Kundeservice-kursus:
Skal jeres team trænes?
Ønsker I at komme på kundeservice-kursus, så I kan håndtere jeres kunder mere effektivt og give bedre kundeoplevelser? På vores kurser (som vi kalder ekspert-forløb) får I en fælles tilgang og et fælles sprog. I bliver enige om, hvordan god service skabes, og alle vil sparre, reflektere og udvikle sig. Og nå ja, I får gladere kunder og flere penge på bunden 🤩
Få et overblik over vores kurser/ekspert-forløb her ↓
Hvem?
Vores kurser/ekspert-forløb er til teams, der har kundekontakt.
Hvad?
I får 1 workshop med skræddersyet træning inkl. opfølgende onlineforløb og certificering.
Hvor?
Workshops foregår fysisk hos jer eller online. Den opfølgende træning er online.
Til hvilken pris?
De her virksomheder (og mange flere) har vi allerede trænet …
Vores ekspert-forløb er til jer, der ønsker …
At I får et fælles sprog og en fælles tilgang til kunderne
Så kunderne mødes af samme gode service.
Bedre kundeservice og gladere kunder, der bliver hos jer
Dygtigere medarbejdere = bedre service = gladere kunder, der anbefaler jer!
Motiverede servicemedarbejdere og -kollegaer
… Der har de rette værktøjer og forstår, hvordan de håndterer alle slags kunder.
Hvad ønsker I træning i?
Her er et udvalg af vores populære forløb. Har I andre ønsker eller noget i tankerne? Skriv til os – så skræddersyer vi træningen til jer.
God kundeservice på telefonen
Lad jeres medarbejdere blive eksperter i samtalestyring, proaktivitet og førstegangshåndtering – og give jeres kunder en fantastisk oplevelse på telefonen hver gang!
Konflikt- og klagehåndtering
Klæd jeres medarbejdere på, så de kan blive knivskarpe til at håndtere klager, konflikter og sure kunder. I får konkrete værktøjer, så I altid kan komme over i en positiv dialog.
God kundeservice på chat
Chat er et attraktivt værktøj, som brugt rigtigt kan få kunderne til at huske jer og anbefale jer. God kundeservice på chat kræver træning – og det kan I få hos Kjellerup Kommunikation.
God kundeservice på mail
Få træning i at give gode, personlige og effektive serviceoplevelser på mail, så I får gladere kunder, der føler sig taget hånd om første gang og anbefaler jer.
Positiv Kommunikation
Med træning i Positiv Kommunikation bliver I eksperter i at give gode, personlige serviceoplevelser, som kunderne husker og anbefaler.
Praksisnær træning med medlyt
Ved medlyt kommer vi ud og lytter eller læser med på jeres samtaler med kunderne, giver konkret sparring og følger op, så I får udvikling hos alle.
Kundeservice-træning tilpasset jeres hverdag
Sådan foregår træningen
Alle ekspert-forløb starter med en workshop, hvor alle i teamet klædes på med implementerbare værktøjer, der gør en forskel.
Vi kommer aldrig ud med kedelige powerpoints og 100 svære teorier. Det er undervisning i øjenhøjde på et whiteboard, hvor alt er skræddersyet deltagerne og deres virkelighed.
Vi forventer, at deltagerne er aktivt deltagende, for sådan skaber vi de bedste resultater. Vi garanterer aha-oplevelser, udfordringer og sjove øvelser, som gør, at medarbejderne kan huske det, de lærer, og kan bruge det bagefter.
Vi sørger for forankring og implementering gennem opfølgende onlinetræning
For os er det vigtigt, at vi sikrer forankring, og at læringen holder ved og implementeres i jeres hverdag.
Efter jeres workshop får I derfor et opfølgende onlineforløb, som passer ind i en travl hverdag. Det betyder, at I får adgang til +15 træningsvideoer sprængfyldt med tips og tricks fra vores knivskarpe konsulenter, som følger op og holder alle i teamet til ilden.
Derfor skal I investere i kundeservice kursus
Hvis I investerer i jeres kundeservice-team, vil I opleve, at:
Medarbejderne får bedre relationer til jeres kunder
I får dygtigere og mere motiverede medarbejdere
I får en bedre bundlinje (og tjener flere penge!)
OBS: Kundeservice kurser du ikke har prøvet før 🚀
Der er en grund til, at vores kunder bliver ved med at være hos os år efter år. Det særlige ved os er, at vi aldrig kommer ud og holder et copy/paste-kursus og efterlader jer. Når vi afholder kundeservicekursus/ekspert-forløb, er vi 100 % investerede i jer. Vi vil jer det bedste og brænder for det.
Når vi har indgået et samarbejde, sørger vi for at følge undervisningen til dørs. Vi sikrer os, at læringen bliver implementeret, og at I får de resultater, I ønsker.
Blærerøvs-anmeldelser
Det siger vores kunder om vores træning
“Jacob skabte de perfekte rammer”
“Jacob skabte de perfekte rammer. Han talte levende og var ikke bange for at kaste egne oplevelser i puljen, hvilket gjorde dagen sjov, spændende og virkelighedsnær.”
Katrine Laursen, e-conomic
“Man bliver motiveret”
“Det gode ved workshops med Theis er hans engagement – og at man kan se så meget mening med det! Jeg vil bare gerne have endnu flere workshops, og det er, fordi man bliver så motiveret.”
Olive, Aarstiderne
“Efter kun én workshop med Theis”
“Vi modtog jævnligt klager via telefonen, som blev noteret ned og havnede på mit bord. Efter kun én workshop med Theis er medarbejderne nu i stand til selv at håndtere klagen i telefonen!”
Irene Thomsen, Flextrafik
“Lige ud af posen – bang for the buck!”
“Jacob har været med til at forme fundamentet for, hvordan vi yder service, og resultaterne er ikke til at tage fejl af. Han er nede på jorden, lige ud af posen og vigtigt; bang for the buck.“
Peter Luthman, Visma
Kontakt os for at høre, hvordan vi kan løse din udfordring
Udfyld formularen med dine ønsker eller udfordringer. Det er selvfølgelig helt uforpligtende. Vi kontakter dig hurtigst muligt til en snak om, hvordan vi kan hjælpe og for at se, om vi er et match 🙌🏻