“Hvordan indhenter jeg flere accepter??” 👇🏻
I denne SOS fra Serviceland-brevkasse svarer Jacob Kjellerup på, hvordan du nemt kan stille flere spørgsmål og hente flere accepter – ved at indsætte en lille sætning.
Hacket her kan gøre en enorm forskel, fordi du sikrer dig, at du forstår kunderne og præsenterer dem for den rigtige løsning 🤩
Prøv det af og mærk forskellen.
(Vi fokusere her på accepter, som er en del af BALA-modellen)
SOS fra Serviceland er en brevkasse til dig, der er interesseret i kundeservice og gode kundeoplevelser.
– Jacob Kjellerup
Flere svar fra SOS i Serviceland til dig
Hvad siger jeg til kunden, når jeg ikke kan svaret?
Jacob Kjellerup giver svar på, hvad du kan sige til kunden, hvis du ikke ved, hvad svaret er. Det er fx, hvis du er helt ny på dit job.
Hvordan er jeg mere positiv – uden at være lalleglad?
Hører du tit, du skal være mere positiv – men forbinder du det med at være lalleglad og alt for uformel? Hør, hvad du kan gøre her.
Hvordan får jeg kontrollen tilbage i kundesamtalerne?
Oplever du, at du mister kontrollen i dine kundesamtaler? Måske særligt når du stiller åbne spørgsmål? Her er tricket, du altid kan bruge.
Hvordan stiller jeg flere åbne spørgsmål?
Åbne spørgsmål kan gøre en kundesamtale cirka 100 gange bedre. Så hvordan stiller vi flere åbne spørgsmål, når vi taler med kunderne?
Hvordan giver jeg (mere) feedback?
Feedback er sindssygt vigtigt. Men hvordan er det nu, vi kommer i gang og får givet det? Få svaret på få minutter.
Hvad gør vi, når kunderne er sure og ubehøvlede?
Vi støder desværre tit på spørgsmålet: “Hvad gør jeg, når kunderne er sure og ubehøvlede?” :/ Få hjælp og gode tips.