Bliv ekspert i at håndtere konflikter, klager og sure kunder

Oplever du klager og sure kunder, som tager tid og energi? Lær at håndtere det på vores 8 ugers ekspert-forløb, hvor du gennem en workshop og opfølgende onlinetræning får konkrete værktøjer til at undgå konflikter og få kunder med over i en positiv dialog.

Udover de bedste værktøjer til Konflikthåndtering, får du også en endelig certificering, som viser, at du er EKSPERT 🏆

Hvem?

Det er til dig, der har kontakt til kunder, brugere, gæster eller borgere, som oplever frustrationer og negative samtaler.

Hvad?

Forløbet består af en online workshop i 3,5 time med et hold af medarbejdere fra forskellige virksomheder. Herefter følger 8 ugers onlinetræning for at sikre forankring og til slut en endelig certificering.

Hvor?

Workshoppen foregår online på Google Meet – ligesom forløbet og certificeringen er online, så alle kan få træning og udvikling uanset lokation.

Til hvilken pris?

Din investering er: 3425,-
pr. medarbejder – og ja, det er inkl. certificering.

Den bedste investering

Det får du

På workshoppen og i den opfølgende onlinetræning får du undervisning af en top-erfaren konsulent, som har trænet kundeservicemedarbejdere og ledere i mange år.

Her får du håndgribelige værktøjer og modeller til at håndtere klager, konflikter og sure kunder – samt konkrete øvelser, så alt kan overføres til din virkelighed.

Udover faglig forkælelse, en workshop du vil huske og masser af ny viden, får du også:

N

Træning og uddannelse af prisvindende kundeservice eksperter

N

8 ugers opfølgende onlineforløb for at sikre forankring

N

Implementerbare og effektive værktøjer med garanti for forbedrede kommunikative evner

N

Online certificering fx til deling på linkedin

N

Sparring og netværk med andre i samme rolle som dig

Du får træning af anerkendte kundeservice-eksperter

Jacob Kjellerup står for indslag og øvelser til netværksmøder

Jacob Kjellerup

… har mere end 20 års erfaring med at træne kundeservice-medarbejdere og ledere i alle typer virksomheder. Han har bl.a. hjulpet både Aarstiderne, Frederiksberg Kommune og Matas med at vinde fornemme Kundeservice-priser 🏆

Glæd dig til at opleve Theis som facilitator på Klubhusets netværksmøder

Theis Guldberg

… har erfaring som Kundeservice-leder, er uddannet Coach og bruger nu sin tid på at dygtiggøre og sparre med medarbejdere og ledere inden for kundeservice – særligt i Konflikthåndtering og Positiv Kommunikation 🙌

Derfor bør du investere i klage- og konflikthåndtering

Det er sværere at sige, hvorfor du skulle lade være med at investere i et ekspert-forløb i Konflikthåndtering. Du vil bl.a. opleve, at:

Du vil som medarbejder føle dig klædt på med en genial model i Konflikthåndtering – og have færre frustrationer.

}

Du vil få mere tid. Overvej, hvis bare halvdelen af konflikterne og klagerne løses meget hurtigere?

Du vil lære, hvordan du slipper de hårde samtaler – og i stedet lader de gode oplevelser fylde.

Skynd dig at booke din plads,
før det er for sent …

 

22. januar kl. 9-12.30

Åbent kursus med Theis Guldberg

 

👇 BOOK HER (FÅ PLADSER) 👇

Samarbejdet mellem Matas og Kjellerup Kommunikation har været meget givende, og vi oplever, at alle vores ansatte har stor glæde af at få udbygget deres kommunikationsværktøj.

Elisa Frank

Sydtrafik har haft gavn af en workshop og et onlineforløb i Konflikthåndtering. Theis tilpassede indholdet til vores aktuelle kommunikation og arbejdsopgaver, så den nye viden på dagen blev konkret og brugbar med det samme.

Vi modtog jævnligt klager via telefonen, som blev noteret ned og havnede på mit bord. Efter workshoppen er medarbejderne nu i stand til selv at håndtere klagen i telefonen!

Irene fra Flextrafik anbefaler workshop og onlineforløb i Konflikthåndtering

Irene Thomsen, Teamleder i FlexTrafik

Jacob og Theis er gode til at tilpasse værktøjer, som er håndgribelige og kan bruges i hverdagen. Jeg vil helt sikkert anbefale Kjellerup Kommunikation til alle derude – store som små. Og det vil jeg selvfølgelig, fordi man får helt vildt meget ud af det.

Katrine Eiter