Gratis webinarer til dig, der vil have fingrene i service- og kommunikations-tips, der gør en forskel
Vi holder løbende inspirerende webinarer om populære emner inden for service.
Skynd dig at booke din plads – eller hop ind og se tidligere webinarer 👇
ONSDAG D. 11. OKTOBER KL. 10
Theis Guldberg
Skab god og effektiv service på mail
Det her webinar er til dig, som vil have de bedste tips til at kunne give så god service på mail, at kunderne husker dig og anbefaler dig! Vi har hjulpet andre virksomheder med at vinde fornemme kundeservice-priser, og nu deler vi ganske gratis ud af de allermest effektive tricks til kundeservice på skrift ✍🏻
AFHOLDT – FÅ OPTAGELSEN
Theis Guldberg
Forstå dine tre kundetyper – og få stjernegode samtaler
Vil du gerne undgå misforståelser og sikre, at du giver den bedst mulige service til alle typer af kunder? Så kom med på vores gratis 45 minutters webinar, hvor vi dykker ned i de tre kundetyper – og hvordan du matcher dem spot on 🙌
AFHOLDT – FÅ OPTAGELSEN
Theis Guldberg
Lær at håndtere klager, konflikter og sure kunder
Det her efterspurgte webinar er til dig, som vil have de bedste tips til konflikthåndtering – gratis! Uanset om du sidder med kunder eller har medarbejdere, der gør, er ‘den hårde tone’ nemlig blevet et større problem. Lad os løse det 🦸♂️
AFHOLDT – Få optagelsen
Theis Guldberg
Få top-effektiv kundeservice på telefonen
Det populære webinar er til dig, som vil vide hemmeligheden bag effektiv kundeservice, hvor kunden kun behøver at ringe ind én gang 📞
Vi har hjulpet top-virksomheder i Danmark med at vinde priser for bedste telefoniske service. Nu deler vi de bedste tips og tricks med dig, så du kan opleve bedre og mere effektive samtaler på telefonen, mere overskud og gladere kunder.
Vil du inviteres med til kommende webinarer?
Skynd dig at signe dig op nedenfor, så du får invitationer, tips og bonus-tricks i din indbakke 💪
Fedt! Du kan roligt tilmelde dig Danmarks bedste service-nyhedsbrev lige herunder👇
(Vi er selvfølgelig biased, men du kommer til at være enig).