Kalender over kurser og events

N

DATOER FOR ÅBNE KURSER

N

DATOER FOR TRÆNER-CERTIFICERINGER

N

DATOER FOR NETVÆRKS-EVENTS

Datoer for kommende åbne kurser

Få værktøjer i Konflikthåndtering på vores populære åbne kurser.

Få samtalestyringsværktøj BALA og giv god, effektiv service.

Lær at kommunikere positivt, konkret, skarpt og fremsynet.

Datoer for kommende Træner-certificeringer

Medarbejdere med træner-ansvar klædes på med coaching-teknikker og værktøjer til at give feedback og medlytte/medlæse på kollegaerne.

Datoer for kommende netværks-events

24/10

Klubhuset Live med to talere

Kom med til næste live-event med skarpe ledere og træningsansvarlige inden for service, salg og kundeoplevelser.

Bliv undervist af kundeservice-eksperter

Jacob Kjellerup står for indslag og øvelser til netværksmøder

Jacob Kjellerup

… har mere end 20 års erfaring med at træne kundeservice-medarbejdere og ledere i alle typer virksomheder. Han har bl.a. hjulpet både Aarstiderne, Frederiksberg Kommune og Matas med at vinde fornemme Kundeservice-priser 🏆

Glæd dig til at opleve Theis som facilitator på Klubhusets netværksmøder

Theis Guldberg

… har erfaring som Kundeservice-leder, er uddannet Coach og bruger nu sin tid på at dygtiggøre og sparre med medarbejdere og ledere inden for kundeservice – særligt i Konflikthåndtering og Positiv Kommunikation 🙌

Vil I have dygtigere medarbejdere og gladere og mere loyale kunder?

Udfyld kontaktformularen, hvis du vil vide mere om vores events, og hvordan vi udvikler jeres medarbejdere – og sikrer gladere kunder, der bliver længere 👇🏻