Kom på åbent kursus i kundeservice
Vil du udvikle og dygtiggøre dig, eller har du medarbejdere, der gerne vil? Så kom på dit næste åbne kundeservice kursus her, hvor du får værktøjer til at skabe god kundeservice.
Hvad end du ønsker at styrke din evne til effektivt at styre samtalerne på telefonen, håndtere konflikter og klager, kommunikere positivt eller noget fjerde, har vi et hold til dig.
Er du i tvivl om, hvilket kursus der er det rette, er vi klar til at vejlede dig på tlf. 27 201 102.
Hvem?
Det er til alle, der har kontakt til kunder, brugere, gæster eller borgere.
Hvad?
Et åbent kursus foregår online i 3,5 time. Herefter følger 8 ugers onlinetræning for at sikre forankring og til slut en endelig certificering.
Hvor?
Alt foregår online – så alle kan få træning og udvikling uanset lokation.
Til hvilken pris?
Din investering er: 3425,-
pr. medarbejder – og ja, det er inkl. certificering.
Den bedste investering
Det får du på vores åbne kurser
På kurset får du undervisning af en top-erfaren konsulent, som har trænet medarbejdere og ledere i mange år.
Her får du håndgribelige værktøjer og modeller – samt konkrete øvelser, du skal lave på dagen, så alt kan overføres til din virkelighed og implementeres.
Du kommer på et kursus-hold sammen med andre i lignende roller som dig, som du kan lære af og sparre med.
Træning af prisvindende eksperter
8 ugers opfølgende onlinetræning
Implementerbare og effektive værktøjer med garanti for forbedrede kommunikative evner
Online certificering fx til deling på linkedin
Sparring og netværk med andre i samme rolle som dig
Se næste ledige kurser
KOM PÅ VENTELISTE
Lær at håndtere konflikter, klager og indvendinger
Oplever du mange klager eller sure kunder, som tager ekstremt meget fokus og energi? Lær, hvordan du håndterer det, så du aldrig ryger i diskussioner og i stedet får kunden med i en positiv dialog.
KOM PÅ VENTELISTE
God kundeservice over telefonen
Bliv præsenteret for det fantastiske samtalestyringsværktøj BALA og få kæmpe resultater med din service på telefonen.
KOM PÅ VENTELISTE
Bliv skarp til Positiv Kommunikation
Med træning i Positiv Kommunikation bliver du ekspert i at give gode, personlige serviceoplevelser, som kunderne husker og anbefaler. Du vil endda opleve, at du i høj grad undgår konflikter og klager.
KOM PÅ VENTELISTE
God kundeservice på mail
Med den populære KAOS-model kan du styre samtalerne på mail, undgå misforståelser og præsentere kunden for den rigtige løsning første gang.
Opstart Efterår 2024
Få din Træner-certificering (OBS: Længere forløb og anden pris)
SÆRLIGT FORLØB, VARER 8 UGER
Har du ansvar for at træne, uddanne og udvikle kollegaer/medarbejdere? Med en Træner-certificering får du værktøjer til at give konstruktiv feedback, sætte mål og blive superskarp på at medlytte.
Skynd dig at booke din plads, før det er for sent
Hvorfor er kurser i kundeservice en god investering?
Træning i kundeservice er til alle, der ønsker gladere kunder, der køber mere og oftere og bliver længere. Når medarbejdere bliver klædt på til at skabe gode kundeoplevelser og ikke mindst relationer, vil kundetilfredsheden nemlig stige. Som virksomhed vil I opleve, at I med dygtigere og mere motiverede medarbejdere vil få en bedre bundlinje. Derfor kan det kun betale sig at investere i kundeservice kurser, som kan lære jer at styre samtaler, håndtere indvendinger og give service, der sparker mås.
Kjellerup Kommunikations direkte, humorfyldte og kompetente kommunikations-undervisning er noget af det mest effektive, jeg har oplevet – og jeg underviser selv i kommunikation.
Claus Raasted
Jacob formåede at skabe de perfekte rammer til at lege med dialog. Han talte levende og var ikke bange for at kaste sine egne oplevelser i puljen, hvilket gjorde dagen sjov, spændende og virkelighedsnær.
Ønsker man konkrete værktøjer til at skabe gode samtaler og dermed glade kunder, så er hans kurser rigtig gode.
Katrine Holst Laursen, Teamleder i e-conomic
Et kursus med Kjellerup Kommunikation er edutainment på højt niveau. De omsætter teori til praksis med højt humør og sjove og tankevækkende udfordringer.