Træning, uddannelse og kurser der forandrer
Vi er prisvindende eksperter i at træne og dygtiggøre medarbejdere og ledere i kommunikation. Her er et overblik over vores populære kurser, workshops og uddannelser, så I kan:
Få mere effektive samtaler og kortere kø
UNDGÅ SURE KUNDER OG KLAGER
FÅ GLADERE KUNDER, DER KØBER MERE
(Vi har trænet og udviklet +300 virksomheder)
Se vores kurser og workshops
God kundeservice på telefonen
Bliv eksperter i samtalestyring, proaktivitet og førstegangshåndtering.
Konflikt- og klagehåndtering
Klæd jeres medarbejdere på, så de kan håndtere klager og sure kunder.
God kundeservice på chat
Lær at give gode oplevelser på chat, som får kunderne til at huske og anbefale jer.
God kundeservice på mail
Få træning i at give gode, personlige og effektive serviceoplevelser på mail.
Positiv Kommunikation
Bliv eksperter i at give gode, personlige kundeoplevelser og undgå konflikter.
Praksisnær træning med medlyt
Ved medlyt lytter eller læser vi med på jeres samtaler og giver konkret sparring.
Forstå din og andres konfliktstil
På kurset lærer du at forstå din og andres konfliktstil, så du kan håndtere konflikter.
Forløb i Præsentationsteknik
Kurset er til dig, som vil føle dig selvsikker og fange publikum fra start til slut.
Kommunikativ Onboarding
Vil I sikre stjernegod onboarding af nye medarbejdere? Få onboarding online!
3 grunde til at vores kundeservice kurser bare er bedre end vores konkurrenters… 😎
1. Vi kommer aldrig ud med 100 kedelige slides og svære teorier. Vores undervisning er i øjenhøjde på et whiteboard med eksempler fra jeres hverdag, og vi bruger simple værktøjer, I kan bruge med det samme.
2. Vi engagerer deltagerne med udfordringer og sjove øvelser, så vi kan skabe resultater og aha-oplevelser.
3. Vi er 100 % investerede i at skabe forandring. Efter jeres workshop får alle et opfølgende onlineforløb, som passer ind i en travl hverdag, så I får implementeret læringen og så udviklingen fortsætter. Alle får også en certificering 🏆
Hør Steffen forklare om vores prisvindende træning 👇
Yes, den er god nok. Vi har hjulpet flere virksomheder med at vinde fornemme priser ved Kundeservice Award – både Frederiksberg Kommune, Matas og Aarstiderne (2 gange!).
Blærerøvs-anmeldelser
Læs, hvad vores kunder siger om os
“Mere end fem års samarbejde …”
“Mere end 5 års samarbejde er et bevis på min tilfredshed med den leverede service og ydelse. Jacob har formået at forstå måden, vi ønsker at yde service på.“
Kim Sneum, Umbraco
“Markant stigning i tilfredsheden”
“3 måneder efter et projekt med Kjellerup Kommunikation blev igangsat, oplevede Krifa et fald i opkaldsvolumen på 18 % og en markant stigning i kundetilfredsheden.”
Thorbjørn Kloster, tidl. Krifa
“Nu kan alle selv håndtere klager”
“Vi modtog jævnligt klager via telefonen, som blev noteret ned og havnede på mit bord. Efter kun én workshop med Theis er medarbejderne nu i stand til selv at håndtere klagen!”
Irene Thomsen, Flextrafik
“Resultatet er ikke til at tage fejl af”
“Jacob har været med til at forme fundamentet for, hvordan vi yder service, og resultaterne er ikke til at tage fejl af. Han er nede på jorden og vigtigt; bang for the buck.“
Peter Luthman, Visma
4 skarpe grunde til at få træning i kundeservice
Øget mersalg
Bedre kundeoplevelser
Større effektivitet
Færre utilfredse kunder
1. Du udfylder formularen
Skriv din info i formularen nedenfor eller ring til Jacob på 27201102.
2. Jacob kontakter dig
Vores founder, Jacob, stiller dig nysgerrige spørgsmål og I får en god snak.
3. Vi former forløbet
Såfremt vi har kemi og kan hjælpe, former vi det bedste forløb og aftaler en dato.
4. I får en fed workshop
En af vores eksperter kommer ud til jer og afholder den workshop, I ønsker.
5. I får opfølgning og certificering
Alle får opfølgende online-forløb og en certificering til slut.
Kontakt os for at høre, hvordan vi kan løse din udfordring
Udfyld formularen med dine ønsker eller udfordringer. Det er selvfølgelig helt uforpligtende. Jacob kontakter dig hurtigst muligt til en snak om, hvordan vi kan hjælpe og for at se, om vi er et match 🙌🏻