“Hvordan giver jeg (mere) feedback?” 👇🏻
Jacob Kjellerup svarer i servicebrevkassen ‘SOS fra Serviceland’ på, hvordan du nemt kan give mere feedback, som faktisk rykker noget hos modtageren 🙌🏻
Feedback gør nemlig en stor forskel for dine kollegaer og medarbejdere, hvis det gøres rigtigt.
Vil du gerne blive feedback-ekspert, kan du hoppe ind og lære alt om feedback modellen her.
SOS fra Serviceland er en brevkasse til dig, der er interesseret i kundeservice og gode kundeoplevelser.
– Jacob Kjellerup
Flere svar fra SOS i Serviceland til dig
Hvordan indhenter jeg flere accepter?
Få svar på, hvordan du nemt kan stille flere lukkede spørgsmål og hente flere accepter. Hacket her kan gøre en enorm forskel.
Hvad siger jeg til kunden, når jeg ikke kan svaret?
Jacob Kjellerup giver svar på, hvad du kan sige til kunden, hvis du ikke ved, hvad svaret er. Det er fx, hvis du er helt ny på dit job.
Hvordan er jeg mere positiv – uden at være lalleglad?
Hører du tit, du skal være mere positiv – men forbinder du det med at være lalleglad og alt for uformel? Hør, hvad du kan gøre her.
Hvordan får jeg kontrollen tilbage i kundesamtalerne?
Oplever du, at du mister kontrollen i dine kundesamtaler? Måske særligt når du stiller åbne spørgsmål? Her er tricket, du altid kan bruge.
Hvordan stiller jeg flere åbne spørgsmål?
Åbne spørgsmål kan gøre en kundesamtale cirka 100 gange bedre. Så hvordan stiller vi flere åbne spørgsmål, når vi taler med kunderne?
Hvad gør vi, når kunderne er sure og ubehøvlede?
Vi støder desværre tit på spørgsmålet: “Hvad gør jeg, når kunderne er sure og ubehøvlede?” :/ Få hjælp og gode tips.