Bliv ekspert i at give god, personlig service over telefonen
Giv dine kunder en ekstraordinær oplevelse på telefonen, hvor du styrer samtalen, er effektiv og proaktiv. Med et åbent kursus i ‘God kundeservice på telefonen’ lærer du, hvordan du kan:
Give god service, som kunden husker og anbefaler
STYRE SAMTALEN OG SIKRE FØRSTEGANGSHÅNDTERING
Hvem?
Vores åbne kurser er til dig, der har kontakt til kunder, brugere, gæster eller borgere over telefonen og som gerne vil give endnu bedre service.
Hvad?
Det består af 1 workshop i 3,5 time med et hold af medarbejdere fra forskellige virksomheder. Herefter følger 8 ugers onlinetræning for at sikre forankring og til slut en endelig certificering.
Hvor?
Workshoppen foregår online på Google Meet – ligesom forløbet og certificeringen er online, så alle kan få træning og udvikling uanset lokation.
Til hvilken pris?
Din investering er: 3425,-
pr. medarbejder – og ja, det er inkl. certificering.
Den bedste investering
Det får du på kurset
På workshoppen og i den opfølgende 8 ugers onlinetræning får du undervisning af en top-erfaren konsulent, som har trænet kundeservicemedarbejdere og ledere i mange år.
Her får du håndgribelige værktøjer og modeller til at styre samtalen fra start til slut, undgå misforståelser og sikre dig, at du løser kundens udfordring første gang – samt konkrete øvelser, så alt kan overføres til din virkelighed.
Udover faglig forkælelse, en workshop du vil huske og masser af ny viden, får du også:
Træning og uddannelse af prisvindende kundeservice eksperter
8 ugers opfølgende onlineforløb for at sikre forankring
Implementerbare og effektive værktøjer med garanti for forbedrede kommunikative evner
Online certificering til deling på linkedin
Sparring og netværk med andre i samme rolle som dig
Du får træning af anerkendte kundeservice-eksperter
Jacob Kjellerup
… har mere end 20 års erfaring med at træne kundeservice-medarbejdere og ledere i alle typer virksomheder. Han har bl.a. hjulpet både Aarstiderne, Frederiksberg Kommune og Matas med at vinde fornemme Kundeservice-priser 🏆
Theis Guldberg
… har erfaring som Kundeservice-leder, er uddannet Coach og bruger nu sin tid på at dygtiggøre og sparre med medarbejdere og ledere inden for kundeservice – særligt i Konflikthåndtering og Positiv Kommunikation 🙌
Derfor bør du investere i god kundeservice på telefonen
Det er sværere at sige, hvorfor du skulle lade vær’. Du vil bl.a. opleve, at:
Du vil føle dig klædt på med en genial model i Samtalestyring – og ikke have unødigt lange dialoger.
Du vil få trygge og glade kunder, som får den rette løsning 1. gang og får god service uden misforståelser.
Du vil være et skridt foran og skabe merværdi for kunderne, som ikke sendes videre eller ringer ind igen!
Skynd dig at booke din plads,
før det er for sent …
7. december kl. 9-12.30
ÅBENT KURSUS med Theis Guldberg
👇 BOOK HER 👇
9. februar kl. 9-12.30
ÅBENT KURSUS med Theis Guldberg
👇 BOOK HER 👇
Tre måneder efter et projekt med Kjellerup Kommunikation blev igangsat, oplevede Krifa et fald i opkaldsvolumen på 18 % og en markant stigning i medlemmernes tilfredshed med serviceoplevelsen.
Thorbjørn Kloster
Det aftryk, som Theis efterlader, er stort. Der er i den grad kommet fokus på kunderne og deres behov for kommunikation. Jeg er specielt glad for vores ‘Formål med Kundeservice’, som kommer til at danne grundlag for den videre forandring, vi ønsker at skabe i teamet.
Jeg ved, at alle har været glade for ham og hans input.
Bo Overgaard, ELCON
Jacob bringer sig selv på banen og er ikke bange for at udfordre synspunkter og holdninger – altid med humor, ærlighed og empati. Hos Jacob er man ikke en i mængden. Jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger.