Onlineforløb

Bliv ekspert i samtalestyring med BALA-modellen

BALA modellen

Derfor kan det betale sig at investere i vores mest efterspurgte forløb

Samtalestyring med BALA-modellen vil løfte jeres kundeservice – og mærkes på bundlinjen 💰

Efter dette online BALA-forløb, hvor vi har sørget for al træning gennem konkrete videoer, mails og øvelser, vil I opleve:

At medarbejderen effektivt styrer samtalen og undgår misforståelser = højere effektivitet og færre viderestillinger

At kunderne får en god service-oplevelse, som får dem til at huske jer og anbefale jer = højere kundetilfredshed

✓ At kunderne ikke behøver at ringe ind igen = et fald i mængden af indgående kald

    Kurset indeholder 6 lærerige moduler

    UGE 1

    Start med en god introduktion

    UGE 2

    Behov: Åbne spørgsmål

    UGE 3

    Accept: Lukkede spørgsmål

    UGE 4

    Løsning (og hvordan den præsenteres)

    UGE 5

    Hack: Lav et roadmap

    UGE 6

    Accept og et vigtigt bonusspørgsmål

    Sådan fungerer forløbet

    Vi ved, at der desværre ikke altid er tid til en masse træning i travle service-afdelinger. Derfor har vi gjort det så nemt for både medarbejdere og ledere som muligt. Forløbet kører automatisk på mail, hvor du løbende får tilsendt videoer, øvelser og tricks. Videoerne ligger på platformen Simplero, som du også får adgang til – hvor du får din helt egen medlemside med alt, du skal bruge. 

    Vælg, om forløbet skal vare 6 eller 12 uger

    Vi tror ikke på, at medarbejdere lærer særlig meget af et kursus på få timer, hvor de ikke udfordres eller har tid til at implementere det, de lærer. Derfor varer forløbet 6 uger, hvor vi hver uge dykker ned i ét modul. Hver uge får du kun tre mails –  mandag, onsdag og fredag – som er korte, konkrete og to the point.

    Du kan også vælge, om forløbet i stedet skal vare 12 uger. Indholdet er det samme – her er der bare indlagt en uges pause efter hver af de 6 moduler. På den måde har du 14 dage til at arbejde med hvert emne og få trænet det i stedet for 7 dage.

    Er du klar til et onlineforløb, hvor du endelig har tid til at implementere det hele? 

     

    Hør underviser, Jacob Kjellerup, fortælle, hvad onlinekurset og BALA-modellen kan gøre for dig.

    Og JA, det er Jacob Kjellerup, ejer af Kjellerup Kommunikation, som står for træningen 🤩 Og det har han masser af erfaring med, for han har ikke lavet andet de sidste 20 år end at undervise medarbejdere og ledere i salg og service. Og det gælder virksomheder fra Matas og Aarstiderne til Visma, Frederiksberg Kommune og Viasat.

    Det er supernemt at komme i gang

    Med tre simple trin er I godt på vej til at blive eksperter.

    1.

    Køb adgang inde på ordresiden på Simplero og tilmeld en eller flere medarbejdere på kurset ✍🏻

     

    2.

    Alle deltagere modtager med det samme et personligt login til platformen Simplero og en velkomstmail med alt info 💌

     

    3.

    Kurset starter den efterfølgende mandag. Herfra får deltagerne tilsendt alt materiale på mail hver uge – og slutter af med et diplom 🏅

     

    Og det er gjort nemt for dig som leder

    Vil du gerne hjælpe dine medarbejdere undervejs med deres træning – og sørge for, at de rykker sig endnu mere? Så er det heldigvis også gjort enormt nemt for dig.

    1.

    Sig ja tak til at modtage kursets lederark på mail, når du køber adgang på Simplero ✍🏻

     

    2.

    Modtag det udførlige lederark, hvor du får en plan over kurset samt idéer til træning og opfølgende møder  💌

     

    3.

    Lav gerne en ugentlig opfølgning med medarbejderne – og oplev deres fremskridt 🎉

     

    Vil du tage kurset på 6 uger eller 12 uger?

    Uanset hvilket af kurserne du vælger, så er prisen den samme. Du betaler nemlig 1.495,00 kr. ekskl. moms. Du kan enten vælge at betale med kort eller gennem manuel faktura. Vælger du sidstnævnte betalingsmetode, skal du dog vente på, at faktuaren godkendes, inden kurset begynder.

    Vil du gerne have adgang til ALLE forløb?

    Du kan nemt få adgang til ALLE vores onlineforløb. Med et Extra Mile-abonnement får du adgang til en eksklusiv medlemside – hvor du altid kan tilgå +30 træningsvideoer, ligesom du løbende kan tilmelde dig alle vores onlineforløb inklusiv ‘Bliv ekspert i samtalestyring – med BALA-modellen’. Et abonnement på Extra Mile betales månedligt og kan opsiges når som helst.  

    Hør, hvad der skete for Christoffer fra Aarstiderne efter hans BALA-forløb …

    De dygtige service-medarbejdere fra Aarstiderne har allerede været igennem vores onlineforløb med BALA-modellen – og her kan du høre Christoffer fortælle på 15 sekunder, hvad det resulterede i ⭐️

    Stadig i tvivl, om det er noget for dig? Tjek, om du kan sige ja til disse:

    – Du vil gerne blive endnu sejere til at tage styringen i samtalen, når du taler med kunderne, så samtalen ikke stikker af og I går fejl af hinanden?

    – Du vil gerne blive skarpere til at finde frem til kundens reelle behov?

    – Du kunne godt tænke dig at få kunderne med HVER gang, så du minimerer misforståelser?

    – Du vil gerne lære, hvordan du runder samtalen af, så kunden ikke sidder tilbage med nogen spørgsmål overhovedet?

    – Du vil gerne skabe serviceoplevelser, som overgår kundens forventninger og får dem til at anbefale dig?

    👉🏻 Så er onlineforløbet med BALA-modellen noget for dig!

    I løbet af lektionerne lærer du alt om BALA-modellen og får tips og effektive øvelser, så du efterfølgende kan implementere din viden i dit arbejde.

    Du lærer ikke kun hemmelighederne bag den gode kundesamtale. Du får værdifuld træning inden for førstegangshåndtering og proaktivitet, så du altid er et skridt foran og lærer, hvordan du kan skabe merværdi.

    Til sidst får du også et diplom som bevis på, at du har gennemført kurset, og at du er klar til at give verdensklasse service ved brug af BALA-modellen.

    … Og er du så ellers ‘ready to kick some customer service ass’!

    BALA-modellen – kort fortalt

    I modellen til højre kan du se, hvad BALA er og hvad det står for (Behov, Accept, Løsning, Accept).

    Hvis du følger pilene, kan du se fremgangen i den gode kundeservicesamtale. Bemærk også, at du kan gå tilbage i modellen. Det sker nemlig, når servicemedarbejderen springer for hurtigt til løsningen.

    Det er denne BALA-model, som vi vil bruge i vores træning og undervisning. Og lad dig ikke snyde. For selvom modellen virker enormt simpel, så kræver det et ekstraordinært fokus at få den implementeret i hverdagen hos alle servicefolk. Heldigvis står vi klar til at hjælpe og vejlede jer – og resultaterne vil være ALT arbejdet værd.

    BALA modellen til den gode samtale

    Vil du gerne høre mere?

    Vil du høre mere om, hvad forløbet eller BALA-modellen kan gøre for dig? Eller skal vi kigge på en skræddersyet løsning, hvor vi kombinerer onlinetræning med fysisk træning? Kontakt os endelig med ønsker 🙌🏻