Artikler, viden og værktøjer – helt gratis
Her finder du alle vores artikler og værktøjer inden for kundeoplevelser, service, salg og ledelse. Så kan I få inspiration til at kommunikere bedre, få gladere og dygtigere medarbejdere og have gode, effektive kundesamtaler 👇
Er du mere til lyd? 🎶
Vi har skabt podcasten ‘Servicebrief’, hvor vi vender service-emner, giver kommunikations-tricks og deler store branche- hemmeligheder. Lyt med – ligesom +4.500 andre.
Kend din konfliktstil og kom bedre igennem konflikter
Agerer du som en haj i konflikter? Find ud af, hvilken af de 5 konfliktstile du har – og forstå, hvordan du bruger det til at løse konflikten.
Sådan laver du den smarte præsentation
Vil du gerne være ekspert i at præsentere for andre? Her får du 4 korte videoer, som klæder dig på til at præsentere som en pro 📸👇 Normalt er det kun vores medlemmer, som får lov til at se undervisningsvideoerne... Vi synes, at du er så awesome, at du også skal have...
Præsentationsteknik: 5 tips til at give bedre præsentationer
Vil du have, at dine kunder anbefaler dig til andre? Så er svaret = proaktiv service. Her er de 4 bedste tips til at være proaktiv.
4 trin til at blive en coachende leder
Vil du have, at dine kunder anbefaler dig til andre? Så er svaret = proaktiv service. Her er de 4 bedste tips til at være proaktiv.
How to make the smart presentation
Do you want to become an expert at presenting? Here you get 4 videos (for free) that help you do awesome presentations 📸👇 It's usually only our members that get to see this course, but we like you so much, that we thought you should get the opportunity as well. Good...
“Hvordan kan vi sælge mere i kundeservice?”
Vil du have, at dine kunder anbefaler dig til andre? Så er svaret = proaktiv service. Her er de 4 bedste tips til at være proaktiv.
4 tips til proaktiv kundeservice (som gør, at kunderne anbefaler dig)
Vil du have, at dine kunder anbefaler dig til andre? Så er svaret = proaktiv service. Her er de 4 bedste tips til at være proaktiv.
God kundeservice: 10 tips til at få Danmarks bedste service
I artiklen får du fem smarte og vigtige tricks til at give endnu bedre kundeservice, som kan gavne enhver type virksomhed.
En god buddy-ordning: Sådan gør du
I artiklen får du tips, tricks og viden om, hvordan du er en god buddy, og hvordan I får mest ud af en buddy-ordning i jeres onboarding.
9 smarte idéer til en god onboarding
I artiklen får du 9 konkrete tiltag og idéer, som både hver for sig eller samlet set kan løfte jeres onboarding til nye højder.
Din guide til målinger i kundeservice
Hvilke målinger er de bedste at bruge, når vi taler om kundeservice – og hvilke bør I ikke spilde jeres tid på? Få svaret her.
Kommunikationsværktøj: Sådan stiller du åbne og lukkede spørgsmål
Er du god til at stille åbne og lukkede spørgsmål? Få en miniguide her, og skab bedre kundedialoger og stærke relationer til alle omkring dig.
Sådan giver du god, personlig kundeservice på mail
Det kan virke svært at give god og personlig kundeservice på skrift. Det behøver det ikke være – for du skal bare gøre noget, du gør hver dag.
Her er de 3 vigtigste kompetencer i kundeservice
Hvilke kompetencer bør du have, hvis du arbejder i kundeservice? Se her, hvilke 3 vigtige kompetencer ALLE bør have i kundeservice.
3 måder at forbedre jeres kundeloyalitet på
Vi afslører, hvad der afgør kundeloyalitet – og de 3 simple ting I kan gøre i jeres kundeservice, som vil sikre jer højere kundeloyalitet.
BALA-modellen – 4 trin til bedre samtaler i service og salg
BALA er en model, som alle i service og salg skal kende. Her får du modellens 4 trin, så du kan opleve bedre kundesamtaler allerede i dag 🙌
3 kriterier for at give det perfekte førstehåndsindtryk
Det er vigtigt at give et godt førstehåndsindtryk – SÆRLIGT hvis du arbejder med kunder. Her er tre simple kriterier, du skal opfylde.
Teamlead i kundeservice – de bedste råd og værktøjer
I artiklen får du vigtig viden om, hvad det kræver at være en god Teamlead i kundeservice, og så får du de bedste værktøjer og råd.
3 fejl I skal undgå i jeres onboarding
I artiklen ser du de 3 største fejl inden for onboarding, som I for alt i verden skal undgå.
Træner i kundeservice: Her er alt, du skal vide
I artiklen lærer du alt om, hvorfor det er afgørende at have trænere i kundeservice, hvad de skal kunne, og hvordan man bliver en god træner.
En god buddy-ordning: Sådan gør du
I artiklen får du tips, tricks og viden om, hvordan du er en god buddy, og hvordan I får mest ud af en buddy-ordning i jeres onboarding.
Kommunikationsværktøj: Sådan stiller du åbne og lukkede spørgsmål
Er du god til at stille åbne og lukkede spørgsmål? Få en miniguide her, og skab bedre kundedialoger og stærke relationer til alle omkring dig.
EFU-modellen: 3 simple trin til at sælge mere
Se, hvordan du bruger EFU-modellens tre simple trin til at sælge mere til dine kunder. Det er en genial og simpel salgsmodel, alle bør kende!
Træner i kundeservice: Her er alt, du skal vide
I artiklen lærer du alt om, hvorfor det er afgørende at have trænere i kundeservice, hvad de skal kunne, og hvordan man bliver en god træner.
4 gyldne råd til positiv kommunikation i kundeservice
I artiklen får du de bedste tips og tricks til at kommunikere positivt og motiverende, hver gang du er i dialog med dine kunder.
SMART-modellen: Sådan sætter du gode, realistiske mål
Træt af at sætte mål, som du aldrig når? Lær at bruge SMART-modellen – og sæt gode, realistiske og motiverende mål, du rent faktisk opnår.
Sådan bruger du GROW modellen til at opnå mål
Få en genial guide til at bruge GROW modellen, som er et coaching-værktøj til at lave en stærk og realistisk handlingsplan og opnå mål ✔️
5 geniale tips til at håndtere vrede og sure kunder
Her får du 5 effektive tricks til at håndtere sure, vrede, besværlige og frustrerede kunder. Vi garanterer dig for, at de virker!
Konflikthåndtering: 4 trin til at forvandle selv besværlige og sure kunder
I et lynkursus på fire trin lærer du at løse konflikter og behandle indvendinger, så du kan gøre sure og besværlige kunder glade igen.
Kundeservice og salg: Hvad er forskellen?
Vi dykker ned i kundeservice og salg, som er … det samme! Se hvorfor og få tricks til god service og et godt salg (som altså hænger sammen).
Kom sikkert igennem den vanskelige og svære samtale
En svær og vanskelig samtale med en medarbejder kan virke helt uoverskuelig. Følg guiden her til en bedre og nemmere svær samtale!
SPIN-modellen: Et salgsværktøj til at styre samtalen
Lær om modellen, hvorfor den er relevant for dig som sælger – og hvilken anden model, den aldrig slår af pinden!
Hvordan indhenter jeg flere accepter?
Få svar på, hvordan du nemt kan stille flere lukkede spørgsmål og hente flere accepter. Hacket her kan gøre en enorm forskel.
Hvad siger jeg til kunden, når jeg ikke kan svaret?
Jacob Kjellerup giver svar på, hvad du kan sige til kunden, hvis du ikke ved, hvad svaret er. Det er fx, hvis du er helt ny på dit job.
Hvordan er jeg mere positiv – uden at være lalleglad?
Hører du tit, du skal være mere positiv – men forbinder du det med at være lalleglad og alt for uformel? Hør, hvad du kan gøre her.
Hvordan får jeg kontrollen tilbage i kundesamtalerne?
Oplever du, at du mister kontrollen i dine kundesamtaler? Måske særligt når du stiller åbne spørgsmål? Her er tricket, du altid kan bruge.
Hvordan stiller jeg flere åbne spørgsmål?
Åbne spørgsmål kan gøre en kundesamtale cirka 100 gange bedre. Så hvordan stiller vi flere åbne spørgsmål, når vi taler med kunderne?
Hvordan giver jeg (mere) feedback?
Feedback er sindssygt vigtigt. Men hvordan er det nu, vi kommer i gang og får givet det? Få svaret på få minutter.
Hvad gør vi, når kunderne er sure og ubehøvlede?
Vi støder desværre tit på spørgsmålet: “Hvad gør jeg, når kunderne er sure og ubehøvlede?” :/ Få hjælp og gode tips.
Må vi godt tale grimt om kunderne?
Vi får tit spørgsmålet: “Er det ok, vi taler grimt om kunderne?”. Svaret, som Jacob giver dig her, er enormt kortfattet og simpelt!
Hvilke målinger bør vi bruge i kundeservice?
Der findes et hav af målinger i kundeservice – så hvilke skal du bruge? I hver fald ikke dem, som er demotiverende. Få svaret her.
Hvordan anerkender jeg – uden det bliver for meget?
Det er vigtigt, at du anerkender. Du skal dog ikke smigre eller blive for pussenusset – og det behøver du heller ikke. Se med her!
Indvendinger – og hvordan du behandler dem
Hvad er indvendinger? Du kender formentlig til konflikter og klager. Men hvad er det nu lige, at indvendinger betyder? 😅 Hvis dine kunder kommer med en indvending, er det ofte uenighed eller et modargument over for dit produkt, dit udsagn eller andet. Indvendinger er...
Vil du modtage effektive kommunikations-tricks og implementerbare øvelser i din indbakke? 💪
Fedt! Du kan modtage gyldne tips og tricks, hvis du tilmelder dig Danmarks (måske) bedste nyhedsbrev lige herunder👇
(Vi er selvfølgelig biased, men du kommer til at være enig).