Kundeservice kursus: Træning i Positiv Kommunikation

Med træning i Positiv Kommunikation bliver I eksperter i at give gode, personlige serviceoplevelser, som kunderne husker og anbefaler. Efter træning i Positiv Kommunikation, kan I fx:

N

Sikre positive dialoger – selv med frustrerede kunder

N

Opleve færre konflikter og klager

De her virksomheder (og mange flere) har allerede fået kundeservice træning …

Disse virksomheder har fået træning i kundeservice
Nordisk Film får kundeservice træning af Kjellerup Kommunikation
Matas har i mange år fået kundeservice træning
Aarstiderne får træning hos Kjellerup Kommunikation
Visma får kundeservicetræning af Kjellerup Kommunikation
Umbraco har længe haft samarbejde med Kjellerup Kommunikation
Elcon får kundeservice træning af Kjellerup Kommunikation
Sund & Bælt og Brobizz er glade kunder hos Kjellerup Kommunikation
Frederiksberg Kommune har trænet deres kundeservice
Bergs Potter har fået træning i kundeservice
Sydtrafik fik træning i kundeservice af Kjellerup Kommunikation

Har I kundekontakt og drømmer I om …

w

Gode og stærke samtaler, som giver glade og trygge kunder?

w

At undgå diskussioner, konflikter og samtaler, der eskalerer?

w

At kunne give et godt svar, selvom I ikke kan gøre noget?

w

At få gladere medarbejdere og en god tone i teamet?

Bliv eksperter i at kommunikere positivt

Dét får I på kurset

Vi oplever, at kunderne bliver mere frustrerede, når servicemedarbejderen er undskyldende, vævende og uklar i sin kommunikation. Heldigvis kan I lære, hvordan I giver klar, positiv og fremadsynet kommunikation – med træning hos os.

Med vores træning lærer du og dine kollegaer flere effektive kommunikative greb. Vi dykker bl.a. ned i ‘tone of voice’ og stærke vs. svage udtryk, som kan ændre kundens mindset fra irriterende og frustreret til positiv og afklaret.

Med træning hos os kan du se frem til:

1. Konkrete og effektive værktøjer

I får de bedste værktøjer til Positiv Kommunikation, I kan implementere nu.

2. Træning i at præsentere løsning bedst

Vi klæder jer på til at præsentere løsningen for kunden på bedst mulig vis – OGSÅ selvom I ikke har løsningen, de beder om.

3. tips & tricks til den gode samtale

I får de bedste tips til den ekstraordinært gode samtale, hvor kunden lægger på med et smil – og lysten til at anbefale jer!

Vi er prisvindende kundeservice-eksperter

Jacob Kjellerup står for indslag og øvelser til netværksmøder

Jacob Kjellerup

… har mere end 20 års erfaring med at træne kundeservice-medarbejdere og ledere i alle typer virksomheder. Han har bl.a. hjulpet både Aarstiderne, Frederiksberg Kommune og Matas med at vinde fornemme Kundeservice-priser 🏆

Glæd dig til at opleve Theis som facilitator på Klubhusets netværksmøder

Theis Guldberg

… har erfaring som Kundeservice-leder, er uddannet Coach og bruger nu sin tid på at dygtiggøre og sparre med medarbejdere og ledere inden for kundeservice – særligt i Konflikthåndtering og Positiv Kommunikation 🙌

Derfor bør I investere i kundeservice træning i Positiv Kommunikation

Målet med alle vores workshops er at give jer noget implementerbart, så I kan skabe mærkbare resultater. I denne workshop lærer I at få mest muligt ud af samtlige samtaler, I har med jeres kunder og gøre dem trygge! Træningen vil sikre:

Gladere kunder, der køber mere og anbefaler os

Færre frustrerende misforståelser og samtaler

Gladere medarbejdere med et fælles sprog

Få kundeservice træning uanset budget

Få kundeservice træning uanset budget

Få indsigter og indlæg om kundeservice i netværket

Den langsigtede løsning

Vi anbefaler altid længerevarende aftaler, hvor vi gennem kontinuerlig træning sikrer forankring.

Den inspirerende her-og-nu-løsning

Ønsker du fagligt input til fx en team-dag, eller vil du sende medarbejdere på vores populære kurser, har vi enkeltstående workshops og kurser hos os eller jer.

Den budgetvenlige løsning

Vil du sikre udvikling trods stramt budget? Tag vores online træningsforløb på Extra Mile.

Tag ikke bare vores ord for det

Så meget har træningen rykket i Visma

“Efter et forløb med Kjellerup Kommunikation blev det tydeligt, at det ikke kun handler om, hvad vi siger – det handler i høj grad om, hvordan vi siger tingene. Efter at være blevet trænet i Positiv Kommunikation er hele teamet blevet meget bedre til at formulere sig stærkt og positivt, hvilket har gjort kunderne trygge og skabt bedre relationer. Det kan ses direkte på bundlinjen.”

Cecilie Heie

Sales Manager, Visma e-conomic

Er I klar til at investere i den positive kommunikation i jeres service – og at få gladere kunder?

Udfyld kontaktformularen på få sekunder, så vender vi retur hurtigst muligt til en ganske uforpligtende snak om, hvad vi kan gøre for jer.