“Hvad siger jeg til kunden, når jeg ikke kan svaret?” 👇🏻
I dagens SOS fra Serviceland-brevkasse svarer konsulent Jacob Kjellerup på, hvad du kan sige til kunden, hvis du ikke ved, hvad svaret er.
Det kan for eksempel være, at du er ny på dit job – eller du sidder med en nyt produkt eller i et nyt system. Det kan også være, at du bare får et spørgsmål, som du aldrig har skulle svare på før.
Se her, hvorfor det altid er en god idé at få hjælp fra en ekspert 🤩
SOS fra Serviceland er en brevkasse til dig, der er interesseret i kundeservice og gode kundeoplevelser.
– Jacob Kjellerup
Flere svar fra SOS i Serviceland til dig
Hvordan indhenter jeg flere accepter?
Få svar på, hvordan du nemt kan stille flere lukkede spørgsmål og hente flere accepter. Hacket her kan gøre en enorm forskel.
Hvordan er jeg mere positiv – uden at være lalleglad?
Hører du tit, du skal være mere positiv – men forbinder du det med at være lalleglad og alt for uformel? Hør, hvad du kan gøre her.
Hvordan får jeg kontrollen tilbage i kundesamtalerne?
Oplever du, at du mister kontrollen i dine kundesamtaler? Måske særligt når du stiller åbne spørgsmål? Her er tricket, du altid kan bruge.
Hvordan stiller jeg flere åbne spørgsmål?
Åbne spørgsmål kan gøre en kundesamtale cirka 100 gange bedre. Så hvordan stiller vi flere åbne spørgsmål, når vi taler med kunderne?
Hvordan giver jeg (mere) feedback?
Feedback er sindssygt vigtigt. Men hvordan er det nu, vi kommer i gang og får givet det? Få svaret på få minutter.
Hvad gør vi, når kunderne er sure og ubehøvlede?
Vi støder desværre tit på spørgsmålet: “Hvad gør jeg, når kunderne er sure og ubehøvlede?” :/ Få hjælp og gode tips.