Vær med i Danmarks (måske) bedste netværk
Er du på udkig efter et givende netværk inden for kundeoplevelser, hvor du kan sparre med ligesindede? Bliv en del af netværket ‘Klubhuset’, hvor du mødes med ledere, trænere og passionerede kommunikationseksperter. Du får:
Sparring, inspiration og nye relationer
Spændende indlæg fra talere og eksperter
Adgang til live-events med oplæg & middag
(I netværket møder du ledere og trænere fra bl.a. …)
Netværket er til dig, der ønsker …
Sparring med ligesindede
Du får et netværk med dygtige folk i samme situation og rolle som dig, så du kan få nye idéer, inspiration og værktøjer, du kan implementere hos dig.
Masser af inspiration og værdi
Få indlæg og insights fra Kundeservicechefer, Team Leads og kommunikationseksperter!
At lære af andre (og deres fejl)
Du får nogen at spejle dig i, som glædeligt deler ud af do’s & don’ts, du kan bruge.
Et trygt, fortroligt, uformelt og støttende forum
Her er der ingen dumme spørgsmål, men masser af forståelse, support og hjælp.
Hvem kan være med i netværket?
Klubhuset er for en særlig gruppe. Her deler alle i netværket samme passion – at dygtiggøre andre kommunikativt og skabe gode kundeoplevelser. Det er for:
Chefer, Ledere og Team Leads i kundeservice
Træningsansvarlige i kundeservice
Dig, som har udvidet ansvar for jeres kundeoplevelser
Dét får du som medlem:
🚀 8 x online netværksmøder årligt med talere fra branchen.
🚀 2 x årlige LIVEs event med middag og oplægsholdere – med store navne som Peter Luthman (Chief Customer Officer hos e-conomic) og Cecilie Lind (Head of Support i Wolt).
🚀 Oplæg og sparring fra kommunikationsekspert Jacob Kjellerup, der bl.a. har hjulpet Aarstiderne med at vinde Danmarks bedste kundeservice 2 år i streg.
🚀 Oplæg og sparring med coach og ekspert Theis Guldberg, som bl.a. har sikret, at Sydtrafik gik fra mange klager på lederens bord til 0 – og som uddanner og coacher trænere.
🚀 En månedlig Q&A med Jacob Kjellerup og Theis Guldberg, hvor du kan logge på til en fællestime og få svar på konkrete spørgsmål og hjælp til dine udfordringer.
🚀 Mange flere spændende tiltag med tiden, der styrker dine leder-evner og udvikler dig og dine medarbejdere.
Netværket faciliteres af kommunikations-eksperter
Jacob Kjellerup
… har mere end 20 års erfaring med at træne kundeservice-medarbejdere og ledere i alle typer virksomheder. Han har bl.a. hjulpet både Aarstiderne, Frederiksberg Kommune og Matas med at vinde fornemme Kundeservice-priser 🏆
Theis Guldberg
… har erfaring som Kundeservice-leder, er uddannet Coach og bruger nu sin tid på at dygtiggøre og sparre med medarbejdere og ledere inden for kundeservice – særligt i Konflikthåndtering og Positiv Kommunikation 🙌
se, hvordan det gik til vores LIVE netværksmøde i december 👀
Til netværksmøderne taler vi bl.a. om …
Til netværksmøderne taler vi bl.a. om …
De gode kundeoplevelser
Der har fx været oplæg fra Kundeservicechefen hos Aarstiderne, som delte, hvad de gjorde for at vinde ‘Danmarks Bedste Kundeservice’ to år i træk!
Målsætning og resultater
Gennem øvelser dykker vi ned i medlemmernes konkrete mål, og hvad der skal til for at nå dem.
Højere medarbejdertilfredshed
Deltagerne har bl.a. fået værktøjer til at øge motivationen og medarbejderfastholdelsen – og til at holde ‘den svære samtale’.
Klubhusets historie
Hvorfor lige Klubhuset?
Vi oplevede, at mange ledere efterspurgte et netværk inden for kundeservice for at kunne sparre med andre.
Derfor har vi skabt vi et eksklusivt forum, hvor nysgerrige ledere og trænere sammen kan udvikle sig og blive dygtigere til at træne og udvikle andre.
Vi ønskede ikke kun at danne et klassisk netværk, men et KLUBHUS – et sted, du føler dig tryg, hjemme, inkluderet, godt tilpas og har lyst til at hænge ud.
Klubhuset skiller sig ud på særligt 3 områder …
1. Det er IKKE tidskrævende
Du skal ikke rejse land og rige rundt for at netværke og lære. Vi har respekt for din tid – så vi holder det kort og primært online!
2. Du skal ikke stå for planlægning
Vi arrangerer det hele – du skal bare dukke op, byde ind og være awesome (som du plejer).
3. Du har noget til fælles med alle
Alle i gruppen er ansvarlige for at dygtiggøre andre – og har derfor samme fælles udgangspunkt, udfordringer og fælles mål ♥️
Lyder det for godt til at være sandt?
Læs, hvor tilfredse netværkets medlemmer er
“Det var en fed måde at afslutte dagen på – med jeres LIVE-event! Spændende og inspirerende indlæg og som altid søde, kloge mennesker at spejle sig i 🤩”
“Tak for en god eftermiddag / aften… jeg er fyldt op med tanker, relationer, viden og ikke mindst god mad 😉 Virkelig fedt at være med i jeres klubhus! Det var fedt ! 🤩”
“I har bare en evne til at skabe et rum, hvor man har lyst til at være til stede, stille spørgsmål og have fede dialoger. GLÆDER mig allerede helt enormt til næste gang!“
“Det er et skønt netværk, I har skabt, hvor man trygt kan dele sin egen rejse og hvor alle øvrige deltagere spørger nysgerrigt og deltager aktivt.”
Sådan bliver du medlem
Vil du være en del af et eksklusivt netværk for ledere, chefer og trænere inden for service og kundeoplevelser?
Vil du have insights, idéer, inspiration og værktøjer fra folk i samme rolle og mangeårige kommunikations-eksperter?
Udfyld kontaktformularen nedenfor og hør mere om, hvordan du kan blive medlem 🤩
Vil du med i netværket, når vi igen optager nye kandidater?
Vil du lære af de bedste i branchen? Og høre spændende oplæg om målsætning, motivation og ‘den svære medarbejder’? Udfyld formularen for at komme med, når vi igen åbner op for kandidater 1. januar 🙌🏻