Servicebrief:
Podcasten for kundeservice-nørder

Vi kan ikke lade være med at tale passioneret om kundeservice, salg og ledelse – vi taler faktisk hele tiden om det. Derfor tænkte vi: “Hvorfor ikke dele det med alle dem, der kunne have lyst til at lytte med?”. Sådan kom vores podcast ‘Servicebrief’ til verden, hvor vi ærligt og uden filter vender relevante emner inden for service og salg. De er korte og to-the-point, så du kan lytte til dem, når det passer dig. Find en oversigt over afsnittene her og lyt med ♪

Få et overblik over de seneste afsnit af Servicebrief lige her ↓

Derfor er Servicebrief-podcasten genial …

 

Podcasten er til dig, der gerne vil blive klogere på god kundeservice, og hvordan der nemt kan skabes mærkbare og vedvarende forandringer for medarbejdere, ledere og ikke mindst kunder i alle typer af virksomheder og brancher 🚀

I de korte (og bund-ærlige) afsnit bliver du ført igennem de vigtigste og nyeste emner inden for service af de to kundeservice-eksperter og konsulenter Steffen Ekelund og Jacob Kjellerup. Du får bl.a. værdifulde erfaringer fra erhvervslivet, de bedste tips og tricks og ikke mindst små hemmeligheder, der kan gøre en enorm forskel i enhver serviceafdeling. (Og nå ja, så er den spækket med humor og politisk ukorrekthed) 😉

Ris, ros og forslag er altid velkomne og vil blive taget imod med åbne arme, så tøv ikke med at kontakte os, hvis du har spørgsmål eller kommentarer til podcasten. Fyr løs! 

3, 2, 1 – LYT! … Og rigtig god fornøjelse 🎧

Jacob Kjellerup og Steffen Ekelund

Steffen Ekelund og Jacob Kjellerup,
Værter på kundeservicepodcasten Servicebrief