Få dygtigere trænere og ledere med en Træner-certificering

Har I medarbejdere eller ledere med ansvar for at træne, uddanne og udvikle kollegaer/medarbejdere? Med en Træner-certificering får I værktøjer til at give konstruktiv feedback, sætte mål og medlytte. Med dygtige trænere får I:

N

gladeRE og mere kompetente medarebjdere

N

INTERN træning i topklasse OG målbare resultater

Hvem?

Træner-certificeringen er til dig, der har ansvar for at udvikle og træne andre. Det kan være, at du er Team Lead, coach, Train Manager eller har en anden ledende rolle. 

Hvad?

Træner-certificeringen består af 3 x fysiske heldags workshops, 3 x personlige coachings og en endelig eksamen og certificering.

Hvor?

Workshops og eksamen foregår fysisk i København.

Til hvilken pris?

Din investering er: 14.500 kr. og det er inkl. alt. Yes, alle coachings, lækker frokost, god kaffe, 100 siders kompendium, fysisk diplom, merch og meget mere …

De her virksomheder (og mange flere) har vi allerede trænet …

Disse virksomheder har fået træning i kundeservice
Nordisk Film får kundeservice træning af Kjellerup Kommunikation
Matas har i mange år fået kundeservice træning
Aarstiderne får træning hos Kjellerup Kommunikation
Visma får kundeservicetræning af Kjellerup Kommunikation
Umbraco har længe haft samarbejde med Kjellerup Kommunikation
Elcon får kundeservice træning af Kjellerup Kommunikation
Sund & Bælt og Brobizz er glade kunder hos Kjellerup Kommunikation
Frederiksberg Kommune har trænet deres kundeservice
Bergs Potter har fået træning i kundeservice
Sydtrafik fik træning i kundeservice af Kjellerup Kommunikation

Drømmer I om …

w

Dygtige interne trænere, som kan gøre en forskel i teamet?

w

Medarbejdere i udvikling, der bliver længere?

w

Mere effektive kundedialoger?

w

Topmotiverede medarbejdere med klart definerede mål?

Bliv klædt på som intern træner

Dét får deltagerne

Interne trænere står ofte uden redskaber, teoretisk baggrund og tid til at udvikle deres kollegaer.

Med en Træner-certificering får trænerne på 8 uger alt dét, de har brug for, for at kunne hjælpe og udvikle deres kollegaer og medarbejdere.

Med en blanding af teori, praksis, øvelser og lektier bliver deltagerne klædt på til at kunne planlægge og eksekvere træning i service.

Helt konkret får I:

1. Konkrete og effektive værktøjer

I får teknikker og værktøjer inden for Medlyt, Feedback og Coaching – og tid og hjælp til at implementere og mestre dem. 

2. Træning i at forstå og udvikle andre

Vi lærer jer at se og udleve potentialet i jeres kollegaer/medarbejdere – sammen med dem.

3. tips & tricks til træneren

I får de bedste råd (I IKKE finder i andre lærebøger), som vores instruktører har tillært sig gennem mange års hands-on erfaring.

Vores tidligere deltagere har allerede mærket en forskel 👇🏻

Hvordan fungerer det?

Hvad indeholder en Træner-certificering?

Træner-certificeringen består af:

  • 3 heldags workshops i København med fokus på Medlyttets fire faser, Feedback og målsætningsværktøjer som SMART og GROW
  • 3 personlige coachings med mangeårig ekspert, som har coachet ledere og medarbejdere i +15 år
  • Eksamen og endelig certificering.
Hvad får vi?
  • 100 siders kompendium med modeller og cases.
  • Adgang til onlineværktøjet Extra Mile.
  • Eksklusiv adgang til netværk for kundeserviceledere og -trænere.
  • Fuld forplejning alle tre workshop-dage med frokost, morgenmad, kaffe og vand.
  • Endelig certificering og diplom.
Hvem er det til?

Det er til alle med ansvar for træning og udvikling i serviceorganisationer. Du kommer altså på hold med interne trænere fra andre virksomheder, som du kan sparre med og lære fra.

Hvad koster det?

Prisen er 14.500 kr. (inkl. forplejning).

Hvor er det henne?

Alle workshops afholdes i København.

Hvor lang tid tager det?

En Træner-certificering varer 8 uger.

Skynd dig at booke din plads,
før det er for sent …

 

Vil du høre om kommende hold?

👇 UDFYLD HER 👇

Bliv certificeret af kundeservice-eksperter

Jacob Kjellerup står for indslag og øvelser til netværksmøder

Jacob Kjellerup

… har mere end 20 års erfaring med at træne kundeservice-medarbejdere og ledere i alle typer virksomheder. Han har bl.a. hjulpet både Aarstiderne, Frederiksberg Kommune og Matas med at vinde fornemme Kundeservice-priser 🏆

Glæd dig til at opleve Theis som facilitator på Klubhusets netværksmøder

Theis Guldberg

… har erfaring som Kundeservice-leder, er uddannet Coach og bruger nu sin tid på at dygtiggøre og sparre med medarbejdere og ledere inden for kundeservice – særligt i Konflikthåndtering og Positiv Kommunikation 🙌

Derfor bør I investere i en
Træner-certificering

Der er mange gode grunde til at sende jeres Team Leads og interne trænere til certificering for at blive endnu dygtigere og mere kompetente. I vil bl.a. få:  

Mere effektive kundedialoger

Højere medarbejder- OG kundetilfredshed (win win!)

&

Fælles sprog og retning i hele jeres serviceafdeling

Har du spørgsmål til Træner-certificeringen?

Vil du være sikker på, om den giver mening for dig? Eller har du spørgsmål? Fyr løs! Udfyld kontaktformularen på få sekunder, så du kan få svar på det hele 🤩