Bliv ekspert i at give god, personlig service på mail
Arbejder du med service på skrift – og vil du gerne have supergode værktøjer, som både gavner dig og dine kunder?
På det her efterspurgte ekspert-forløb, klæder vi dig på til at give alle dine kunder en god oplevelse på mail, hvor du både er personlig, effektiv og proaktiv. Du lærer bl.a. at:
Give god og personlig service, som kunden husker og anbefaler
SIKRE EFFEKTIVITET OG FÆRRE FREM-OG-TILBAGE-MAILS
Hvem?
Vores ekspert-forløb er til dig, der har kontakt til kunder, brugere, gæster eller borgere på mail og som gerne vil give endnu bedre service.
Hvad?
Forløbet består af 1 workshop i 3,5 time med et hold af medarbejdere fra forskellige virksomheder. Herefter følger 8 ugers onlinetræning for at sikre forankring og til slut en endelig certificering.
Hvor?
Workshoppen foregår online på Google Meet – ligesom forløbet og certificeringen er online, så alle kan få træning og udvikling uanset lokation.
Til hvilken pris?
Din investering er: 3425,-
pr. medarbejder – og ja, det er inkl. certificering.
Den bedste investering
Det får du på ekspert-forløbet
På workshoppen og i den opfølgende 8 ugers onlinetræning får du undervisning af en top-erfaren konsulent, som har trænet kundeservicemedarbejdere og ledere i mange år.
Her får du håndgribelige værktøjer og modeller til at styre samtalen fra start til slut, undgå misforståelser og sikre dig, at du løser kundens udfordring første gang – samt konkrete øvelser, så alt kan overføres til din virkelighed.
Udover faglig forkælelse, en workshop du vil huske og masser af ny viden, får du også:
Træning og uddannelse af prisvindende kundeservice eksperter
8 ugers opfølgende onlineforløb for at sikre forankring
Implementerbare og effektive værktøjer med garanti for forbedrede kommunikative evner
Online certificering til deling på linkedin
Sparring og netværk med andre i samme rolle som dig
Du får træning af anerkendte kundeservice-eksperter
Jacob Kjellerup
… har mere end 20 års erfaring med at træne kundeservice-medarbejdere og ledere i alle typer virksomheder. Han har bl.a. hjulpet både Aarstiderne, Frederiksberg Kommune og Matas med at vinde fornemme Kundeservice-priser 🏆
Theis Guldberg
… har erfaring som Kundeservice-leder, er uddannet Coach og bruger nu sin tid på at dygtiggøre og sparre med medarbejdere og ledere inden for kundeservice – særligt i Konflikthåndtering og Positiv Kommunikation 🙌
Derfor bør du investere i god kundeservice på mail
På det her forløb lærer du at få mest muligt ud af samtlige samtaler, du har med dine kunder på mail! Træningen vil sikre:
Du vil føle dig klædt på med KAOS-modellen – som sikrer effektivitet og færre mails frem og tilbage!
Du vil få trygge og glade kunder, som får den rette løsning 1. gang – helt uden misforståelser.
Du vil lære, hvordan du er personlig over for kunderne på skrift – og kan give dem oplevelser, de husker!
Book din plads
og oplev resultaterne
Skriv dig op til næste hold
Dato: afventer
👇 Skriv dig på venteliste til NÆSTE hold ‘GOD SERVICE PÅ MAIL’ 👇
Book din plads
og oplev resultaterne
Skriv dig op til næste hold
DATO: AFVENTER
👇 Skriv dig på venteliste til næste hold 👇
Kjellerup Kommunikation formår at møde og udfordre alt fra nybegynderen til den garvede. Det sker altid med smil, dedikation til den enkelte og eksempler fra virkeligheden.
Vi har tydeligt kunne spore en positiv forskel på relationen til vores kunder og på mængden af ‘frem og tilbage’-mails!”
Katrine Eiter
Jacob formåede at skabe de perfekte rammer til at lege med dialog. På workshoppen talte han levende og var ikke bange for at kaste sine egne oplevelser i puljen, hvilket gjorde dagen sjov, spændende og virkelighedsnær.
Ønsker man konkrete værktøjer til at skabe gode samtaler og dermed glade kunder, så er hans forløb rigtig gode.
Katrine Holst Laursen, Teamleder e-conomic
Jacob bringer sig selv på banen og er ikke bange for at udfordre synspunkter og holdninger – altid med humor, ærlighed og empati. Hos Jacob er man ikke en i mængden. Jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger.