“Færre genkald, sager der lukkes hurtigere og stærke kommunikations-skills”
Rackbeat ønskede at få træning i kommunikation og god kundeservice. Der var tryk på den unge virksomhed, og flere af support-medarbejderne var nye og uden meget erfaring.
Efter et års samarbejde var resultaterne ikke til at tage fejl af. Du kan selv høre, hvad Head of Customer Success, Katrine, og hendes seje medarbejder, Kristoffer, har fået ud af træningen.
Rackbeat
Kundeservice-træning på telefon, chat og mail + ledelses-sparring og coaching
1 års partnerskab
Se videoen med Katrines oplevelse 👇🏻
Fra relation til resultater ...
Med løbende nye medarbejdere i support-teamet, ønskede Rackbeat at få træning og værktøjer til et fælles sprog og effektiv, god service på alle kanaler. Efter workshops, onlinetræning, coachings og medlyt har de fået resultater som:
Færre genkald – fordi medarbejderne får løst udfordringen i første hug
Sager og kundehenvendelser på mail lukkes hurtigere
Katrine har fået konkrete ledelses-redskaber, som har gjort en forskel
“Ja, det mener Katrine … Hvad mener medarbejderen om træningen?” 👇🏻
Kristoffer oplever bedre og mere effektive kundesamtaler
Kristoffer har mærket, at særligt hans skriftlige kontakt med kunder er blevet “imponerende meget bedre“. Han oplever, at ham og de andre i teamet løser skriftlige henvendelser hurtigere, så de ikke behøver at skrive så mange mails frem og tilbage. Og at kunderne oveni hatten er glade og positive!
Den største forskel efter træning med Jacob og Theis er, at de i teamet har fået et fælles sprog, så de trygt og nemt kan tage over på hinandens samtaler. Generelt er han vildt begejstret for sine nye kommunikation-skill, for som han siger:
“Alt det her kan bruges resten af livet!”.
Vi ved, hvad der virker
Vi bruger simple værktøjer, som kan skabe resultater
Som Katrine siger: “De er rigtig gode til at tilpasse værktøjer, som er håndgribelige og kan bruges i hverdagen – og tilpasse dem til den situation, man sidder i. Og det synes jeg giver enormt meget”.
Når vi underviser, er det vigtigt for os, at alt læring og alle værktøjer tilpasses det enkelte team og deres virkelighed. Nye værktøjer skal kunne implementeres af alle – hvordan skal I ellers skabe store resultater? 🚀
“Jeg vil helt sikkert anbefale Kjellerup Kommunikation til alle derude – store som små
Og det vil jeg selvfølgelig, fordi man får helt vildt meget ud af det.”
– Katrine Eiter