Kom på åbent kursus i kundeservice

Vil du udvikle og dygtiggøre dig, eller har du medarbejdere, der gerne vil? Så find dit næste kundeservice kursus her, hvor du får de helt rigtige værktøjer til at skabe god kundeservice.

Hvad end du ønsker at styrke din evne til effektivt at styre samtalerne på telefonen eller på mail, håndtere konflikter og klager, kommunikere positivt eller noget fjerde, har vi et hold til dig.  Skynd dig at booke din plads, inden der er fyldt op.

Kom på åbent kundeservice kursus med anerkendte trænere her

Er du i tvivl om, hvilket kursus der er det rette, er vi klar til at vejlede dig på tlf. 27 201 102.

Hvem?

Det er til alle, der har kontakt til kunder, brugere, gæster eller borgere.

Hvad?

Det består af en online workshop i 3,5 time. Herefter følger 8 ugers onlinetræning for at sikre forankring og til slut en endelig certificering.

Hvor?

Workshoppen foregår online på Google Meet – ligesom forløbet og certificeringen er online, så alle kan få træning og udvikling uanset lokation.

Til hvilken pris?

Din investering er: 3425,-
pr. medarbejder – og ja, det er inkl. certificering.

Den bedste investering

Det får du på åbne ekspert-forløb

På workshoppen får du undervisning af en top-erfaren konsulent, som har trænet kundeservicemedarbejdere og ledere i mange år.

Her får du håndgribelige værktøjer og modeller – samt konkrete øvelser, du skal lave på dagen, så alt kan overføres til din virkelighed og implementeres.

Udover faglig forkælelse, en workshop du vil huske og masser af ny viden, får du også:

N

Træning og uddannelse af prisvindende kundeservice eksperter

N

8 ugers opfølgende onlineforløb for at sikre forankring

N

Implementerbare og effektive værktøjer med garanti for forbedrede kommunikative evner

N

Online certificering fx til deling på linkedin

N

Sparring og netværk med andre i samme rolle som dig

Se datoer for næste ledige kurser

13. september
12. oktober

Lær st håndtere konflikter og klager med kundeservice kursus

Lær at håndtere konflikter, klager og indvendinger

13. september / 12. oktober | 9.00 – 12.30

Oplever du mange klager eller sure kunder, som tager ekstremt meget fokus og energi? Lær, hvordan du håndterer det, så du aldrig ryger i diskussioner og i stedet får kunden med i en positiv dialog.

22. november

Lær at give god kundeservice på telefon med BALA

God kundeservice over telefonen

22. november | 9.00 – 12.30

Bliv præsenteret for det fantastiske samtalestyringsværktøj BALA og få kæmpe resultater med din service på telefonen.

Afventer dato

Kom på kundeservice kursus i KAOS

God kundeservice på mail

Afventer dato

Med den populære KAOS-model kan du styre samtalerne på mail, undgå misforståelser og præsentere kunden for den rigtige løsning første gang.

Afventer dato

Lær at kommunikere positivt og få bedre relationer

Bliv skarp til Positiv Kommunikation

Afventer dato

Med træning i Positiv Kommunikation bliver du ekspert i at give gode, personlige serviceoplevelser, som kunderne husker og anbefaler. Du vil endda opleve, at du i høj grad undgår konflikter og klager.

Opstart i september

Kom på kundeservice kursus hvor du får Trænercertificering

Få din Træner-certificering (OBS: Længere forløb og anden pris)

Opstart på nyt hold til september | OBS: SÆRLIGT FORLØB, VARER 8 UGER

Har du ansvar for at træne, uddanne og udvikle kollegaer/medarbejdere? Med en Træner-certificering får du værktøjer til at give konstruktiv feedback, sætte mål og blive superskarp på at medlytte.

Skynd dig at booke din plads, før det er for sent

 

Få gratis træning i god kundeservice online

Hvorfor er kurser i kundeservice en god investering?

Træning i kundeservice er til alle, der ønsker gladere kunder, der køber mere og oftere og bliver længere. Når medarbejdere bliver klædt på til at skabe gode kundeoplevelser og ikke mindst relationer, vil kundetilfredsheden nemlig stige. Som virksomhed vil I opleve, at I med dygtigere og mere motiverede medarbejdere vil få en bedre bundlinje. Derfor kan det kun betale sig at investere i kundeservice kurser, som kan lære jer at styre samtaler, håndtere indvendinger og give service, der sparker mås.

Kjellerup Kommunikations direkte, humorfyldte og kompetente kommunikations-undervisning er noget af det mest effektive, jeg har oplevet – og jeg underviser selv i kommunikation.

Claus Raasted

Jacob formåede at skabe de perfekte rammer til at lege med dialog. Han talte levende og var ikke bange for at kaste sine egne oplevelser i puljen, hvilket gjorde dagen sjov, spændende og virkelighedsnær.

Ønsker man konkrete værktøjer til at skabe gode samtaler og dermed glade kunder, så er hans kurser rigtig gode.

Katrine Holst Laursen, Teamleder i e-conomic

En workshop med Kjellerup Kommunikation er edutainment på højt niveau. De omsætter teori til praksis med højt humør og sjove og tankevækkende udfordringer.

Tina Lauridsen, Aarstiderne