vil 100 % kunne mærkes både i temaet, hos virksomheden – og hos kunderne!

Få kundeservice træning uanset budget

Få kundeservice træning uanset budget

Få indsigter og indlæg om kundeservice i netværket

Den langsigtede løsning

Vi anbefaler altid længerevarende aftaler, hvor vi gennem kontinuerlig træning sikrer forankring.

Den inspirerende her-og-nu-løsning

Ønsker du fagligt input til fx en team-dag, eller vil du sende medarbejdere på vores populære kurser, har vi enkeltstående workshops og kurser hos os eller jer.

Den budgetvenlige løsning

Vil du sikre udvikling trods stramt budget? Tag vores online træningsforløb på Extra Mile.

Er I klar på træning i medlyt – og udviklingen, der følger?

Udfyld kontaktformularen på få sekunder, så vender vi retur hurtigst muligt til en ganske uforpligtende snak om, hvad vi kan gøre for jer.