Vores kurser i kundeservice

Ønsker I, at jeres team får en fælles tilgang til jeres kunder? Et fælles sprog, hvor alle i afdelingen er enige om, hvordan god service skabes, og hvor de kan sparre, reflektere og udvikle sig i fællesskab? Og nå ja, flere penge på bunden? Så er vores kurser i kundeservice og 1-til-1 løsningen.

Få et overblik over vores mest populære kundeservice kurser og kick-ass forløb her ↓

Workshop med Jacob ved Kjellerup Kommunikation

God kundeservice på mail

Få træning i at give god og effektiv kundeservice på mail, så I undgår frustrerende misforståelser og i stedet får højere effektivitet – og lukket flere mails første gang!

Jacob i BALA onlinekursus

Konflikt- og klagehåndtering

Lad jeres medarbejdere blive knivskarpe til at håndtere klager, konflikter og sure kunder. I får konkrete værktøjer, så I altid kan komme over i en positiv dialog.

træning i medlyt og samlyt

Medlyt og samlyt

Med praksisnær træning i medlyt kommer vi ud og lytter eller læser med på jeres samtaler med kunderne og giver konkret sparring, så hver enkelt medarbejder udvikles.

Jacob underviser i en workshop i god kundeservice på chat

God kundeservice på chat

Chat er et attraktivt værktøj, som ved rette brug kan få kunderne til at huske jer og anbefale jer. God kundeservice på chat kræver træning – og det kan I få.

Workshop i god kundeservice

God kundeservice på telefonen

Lad jeres medarbejdere blive eksperter i samtalestyring, proaktivitet og førstegangshåndtering – og i at give jeres kunder en fantastisk oplevelse på telefonen hver gang! 

Jacob Kjellerup underviser en workshop i kundeservice

OBS: Kundeservice kurser på en helt ny måde

Det er der selvfølgelig mange, der påstår. Ikke desto mindre er det rigtigt, for der er en grund til, at vores kunder bliver ved med at være hos os år efter år. Det særlige ved os er, at vi aldrig kommer ud og holder et copy/paste-kursus og bare går hjem igen og efterlader jer. Når vi afholder kurser, er vi 100 % investerede i jer. Vi vil jer det bedste og brænder for hvert forløb.

Når vi har indgået et samarbejde, sørger vi derfor også for at følge undervisningen fra vores kurser til dørs. Derfor hører alle kurser også sammen med opfølgende 1-til-1-samtaler, hvor vi individuelt følger op på læringen med hver enkelt medarbejder. På den måde sikrer vi os, at det bliver implementeret, og at I får de resultater, I ønsker.

Derfor er kundeservice kurser en god investering

Kurserne er til alle teams, der vil have en fælles tilgang til kunderne, og som vil sparre, reflektere og udvikle sig sammen. Og så er det til alle, som vil have gladere kunder, der køber mere og oftere og bliver længere. Når I får en fælles retning på måden, I behandler kunderne på, vil kundetilfredsheden nemlig stige. I vil opleve, at:

Medarbejderne får bedre relationer til jeres kunder

I skaber dygtigere og mere motiverede medarbejdere

I får en bedre bundlinje (og vil kort sagt tjene flere penge...!)

Jacob underviser i en workshop i god kundeservice på mail

Sådan fungerer vores kurser

På vores kurser lærer I om praktiske teorier, dykker ned i dem og prøver dem af – alt sammen ud fra noget, som er relevant for jer.

Sådan er vores kurser struktureret: Vi starter typisk med at præsentere en implementérbar teori. Herefter sætter vi teorien sammen med deltagernes virkelighed og hverdag, indtil vi til slut laver øvelser, hvor vi træner medarbejderne i at bruge det, de har lært.

Målet er hele tiden at drage medarbejdernes virkelighed ind i det, vi laver, så det er så relevant og konkret som muligt. Det betyder, at deltagerne aldrig bare kan læne sig tilbage og lytte. Hos os er man aktivt deltagende, så vi sammen kan skabe de bedste resultater. Kort fortalt er vores kurser/workshops sjove, lidt provokerende, meget inspirerende og ikke mindst udfordrende.

Det kan du forvente: Efter vores kundeservice kurser oplever vi, at medarbejderne har lært praktiske modeller, som de kan overføre til deres hverdag. Ofte med hurtigere resultater især på kundeoplevelsen. Vi oplever også en fornyet motivation hos den enkelte medarbejder, der bliver endnu mere kundefokuseret. Win!

1-til-1 er NØGLEN til opfølgning

Mens vores kurser rykker jer som team, har vores opfølgende 1-til-1 til formål at rykke medarbejderne individuelt. De ligger altid i forlængelse af vores kurser, hvor vi går i dybden og gør det 100 % relevant for hver enkelt medarbejder.

Det fungerer ved, at vi tager en samtale med hver medarbejder om den teori og de øvelser, vi gennemgik på kurset – med udgangspunkt i DERES situation og DERES udfordringer. Det gør, at medarbejderen får forankret og implementeret læringen fra kurset og sparring omkring eventuelle udfordringer. Det resulterer i gladere og mere motiverede medarbejdere med lysten til at blive endnu bedre ❤️

Er I klar på udvikling?

Kontakt os, så vi kan komme i gang

Virksomheder som har høstet fordelene ved vores kundeservice kurser

E-conomic logo
Matas logo
Umbraco logo
Aarstiderne logo
En plads til dit logo
Kundeservice kunde brobizz
Jacob og Theis Kjellerup Kommunikation

Derfor skal du investere i et kundeservice kursus hos Kjellerup Kommunikation

Wow, det er der godt nok mange grunde til 😉 Hos os får I altid en erfaren sparringspartner, som brænder for at skabe resultater for jer. Desuden har vi en høj faglighed, vi er agile, og så er vi idealister. Det gælder, uanset hvem af os, som træner jer i kundeservice.

Det kunne være Jacob Kjellerup, som har beskæftiget sig med service, salg og ledelse i over 20 år. Jacob har en unik evne til at forstå det enkelte menneske og sparre om alle slags udfordringer, og derfor er han også sparringspartner for mange dygtige topledere. Det kan også være Theis Guldberg, som har otte års ledererfaring og 10 års erfaring med træning i service og kommunikation. Theis brænder for mennesker og at se dem udvikle sig. Vi glæder os allerede!

Anmeldelser

Det siger andre om vores kurser🎉

Vi har afholdt et hav af kurser for mange forskellige typer virksomheder – og det er heldigvis altid med tilbagemeldinger som disse: 

Stjerner for anbefaling

“Jacobs direkte, humorfyldte og kompetente kommunikations-undervisning er noget af det mest effektive, jeg har oplevet – og jeg underviser selv i kommunikation, så det er ikke bare varm luft.”

Claus RaastedCoach, McKinsey & Company

Stjerner for anbefaling

“Jeg synes, at Theis var en rigtig god lærer! Hans undervisning var meget fængende og lærerig. Hele kurset fungerede og var rigtig godt. Det eneste, jeg kunne tænke mig, var, at man havde endnu længere tid.”

Marcus
Servicemedarbejder, Aarstiderne

 

Stjerner for anbefaling

Edutainment på meget højt niveau. Jacob omsætter teori til praksis med højt humør og sjove og tankevækkende udfordringer. I opfølgende 1:1 bestemmer jeg selv balancen mellem professionel og personlig coaching. Jeg bliver hørt og set i begge kapaciteter og får gode råd til at udvikle mig inden for begge områder.”

Tina Lauridsen
Aarstiderne

Stjerner for anbefaling

“Det gode ved kurser med Theis er hans engagement – og at man kan se så meget mening med det! Jeg vil bare gerne have endnu flere kurser, og det er, fordi man bliver så motiveret.”

Olive
Aarstiderne

Hvorfor overhovedet bruge tid og kræfter på uddannelse i kundeservice?

Lad os lige huske på, hvad god service er, og hvorfor det er vigtigt:

Hvad er god kundeservice? Først og fremmest handler god service om en medarbejder, der vil mig og er interesseret i at hjælpe mig. Ligeledes er den gode kundeservicemedarbejder klædt fagligt på gennem viden om produktet/servicen til at kunne hjælpe mig ved at stille relevante spørgsmål.

Hvorfor er god kundeservice vigtig? Den gode service er vigtig, da den gør, at kunder bliver længere, kommer tilbage oftere og køber mere. For mange brancher er servicen og menneskerne den sidste måde, de kan konkurrere mod konkurrenterne, for du kan købe den samme Nike sko alle steder – og den er nok billigst på nettet.

Så hvis du har læst hele vejen herned, er du forhåbentlig også overbevist 🤩 Det sidste spørgsmål kunne være:

Har du råd til at lade være med at investere i kundeservice?

Vil I gerne høre mere?

Læs om vores services eller kontakt os for et tilbud eller skræddersyet forløb, der passer lige præcis til jer og jeres virksomhed 🙌🏻