Bliv ekspert i at kommunikere positivt
Vil du gerne være ekspert i at give gode, personlige serviceoplevelser, som kunderne husker og anbefaler? Og vil du oven i dét også undgå konflikter, klager og hårde samtaler?
Så er et ekspert-forløb i Positiv Kommunikation helt oplagt. Her klæder vi dig på til at kommunikere positivt og fremsynet over for dine kunder. Du vil efter forløbet bl.a. kunne opleve:
Gode og stærke samtaler, som giver glade og trygge kunder
færre diskussioner, konflikter og samtaler, der eskalerer
At kunne give et godt svar, selvom I ikke kan gøre noget
Hvem?
Vores ekspert-forløb er til dig, der har kontakt til kunder, brugere, gæster eller borgere på mail og som gerne vil give endnu bedre service.
Hvad?
Forløbet består af 1 workshop i 3,5 time med et hold af medarbejdere fra forskellige virksomheder. Herefter følger 8 ugers onlinetræning for at sikre forankring og til slut en endelig certificering.
Hvor?
Workshoppen foregår online på Google Meet – ligesom forløbet og certificeringen er online, så alle kan få træning og udvikling uanset lokation.
Til hvilken pris?
Din investering er: 3425,-
pr. medarbejder – og ja, det er inkl. certificering.
Den bedste investering
Det får du på ekspert-forløbet
På workshoppen og i den opfølgende 8 ugers onlinetræning får du undervisning af en top-erfaren konsulent, som har trænet kundeservicemedarbejdere og ledere i mange år.
Her får du håndgribelige værktøjer og modeller til at styre samtalen fra start til slut, undgå misforståelser og sikre dig, at du løser kundens udfordring første gang – samt konkrete øvelser, så alt kan overføres til din virkelighed.
Udover faglig forkælelse, en workshop du vil huske og masser af ny viden, får du også:
Træning og uddannelse af prisvindende kundeservice eksperter
8 ugers opfølgende onlineforløb for at sikre forankring
Implementerbare og effektive værktøjer med garanti for forbedrede kommunikative evner
Online certificering til deling på linkedin
Sparring og netværk med andre i samme rolle som dig
Du får træning af anerkendte kundeservice-eksperter
Jacob Kjellerup
… har mere end 20 års erfaring med at træne kundeservice-medarbejdere og ledere i alle typer virksomheder. Han har bl.a. hjulpet både Aarstiderne, Frederiksberg Kommune og Matas med at vinde fornemme Kundeservice-priser 🏆
Theis Guldberg
… har erfaring som Kundeservice-leder, er uddannet Coach og bruger nu sin tid på at dygtiggøre og sparre med medarbejdere og ledere inden for kundeservice – særligt i Konflikthåndtering og Positiv Kommunikation 🙌
Derfor bør du investere i Positiv Kommunikation
På det her forløb får du flere effektive kommunikative greb. Vi dykker bl.a. ned i ‘tone of voice’ og stærke vs. svage udtryk, som kan ændre kundens mindset fra irriterende og frustreret til positiv og afklaret. Træningen vil sikre:
At du kan have samtaler, hvor kunden lægger på med et smil – og lysten til at anbefale jer!
Trygge og glade kunder, som mødes af en stærk medarbejder, som fremstår selvsikker.
At du hurtigere kan afværge sure og frustrerede kunder og få samtalen over i en positiv dialog.
Skynd dig at booke din plads
og bliv ekspert i positiv kommunikation
Skriv dig op til næste hold
Dato: afventer
👇 SKRIV DIG PÅ VENTELISTE TIL NÆSTE HOLD ‘pOSITIV KOMMUNIKATION’ 👇
Kjellerup Kommunikation formår at møde og udfordre alt fra nybegynderen til den garvede. Det sker altid med smil, dedikation til den enkelte og eksempler fra virkeligheden, der gør online-træningen og -redskaberne (endnu) lettere at gå til.
Katrine Eiter
Efter et forløb med Kjellerup Kommunikation blev det tydeligt, at det ikke kun handler om, hvad vi siger – det handler i høj grad om, hvordan vi siger tingene. Efter at være blevet trænet i Positiv Kommunikation er hele teamet blevet meget bedre til at formulere sig stærkt og positivt, hvilket har gjort kunderne trygge og skabt bedre relationer. Det kan ses direkte på bundlinjen.
Cecilie Heie, Sales Manager, Visma e-conomic
Jacob bringer sig selv på banen og er ikke bange for at udfordre synspunkter og holdninger – altid med humor, ærlighed og empati. Hos Jacob er man ikke en i mængden. Jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger.