Onlineforløb: Styr samtalen på telefon og chat
– med BALA-modellen
👇🏻👇🏻👇🏻
Derfor kan det betale sig at investere i vores mest efterspurgte forløb
Samtalestyring med BALA-modellen vil løfte jeres kundeservice – og mærkes på bundlinjen 💰
Efter dette online BALA-forløb, hvor vi har sørget for al træning gennem konkrete videoer, mails og øvelser, vil I opleve:
✓ At medarbejderen effektivt styrer samtalen og undgår misforståelser = højere effektivitet og færre viderestillinger
✓ At kunderne får en god service-oplevelse, som får dem til at huske jer og anbefale jer = højere kundetilfredshed
✓ At kunderne ikke behøver at ringe ind igen = et fald i mængden af indgående kald
Forløbet indeholder 6 lærerige moduler
TRIN 1
Start med en god introduktion
TRIN 2
Behov: Åbne spørgsmål
TRIN 3
Accept: Lukkede spørgsmål
TRIN 4
Løsning (og hvordan den præsenteres)
TRIN 5
Hack: Lav et roadmap
TRIN 6
Accept og et vigtigt bonusspørgsmål
Hør underviser, Jacob Kjellerup, fortælle, hvad forløbet og BALA-modellen kan gøre for dig.
Og JA, det er Jacob Kjellerup, ejer af Kjellerup Kommunikation, som står for træningen 🤩 Og det har han masser af erfaring med, for han har ikke lavet andet de sidste 20 år end at undervise medarbejdere og ledere i salg og service. Og det gælder virksomheder fra Matas og Aarstiderne til Visma, Frederiksberg Kommune og Viasat.
Det er supernemt at komme i gang
Med tre simple trin er I godt på vej til at blive eksperter.
Og det er gjort nemt for dig som leder
Vil du gerne hjælpe dine medarbejdere undervejs med deres træning – og sørge for, at de rykker sig endnu mere? Så er det heldigvis også gjort enormt nemt for dig.
Vil du gerne have adgang til ALLE forløb?
Du kan nemt få adgang til ALLE vores onlineforløb. Med et Extra Mile-abonnement får du adgang til en eksklusiv medlemside – hvor du altid kan tilgå +30 træningsvideoer, ligesom du løbende kan tilmelde dig alle vores onlineforløb inklusiv ‘Bliv ekspert i samtalestyring – med BALA-modellen’. Et abonnement på Extra Mile betales månedligt og kan opsiges når som helst.
Hør, hvad der skete for Christoffer fra Aarstiderne efter hans BALA-forløb …
De dygtige service-medarbejdere fra Aarstiderne har allerede været igennem vores onlineforløb med BALA-modellen – og her kan du høre Christoffer fortælle på 15 sekunder, hvad det resulterede i ⭐️
Stadig i tvivl, om det er noget for dig? Tjek, om du kan sige ja til disse:
– Du vil gerne blive endnu sejere til at tage styringen i samtalen, når du taler med kunderne, så samtalen ikke stikker af og I går fejl af hinanden?
– Du vil gerne blive skarpere til at finde frem til kundens reelle behov?
– Du kunne godt tænke dig at få kunderne med HVER gang, så du minimerer misforståelser?
– Du vil gerne lære, hvordan du runder samtalen af, så kunden ikke sidder tilbage med nogen spørgsmål overhovedet?
– Du vil gerne skabe serviceoplevelser, som overgår kundens forventninger og får dem til at anbefale dig?
👉🏻 Så er onlineforløbet med BALA-modellen noget for dig!
I løbet af lektionerne lærer du alt om BALA-modellen og får tips og effektive øvelser, så du efterfølgende kan implementere din viden i dit arbejde.
Du lærer ikke kun hemmelighederne bag den gode kundesamtale. Du får værdifuld træning inden for førstegangshåndtering og proaktivitet, så du altid er et skridt foran og lærer, hvordan du kan skabe merværdi.
Til sidst får du også et diplom som bevis på, at du har gennemført forløbet, og at du er klar til at give verdensklasse service ved brug af BALA-modellen.
… Og er du så ellers ‘ready to kick some customer service ass’!
BALA-modellen – kort fortalt
I modellen til højre kan du se, hvad BALA er og hvad det står for (Behov, Accept, Løsning, Accept).
Hvis du følger pilene, kan du se fremgangen i den gode kundeservicesamtale. Bemærk også, at du kan gå tilbage i modellen. Det sker nemlig, når servicemedarbejderen springer for hurtigt til løsningen.
Det er denne BALA-model, som vi vil bruge i vores træning og undervisning. Og lad dig ikke snyde. For selvom modellen virker enormt simpel, så kræver det et ekstraordinært fokus at få den implementeret i hverdagen hos alle servicefolk. Heldigvis står vi klar til at hjælpe og vejlede jer – og resultaterne vil være ALT arbejdet værd.
Vi anbefaler også, at du hopper ind og lærer endnu mere om BALA ved at læse med her.
Vil du gerne høre mere?
Vil du høre mere om, hvad forløbet eller BALA-modellen kan gøre for dig? Eller skal vi kigge på en skræddersyet løsning, hvor vi kombinerer onlinetræning med fysisk træning? Kontakt os endelig med ønsker 🙌🏻