Lær at tackle sure og frustrerede patienter

Når I arbejder med patienter, er jeres kommunikation afgørende. Der kan være svære samtaler og frustrerede patienter – og netop derfor er det vigtigt, at I er klædt på til at håndtere dem. Med de rette redskaber kan I sikre, at samtalerne aldrig eskalerer, og I kan få patienten med over i en positiv og god dialog hver gang, så I slipper for frustrationer og sparer tid.

Vi har arbejdet med kommunikation og gode kundeoplevelser i 20 år, så vi ved, hvad der virker – og vi vil gerne hjælpe jer.

Konsulenterne i kundeservice fra Kjellerup Kommunikation

(Vi har bl.a. forbedret kommunikationen hos de her virksomheder …)

Kjellerup Kommunikation har trænet novo nordisk
Matas har i mange år fået kundeservice træning
Aarstiderne får træning hos Kjellerup Kommunikation
Visma får kundeservicetræning af Kjellerup Kommunikation
Umbraco har længe haft samarbejde med Kjellerup Kommunikation
Elcon får kundeservice træning af Kjellerup Kommunikation
Sund & Bælt og Brobizz er glade kunder hos Kjellerup Kommunikation
Frederiksberg Kommune har trænet deres kundeservice
Bergs Potter har fået træning i kundeservice
Sydtrafik fik træning i kundeservice af Kjellerup Kommunikation

Vi kan hjælpe i jeres praksis, hvis I ønsker …

&

At kunne håndtere de svære samtaler og vrede patienter

I får nogle af de bedste værktøjer, så I kan opleve færre konflikter og flere gode samtaler.

&

At lægge de svære samtaler fra jer og se fremad

Lad os sørge for, at det er de positive oplevelser, der fylder – og smide de dårlige væk.

&

At skabe gode, trygge oplevelser for patienterne

Lær at kommunikere klart, konkret og positivt, så patienten føler sig tryg og lyttet til.

Sådan kan vi hjælpe jeres personale

Vi arrangerer en workshop-dag, hvor vi sætter fokus på de problemer, der bl.a. opstår i klinikker og på venteværelser.

Her lærer I at bruge teknikker, værktøjer og principper, så I kan møde patienterne med positiv, fremsynet og klar kommunikation og kan tackle de frustrationer, der kommer.

Vi tager udgangspunkt i jeres eksempler og virkelighed, så I ved præcis, hvad I kan gøre – og hvordan I kan bruge værktøjerne i jeres praksis. Vi sikrer os, at både I og patienterne slipper for frustrationer og i stedet har fokus på selve behandlingen og de gode oplevelser, I giver.

N

1 workshop med prisvindende eksperter

N

Implementerbare og effektive værktøjer med garanti for forbedrede kommunikative evner

N

Øvelser og eksempler fra jeres hverdag

N

Mulighed for opfølgende træning

N

Nye skills, som kan spare jer for tid, frustrationer og svære samtaler

Du kan lige tjekke, hvad andre siger om os …

Kjellerup Kommunikations direkte, humorfyldte og kompetente kommunikations-undervisning er noget af det mest effektive, jeg har oplevet – og jeg underviser selv i kommunikation.

Claus Raasted

Vi har haft gavn af en workshop i Konflikthåndtering. Theis tilpassede indholdet til vores aktuelle kommunikation og arbejdsopgaver, så den nye viden på dagen blev konkret og brugbar med det samme.

Vi modtog jævnligt klager via telefonen, som blev noteret ned og havnede på mit bord. Efter workshoppen er medarbejderne nu i stand til selv at håndtere klagen i telefonen!

Irene fra Flextrafik anbefaler workshop og onlineforløb i Konflikthåndtering

Irene Thomsen, Teamleder i Flextrafik

Træning med Kjellerup Kommunikation er edutainment på højt niveau. De omsætter teori til praksis med højt humør og sjove og tankevækkende udfordringer.

Tina Lauridsen, Aarstiderne

Kontakt os i dag,
så I kan se frem til en bedre hverdag

 

Vil I have hjælp til at håndtere konflikter og give bedre patient-oplevelser?

 

👇 UDFYLD HER HELT UFORPLIGTENDE 👇

Få hjælp af kommunikations-eksperter

Jacob Kjellerup står for indslag og øvelser til netværksmøder

Jacob Kjellerup

… har mere end 20 års erfaring med at træne medarbejdere i kommunikation. Han har hjulpet Aarstiderne, Frederiksberg Kommune og Matas med at vinde fornemme priser 🏆

Glæd dig til at opleve Theis som facilitator på Klubhusets netværksmøder

Theis Guldberg

… er uddannet Coach og bruger nu sin tid på at dygtiggøre og sparre med medarbejdere og ledere i alle brancher – særligt i Konflikthåndtering og Positiv Kommunikation 🙌

Få gratis træning i god kundeservice online

Hvorfor er træning af personalet en god investering?

Efter vi har arbejdet med sundhedspersonale, ved vi, at konflikter og sure patienter, der snakker grimt, kan fylde enormt meget. Det kan særligt tære på dem, der sidder i fronten. Derudover tager det alt for meget tid og energi, som burde blive brugt på at hjælpe andre.

Heldigvis ved vi også, at god kommunikation kan tage brodden ud af de hårde samtaler. Med vores værktøjer vil I spare tid, I vil undgå frustrationer og I vil opleve trygge og mere forstående patienter. I vil få en bedre hverdag 🙏🏻