ONLINEKURSUS I BASISKOMMUNIKATION MED BALA MODELLEN

Kurset klæder dig på til at blive langt bedre til samtalestyring, give god kundeservice på telefonen med BALA modellen, så du får kunderne med hver gang, og undgår misforståelser. Giv kunderne en fantastisk oplevelse og service, som bliver husket – og anbefalet.

Du vil opleve store resultater, som vil gøre en forskel for hele virksomheden.

Kan du genkende dette?

Du taler med kunder hver dag på dit arbejde:

  •  Du vil gerne blive endnu sejere til at tage styringen i samtalen, når du taler med kunderne, så samtalen ikke stikker af og I går fejl af hinanden?
  •  Du vil gerne blive skarpere og hurtigere til at finde frem til kundens reelle behov?
  •  Du kunne godt tænke dig at få kunderne med HVER gang, så du minimerer misforståelser?
  •  Du vil gerne lære, hvordan du runder samtalen af, så kunden ikke sidder tilbage med nogen spørgsmål overhovedet?
  •  Du vil gerne skabe serviceoplevelser, som overgår kundens forventninger og får dem til at anbefale dig?

Så er ‘Basis Kommunikation med BALA modellen’ vejen frem for dig (eller dine kundeservicemedarbejdere)!

Bliv certificeret BALA-champ

I løbet af lektionerne lærer du alt om BALA modellen og får tips og effektive øvelser, så du efterfølgende kan implementere din viden i dit arbejde.

Når du har været igennem alle moduler, skal du til sidst bestå BALA quizzen. Det er nemlig vigtigt, at du har forstået de essentielle ting ved BALA, hvis du gerne vil ud og høste alle fordelene. Det er bl.a. også derfor, at du skal gennemføre hver lektion, før du kan komme videre til den næste.

Efter du har bestået den endelige test, får du et diplom som bevis på, at du har gennemført kurset, og at du er klar til at give verdensklasse service ved brug af BALA modellen.

Og er du så ellers ‘ready to kick some customer service ass’?

Kurset med BALA modellen indeholder 3 lærerige moduler

Giv god kundeservice på telefonen med BALA modellen HVER gang. Her kan du få en forsmag på, hvad kurset indeholder:

1. Samtalestyring – når du taler med dine kunder

Kom i gang med at styre samtalen fra start. Det gør du ved at åbne samtalen på den smarteste måde (som du får opskriften på) – og ved at finde frem til kundens behov.

2. Undgå fejl og få kunderne med hver gang

Undgå dumme fejl og misforståelser, når du taler med dine kunder. Lær at blive skarp og præcis gennem samtalen og sørg altid for at indhente kundens accept med BALA modellen.

3. Overgå kundens forventning og bliv husket

Tag kunden med på rejsen, så du aldrig taber dem undervejs. Rund samtalen bedst muligt af, så de ikke sidder tilbage med spørgsmål, men i stedet husker din service og anbefaler dig.

Hør Jacob fortælle, hvad BALA modellen kan gøre for dig

Vil du gerne høre mere? Eller skal vi kigge på en skræddersyet løsning? Kontakt os endelig, så kigger vi på det sammen og finder frem til den perfekte løsning for dig.