Træning, uddannelse og kurser der forandrer

Vi er prisvindende eksperter i at træne og dygtiggøre medarbejdere og ledere i kommunikation. Her er et overblik over vores populære kurser, workshops og uddannelser, så I kan:

N

Få mere effektive samtaler og kortere kø

N

UNDGÅ SURE KUNDER OG KLAGER

N

FÅ GLADERE KUNDER, DER KØBER MERE

Jacob og Theis er eksperter i kundeservice

(Vi har trænet og udviklet +300 virksomheder)

Disse virksomheder har fået træning i kundeservice
Nordisk Film får kundeservice træning af Kjellerup Kommunikation
Matas har i mange år fået kundeservice træning
Aarstiderne får træning hos Kjellerup Kommunikation
Visma får kundeservicetræning af Kjellerup Kommunikation
Umbraco har længe haft samarbejde med Kjellerup Kommunikation
Elcon får kundeservice træning af Kjellerup Kommunikation
Sund & Bælt og Brobizz er glade kunder hos Kjellerup Kommunikation
Frederiksberg Kommune har trænet deres kundeservice
Bergs Potter har fået træning i kundeservice
Sydtrafik fik træning i kundeservice af Kjellerup Kommunikation

Se vores kurser og workshops

Kristoffer har oplevet færre mails og andre fordele efter kundeservicetræning

God kundeservice på telefonen

Bliv eksperter i samtalestyring, proaktivitet og førstegangshåndtering.

Få sparring hos vores kundeservice netværk

Konflikt- og klagehåndtering

Klæd jeres medarbejdere på, så de kan håndtere klager og sure kunder.

Jacob og Theis er eksperter i kundeservice

God kundeservice på chat

Lær at give gode oplevelser på chat, som får kunderne til at huske og anbefale jer.

Alberthes kundesamtaler er nemmere og sjovere efter kundeservicetræning

God kundeservice på mail

Få træning i at give gode, personlige og effektive serviceoplevelser på mail.

Medarbejdere skal trænes i konflikthåndtering

Positiv Kommunikation

Bliv eksperter i at give gode, personlige kundeoplevelser og undgå konflikter.

Få en trænercertificering så du kan udvikle andre kundeservicemedarbejdere

Praksisnær træning med medlyt

Ved medlyt lytter eller læser vi med på jeres samtaler og giver konkret sparring.

Alberthes kundesamtaler er nemmere og sjovere efter kundeservicetræning

Forstå din og andres konfliktstil

På kurset lærer du at forstå din og andres konfliktstil, så du kan håndtere konflikter.

Forløb i Præsentationsteknik

Kurset er til dig, som vil føle dig selvsikker og fange publikum fra start til slut.

Få en trænercertificering så du kan udvikle andre kundeservicemedarbejdere

Kommunikativ Onboarding

Vil I sikre stjernegod onboarding af nye medarbejdere? Få onboarding online!

Jacob underviser i god kundeservice på en workshop

3 grunde til at vores kundeservice kurser bare er bedre end vores konkurrenters… 😎

1. Vi kommer aldrig ud med 100 kedelige slides og svære teorier. Vores undervisning er i øjenhøjde på et whiteboard med eksempler fra jeres hverdag, og vi bruger simple værktøjer, I kan bruge med det samme.

2. Vi engagerer deltagerne med udfordringer og sjove øvelser, så vi kan skabe resultater og aha-oplevelser.

3. Vi er 100 % investerede i at skabe forandring. Efter jeres workshop får alle et opfølgende onlineforløb, som passer ind i en travl hverdag, så I får implementeret læringen og så udviklingen fortsætter. Alle får også en certificering 🏆

Hør Steffen forklare om vores prisvindende træning 👇

Yes, den er god nok. Vi har hjulpet flere virksomheder med at vinde fornemme priser ved Kundeservice Award – både Frederiksberg Kommune, Matas og Aarstiderne (2 gange!).

Blærerøvs-anmeldelser

Læs, hvad vores kunder siger om os

Stjerner for anbefaling

“Mere end fem års samarbejde …”

Mere end 5 års samarbejde er et bevis på min tilfredshed med den leverede service og ydelse. Jacob har formået at forstå måden, vi ønsker at yde service på.

Kim Sneum, Umbraco

Stjerner for anbefaling

“Markant stigning i tilfredsheden”

“3 måneder efter et projekt med Kjellerup Kommunikation blev igangsat, oplevede Krifa et fald i opkaldsvolumen på 18 % og en markant stigning i kundetilfredsheden.”

Thorbjørn Kloster, tidl. Krifa

Stjerner for anbefaling

“Nu kan alle selv håndtere klager”

“Vi modtog jævnligt klager via telefonen, som blev noteret ned og havnede på mit bord. Efter kun én workshop med Theis er medarbejderne nu i stand til selv at håndtere klagen!”

Irene Thomsen, Flextrafik

Stjerner for anbefaling

“Resultatet er ikke til at tage fejl af”

Jacob har været med til at forme fundamentet for, hvordan vi yder service, og resultaterne er ikke til at tage fejl af. Han er nede på jorden og vigtigt; bang for the buck.

Peter Luthman, Visma

4 skarpe grunde til at få træning i kundeservice

 

Øget mersalg

Bedre kundeoplevelser

Større effektivitet

Færre utilfredse kunder

1. Du udfylder formularen

Skriv din info i formularen nedenfor eller ring til Jacob på 27201102.

2. Jacob kontakter dig

Vores founder, Jacob, stiller dig nysgerrige spørgsmål og I får en god snak.

3. Vi former forløbet

Såfremt vi har kemi og kan hjælpe, former vi det bedste forløb og aftaler en dato.

4. I får en fed workshop

En af vores eksperter kommer ud til jer og afholder den workshop, I ønsker.

5. I får opfølgning og certificering

Alle får opfølgende online-forløb og en certificering til slut.

Kontakt os for at høre, hvordan vi kan løse din udfordring

Udfyld formularen med dine ønsker eller udfordringer. Det er selvfølgelig helt uforpligtende. Jacob kontakter dig hurtigst muligt til en snak om, hvordan vi kan hjælpe og for at se, om vi er et match 🙌🏻